Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 247
  • 66 858

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pitäisi hankkia sinappia. Ei vaan juuri nyt huvita mennä kauppaan hakemaan sinappia kun ovat täynnä ihmisiä. Kaiken lisäksi ei voi palauttaa pulloja samalla kun ei Lidlissä ole oikeaa sinappia. Kovin ärsyttävä tilanne tällä hetkellä.
Tee itse, pääsen helpommalla ja saat parempaa kuin kaupasta koskaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tee itse, pääsen helpommalla ja saat parempaa kuin kaupasta koskaan.
No eipä ole siihenkään raaka-aineita. Kohta pitää varmaan jo mennä kun kaupatkin menee kiinni.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt taitaa ruveta iso pyörä heittämään lopullisesti tai sitten digiboksi on sekaisin. Ruudulla lukee vähän väliä isossa punaisessa laatikossa "Grillikylki". Googletus kyllä helpotti, että vika ei ilmeisesti ole omassa päässäni.

E: Nyt se peitti armeliaasti Znarokin kauniit kasvot. Kunhan ei mene maaleja sivusuun.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Nyt taitaa ruveta iso pyörä heittämään lopullisesti tai sitten digiboksi on sekaisin. Ruudulla lukee vähän väliä isossa punaisessa laatikossa "Grillikylki". Googletus kyllä helpotti, että vika ei ilmeisesti ole omassa päässäni.

E: Nyt se peitti armeliaasti Znarokin kauniit kasvot. Kunhan ei mene maaleja sivusuun.

Tuliko nälkä?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jaahas ja joopa joo. Se on poijaat tänään Tukholman-risteily edessä. En siitä kuitenkaan viitsi kirjoittaa tonne Tukholma-ketjuun, kun ei oo mitään kysyttävää. Löydän sen tutun mäkkärin ilman opastusta ja muuten kuljen reppu täynnä lonkeroa nauraen ruotsalaisille. En tiedä mikä siinä on, mutta mun silmään on jotenkin hassun näköinen kansakunta. Vai pitäisikö sanoa kuningaskunta. Ovat niin olevinaan, vaikka eivät oo mitään. Oon aina säälinyt Sedinin veljesten vanhempia. Ei siinä paremmin niillä menee kuin mulla tai ainakin luulisin näin, mutta kelatkaa sitä tilannetta kun ne on syntyneet. Kaksi rumaa lasta. Ovat varmaan ajatellet, että voi vittu miten huono tuuri, vilken tur säger hon eller han. Vähän ruotsia laitoin tohon. Molemmat Granlundit, Aho, Laine, Nashvillen molarit Rinne ja Saros, Rantanen, jne. Kyllä kelpaa olla taas SUOMALAINEN. Voikaa kaikki hyvin! Suihkuun ja menoks,moikka.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@attendo sano Vickanille terkkuja. Takaovesta kolmella kopautuksella lapsenvahti päästää sisälle.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@attendo sano Vickanille terkkuja. Takaovesta kolmella kopautuksella lapsenvahti päästää sisälle.
Ei kannata. Oli löysä ja passiivinen. Täytteli sudokuja samalla.
Jos kumminkin käy, niin jälkeenpäin voisi Djurgårdenin- ja Abba-museo olla lähellä eli taksimatkan päässä. Onko huonosta kixusta 50 euroa kuninkaalliselle liiallinen tippis?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei kannata. Oli löysä ja passiivinen. Täytteli sudokuja samalla.

Sen broidia mä olin näkemässä, ei ollut löysä eikä passiivinen. Vickan oli hyvää kaffeseuraa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuulin tänään ensimmäisen kerran tämän vuoden puolella kevätlintujen laulua, which means, että valoisa vuodenaika on avattu.

Jee! Hyvä Suomi!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se hemmetin Grillikylki kummittelee edelleen toosaruudullani. Olisi varmaan pitänyt jättää digiboksi päälle.

Haluaisin myös tietää, onko eilen ja tänään myyty normaalia enemmän grillikylkeä.

Grillikylki

Grillikylki
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai miten niin kalja lähtenyt käsistä? Minne se muka on lähtenyt? Tossa kourassa se tölkki edelleen on. Buahhahhaa! Ja sukulaiset hei, i'm a rolling stone!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kävin äsken iltakävelyllä, ja kaupungin talviyössä tuoksui kardemumma.

Siis kardemumma (ka:rdemumma).

Kaikista maailman tuoksuista juuri kardemumma, eikä mitään aistinvaraisesti havaittavaa syy-yhteyttä. Eihän siinä: 5/5.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Turussa oli viikolla jonkinlainen opiskelijoiden dokuretki teemalla Pikkulaskiainen. Asiasta tietämättömänä asioin iltasella ostoksilla vakimestassani Wiklundin ruokaosastolla, missä haalarijengiä parveili pilvin pimein ostamassa päihdykkeittä. Ei siinä mitään, itsekin joskus (tosin harvemmin) haalarijuhlissa kävin. Kassajonossa kuitenkin kulmakarvat hieman kohosivat ja piti oikein lukea uudestaan, kun jonkun opiskelijaneidon haalereissa oli neulottuna merkki, jossa kysyttiin "pilluun, pyllyyn vai nieluun?" Keski-ikäinen setämies siinä sitten mietiskeli, onkohan kyseessä sairaanhoitaja- vai peräti lääkäriopiskelija. Ei silloin minun aikoinani muistaakseni tuollaisia merkkejä haalareissa näkynyt, mutta siitä onkin jo noin sata vuotta aikaa, niin ne ajat muuttuvat.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Aamusella kun heräsin, niin naisystäväni kyseli, että näitköhän mahdollisesti painajaisia viime yönä. Olin kuulemma äännähdellyt unissani sellaisia paniikinomaisia ääniä. Lisäksi hikoilin aika paljon. Noh, näin unta, että Vaasan Sport pelasi finaaleissa Tapparaa vastaan.

Joo, nää on näitä..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei tiedättekö te sen tunteen kun itkettää? Ei hitto se on mahtavaa. Ei kait siihen aikuinen mies kykene ilman muutaman päivän ryyppyputkea. Mä muistan kun IFK:n mestaruudesta tuli kyyneleet silmään ja mä hämmennyin, mutta annoin vaan mennä. Rollareiden keikalla kävi toinen vastaava tapaus. Sitä vaan itkee onnesta. No nykyään musta on tullut herkkis.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No niin. Taas on maata jalkojen alla. Hommat oli muuttunu ruotsissa. Eli mäkkärissä. En tiedä onko Suomessa vastaava käytäntö jo olemassa,kun käyn niin harvoin pikaruokapaikoissa, mutta ruotsissa homma menee nykyään näin. Siis mäkkärissä tilaus tehdään koneella ja siitä voi myös valita maksatko siinä koneella vai kassalla. Maksoin itse kassalla. Mutta joo tilaus tehdään koneella ja sitten odotetaan että sun tilausnumero näkyy ja sitten haetaan tilaus. Anteeksi olen vielä aika tuubassa, mutta toivottavasti saitte selvää. Mutta eipä tarvii enää puhua kenellekään edes mäkkärissä, kun tilaus tehtin noin. Hyvää päivänjatkoa kaikille! Nopeutti eikä ollut jonoja. Ja eikun uutta lonkeroa avaamaan. Moikka!
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jätkät hei tiedättekö te sen tunteen kun itkettää? Ei hitto se on mahtavaa. Ei kait siihen aikuinen mies kykene ilman muutaman päivän ryyppyputkea. Mä muistan kun IFK:n mestaruudesta tuli kyyneleet silmään ja mä hämmennyin, mutta annoin vaan mennä. Rollareiden keikalla kävi toinen vastaava tapaus. Sitä vaan itkee onnesta. No nykyään musta on tullut herkkis.

Joo tiedän mä sen tunteen, se on hieno tunne kun itkettää ja tunteet on pinnassa jostain hyvästä asiasta... pettter minäkin itken!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiedä onko Suomessa vastaava käytäntö jo olemassa,kun käyn niin harvoin pikaruokapaikoissa, mutta ruotsissa homma menee nykyään näin.

En tiedä, kun ei tule käytyä, mutta eihän tietenkään Suomessa ole mitään mitä Ruotsiin on vasta tullut. Noin muuten vastaava tai siis lähinnä kai sama systeemi on käytössä vaikka kuinka monessa maassa ja toimii todella hyvin.

