Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 316 092
  • 66 798

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ehkä pelti vedetään kiinni ennen tulen sytyttämistä jolloin savua saattaa tulla muutenkin.

Eihän sitä tulta saa syttymään ennen kuin on nauttinut riittävästi sytytysnestettä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uuni on kätevä, jos valmistaa isomman satsin kerralla. Kunhan ei möhli ajan kanssa kuten minä.
Uunissa olivat viimeksi, kun tein kääretorttumaisen pyöritellyn murekkeen, jossa oli täytteenä kuivahkoa Goudaa. Pintapuoli oli kääritty pekonilla ja niitä meni kaksi sellaista pikkuista (100g?) vakuumia. Pintakerrokset vaihtaa makuja ja pekoni estää palamisen/kuivettumisen. Suosittelen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sykiatri vaihtui. Nyt on joku nuori nainen, tyttö oikeastaan. Miten tolle oikein selittelee mitä kaikkea julmuuksia on tehnyt muille tytöille. Buahhahhahhaa! Tai itse asiassa toi on just hyvä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aki Kaurismäki on yliarvostettu. One Trick Pony.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näin pitkästä aikaa yhden naisen jolta vonkasin jotain kymmenen vuotta sitten. Ei ollut vuodet sitä hellästi kohdelleet. Ei se silti vieläkään antanut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto tää sänky on märkä ja mun t-paita kanssa. No kalja tossa vieressä möllötti kun nukahdin. Joo aikuiselle ihmiselle on luontevaa sammua. Lapsena sitä meni nukkumaan selvin päin ja se oli normaalia. Nörteillä on vieläkin niin. Jäänyt levy päälle.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aina välillä ei tiedä, onko raja trollauksen ja sekoamisen välillä ylitetty. TJEU: homo-keskustelu
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Onko avioliitto nyt aito? Pitäiskö vääntää kansalaisaloite? Tästä sais ikiliikkujan. Tärkeät asiat unohtuisi hyvin eduskunnasta. Vitut työllisyydestä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei. Mä oon rakastunut mies. Kolmatta päivää jutellaan ja vieläkään puheenaiheet ei ole mennyt kalja, pillu, IFK ja rock'n rollin ulkopuolelle. Ja itse asiassa vielä ei olla edes päästy tohon rock'n rolliin asti. Mistä te muut juttelette? Taloudesta ja politiikasta? Sisustuksesta tai puutarhanhoidosta tai jostain tunteista? Kauniit ja rohkeat, tunteita ja tuoksuja, salatut elämät, me naiset saatana.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jätkät hei. Mä oon rakastunut mies. Kolmatta päivää jutellaan ja vieläkään puheenaiheet ei ole mennyt kalja, pillu, IFK ja rock'n rollin ulkopuolelle. Ja itse asiassa vielä ei olla edes päästy tohon rock'n rolliin asti. Mistä te muut juttelette? Taloudesta ja politiikasta? Sisustuksesta tai puutarhanhoidosta tai jostain tunteista? Kauniit ja rohkeat, tunteita ja tuoksuja, salatut elämät, me naiset saatana.
Se on hyvä että pystyy tuolla tavalla olemaan avoin ja ryhtyä suhteeseen miehen kanssa. Homoilu ei sovi kaikille mutta hyvä jos pystyy rakastamaan sukupuolesta välittämättä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös potkiksen Kakkosessa ollut ainakin yhdellä kaudella kohtalaisen läheisessä historiassa Ilves-JIlves-derbyjä? Ja Ilves-Kissatkin jollain kaudella. On tietty IFK:ita ja Palloseurojakin vitusti, niin miksei Ilveksiäkin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saako tähän ketjuun kirjoittaa kahta peräkkäistä viestiä vai tapahtuuko maailmankaikkeuden tasapainolle jotain, jos niin tekee? Otan riskin.

Olen vähän pettynyt, kun en löytänyt Yngwie Malmsteenilta biisiä nimeltä Barbie in the Sun. Kävin äsken katsomassa, ja jonkin verran kuuntelemassakin, Netta Skogia On the Rocksissa ja kuulin, että se sanoi soittavansa varsinaisen setin viimeisenä biisinä tuonnimisen biisin. Olisi varmaan mestariteos. Far Beyond the Sun on siis oikea nimi.

Joten nyt tiedän, että jos julkaisen albumin, sillä tulee olemaan ainakin viikko sitten unessani tekemä (ja siinä ketjussa raportoimani) Lazy Lady sekä tämä Barbie in the Sun.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ellen nyt ihan väärin muistelen, niin toissa kesää eleltiin tuolloin kun neitiin törmäsin. Se rajallinen ymmärrykseni mitä minulla neidistä on viittaa kuitenkin vahvasti siihen suuntaan, että mikäli mies ei ole mulkku, ei hänellä liene liiemmin valittamista parisuhteessaan. Uskoisin myös, että neiti olisi porsaan ajanut jo kotiinsa. Eli kaippa me saadaan odotella vielä tovi hyvä, ennen kuin neito tänne palaa.

Harmi sinällään, koska on kyllä äärimmäisen fiksu yksilö ja vieläpä nainen.

Kiitos kauniista sanoista Jeffrey :)

Olet oikeassa siinä, että onnellisessa parisuhteessa on tosiaan muutakin tekemistä kuin roikkua Jatkiksessa, mutta palstalta ovat vieraannuttaneet myös isot muutokset työelämässä ja aikatauluissa. Palstan lapsiasiamies Sampiolle tiedoksi, että en tarkoita nahkapokaalia - sellaista ei vieläkään ole, eikä jatkossakaan tule ;)

Mies on ihana, luotettava, huomaavainen ja muutenkin sellainen ihminen, jota arvostan paljon. En varmasti ole aina helpoin mahdollinen ihminen, mutta siitä huolimatta hän on hyvin sitoutunut minuun ja meihin. Eli asiat ovat paremmin kuin hyvin, ja ne muutokset työelämässäkin pelkästään positiivisia :)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Semmonen ketju olisi hyvä, missä olisi näytteitä hyvistä suosikkijoukkuelistoista. Itse asiassa tämä tuli mieleen, kun NHL-osiossa näin yllä olevan nimimerkin suosikkijoukkue-kohdan. Sitten tietty allekirjoitukset. Onko semmosia ketjuja. En tietenkään ole asiaa tutkinut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Anarifaneille sellaisia terveisia, etta ystavat hyvat jattakaa nyt herranjumala puolustusensin rauhaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös