Ei kannata. Oli löysä ja passiivinen. Täytteli sudokuja samalla.
Sen broidia mä olin näkemässä, ei ollut löysä eikä passiivinen. Vickan oli hyvää kaffeseuraa.
Ei kannata. Oli löysä ja passiivinen. Täytteli sudokuja samalla.
Jätkät hei tiedättekö te sen tunteen kun itkettää? Ei hitto se on mahtavaa. Ei kait siihen aikuinen mies kykene ilman muutaman päivän ryyppyputkea. Mä muistan kun IFK:n mestaruudesta tuli kyyneleet silmään ja mä hämmennyin, mutta annoin vaan mennä. Rollareiden keikalla kävi toinen vastaava tapaus. Sitä vaan itkee onnesta. No nykyään musta on tullut herkkis.
En tiedä onko Suomessa vastaava käytäntö jo olemassa,kun käyn niin harvoin pikaruokapaikoissa, mutta ruotsissa homma menee nykyään näin.
Muutto lähestyy. Parin viikon päästä olen taas kirjoilla entisessä kotikaupungissani. Maitojunalla takaisin, sitähän tässä haetaan.
Itse menin muutama vuosi sitten, kanssa tuubassa, vastaavaan paikkaan ja no joku nuorempi kaverini sitä mulle selitteli ja esitelmöi, mutta onneksi pääsi myös tiskille, missä humalainen pystyi enklanniksi asioimaan ihan ihmisen kanssa. Sosiaalinen kontakti ei varmasti piristänyt sen myyjän päivää, mutta minä tunsin itseni arvokkaaksi ja nautin saadessani tilata hyvännäköiseltä tytyltä hampparin.No niin. Taas on maata jalkojen alla. Hommat oli muuttunu ruotsissa. Eli mäkkärissä. En tiedä onko Suomessa vastaava käytäntö jo olemassa,kun käyn niin harvoin pikaruokapaikoissa, mutta ruotsissa homma menee nykyään näin. Siis mäkkärissä tilaus tehdään koneella ja siitä voi myös valita maksatko siinä koneella vai kassalla. Maksoin itse kassalla. Mutta joo tilaus tehdään koneella ja sitten odotetaan että sun tilausnumero näkyy ja sitten haetaan tilaus. Anteeksi olen vielä aika tuubassa, mutta toivottavasti saitte selvää. Mutta eipä tarvii enää puhua kenellekään edes mäkkärissä, kun tilaus tehtin noin. Hyvää päivänjatkoa kaikille! Nopeutti eikä ollut jonoja. Ja eikun uutta lonkeroa avaamaan. Moikka!
Sosiaalinen kontakti ei varmasti piristänyt sen myyjän päivää, mutta minä tunsin itseni arvokkaaksi ja nautin saadessani tilata hyvännäköiseltä tytyltä hampparin.
Joo. Äiti ja mummot.Onko joku tavannut naisen, joka tullessaan taloon jossa on takassa tai saunassa tuli, ei ole todennut: "Ohhoh, onpas täällä savua".
Sitäpaitsi savu tuoksuu aina hyvältä.