Samaan aikaan Suomesta puhuttaessa. Kiinnitättekö koskaan huomiota "Suomen" lippuihin mitä näkee vaikka missä? Eli siis valkoinen pohja ja ohut sininen risti siinä päällä. Varsinkin jääkiekkokatsomoissa noita näkee, vitun juntit.

Mutta nyt Suomen YK-suurlähettiläs New Yorkissa vetää kyllä pohjat. Hänen työhuoneensa pöydällä on kolme lippua eli jenkit, YK ja "Suomi". Noin törkeää lipun raiskausta ei näe edes Jyväskylän suurajoissa.

Eikös tuommoisessa hommassa oleva ole valtion virkamies? On tai ei, niin jossain tehtävässä ja Suomessa on ihan lippulaki missä kerrotaan miltä se lippu saattaisi suunnilleen näyttää.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Muutto lähestyy. Parin viikon päästä olen taas kirjoilla entisessä kotikaupungissani. Maitojunalla takaisin, sitähän tässä haetaan. Muuttostressi tulee päälle varmaan vielä mutta jos nyt tämän viikon voisi vetää vielä suhteellisen rauhallisena...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Muutto lähestyy. Parin viikon päästä olen taas kirjoilla entisessä kotikaupungissani. Maitojunalla takaisin, sitähän tässä haetaan.

Ei ole olemassa mitään maitojunaa. Ne ketkä eivät uskalla tai osaa lähteä kotikylän ulkopuolelle haistelemaan uusia tuulia puhuvat sellaisesta. Luulisi kotiin saavan palata rauhassa, mutta sehän ei kateellisille sovi ja ovat vain tyytyväisiä menihän sillä kaikki vituiksi.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Sexsomnia. Väittäisin, että koko juttu on ihan huuhaata, jos en tietäis ettei se oo. Asia, joka on aiheuttanut koko aikuisiän paskimmat muistot niillä muutamalla kerralla, kun on ilmennyt. Vaikka se itellä onkin harvinaista, monien muihin tarinoihin nähden maltillista ja vaikka asiasta kuinka varottaa etukäteen, on ne hetket aina yhtä vitun kauheita. Onneks edellisestä kerrasta on aikaa paljon ja toivottavasti pysyy poissa. Päädyin kuitenkin vaihteeks lukemaan asiasta, ei tullu ku huono olo.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No niin. Taas on maata jalkojen alla. Hommat oli muuttunu ruotsissa. Eli mäkkärissä. En tiedä onko Suomessa vastaava käytäntö jo olemassa,kun käyn niin harvoin pikaruokapaikoissa, mutta ruotsissa homma menee nykyään näin. Siis mäkkärissä tilaus tehdään koneella ja siitä voi myös valita maksatko siinä koneella vai kassalla. Maksoin itse kassalla. Mutta joo tilaus tehdään koneella ja sitten odotetaan että sun tilausnumero näkyy ja sitten haetaan tilaus. Anteeksi olen vielä aika tuubassa, mutta toivottavasti saitte selvää. Mutta eipä tarvii enää puhua kenellekään edes mäkkärissä, kun tilaus tehtin noin. Hyvää päivänjatkoa kaikille! Nopeutti eikä ollut jonoja. Ja eikun uutta lonkeroa avaamaan. Moikka!
Itse menin muutama vuosi sitten, kanssa tuubassa, vastaavaan paikkaan ja no joku nuorempi kaverini sitä mulle selitteli ja esitelmöi, mutta onneksi pääsi myös tiskille, missä humalainen pystyi enklanniksi asioimaan ihan ihmisen kanssa. Sosiaalinen kontakti ei varmasti piristänyt sen myyjän päivää, mutta minä tunsin itseni arvokkaaksi ja nautin saadessani tilata hyvännäköiseltä tytyltä hampparin.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Sosiaalinen kontakti ei varmasti piristänyt sen myyjän päivää, mutta minä tunsin itseni arvokkaaksi ja nautin saadessani tilata hyvännäköiseltä tytyltä hampparin.

Tosta hommasta menee nyt se koko idea pois. Ei kai kukaan sinne nyt jonkun hampparin takia mene, niitähän saa netistäkin?!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miljoonannen viestin liveseurannasta on tuloss klassikkoketju, jota muistellaan, johon palataan, johon vedotaan. Tällaista avantgardepelleä meno ilahduttaa kovasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös