Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 426
  • 68 365

sinikettu

Jäsen
Olymppijalaiset on kohta ohi. Enpä ole tainnut vapaaehtoisesti katsoa yhtäkään sekuntia kisoja tänä vuonna. Kaverilla oli telkkari auki ja sieltä tuli jotain kävelyä, joten jouduin vilkaisemaan. Viime kisoissa taisin katsoa lähestulkoon joka päivänä, mutta tänä vuonna ei jostain syystä kiinnostanut. Telkkarista toisaalta oli johdot pois seinästä, enkä jaksanut niitä paikalleen laittaa. En kylläkään väitä, että se olisi ollut suurin syy katsomattomuudelleni.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Olymppijalaiset on kohta ohi. Enpä ole tainnut vapaaehtoisesti katsoa yhtäkään sekuntia kisoja tänä vuonna. Kaverilla oli telkkari auki ja sieltä tuli jotain kävelyä, joten jouduin vilkaisemaan. Viime kisoissa taisin katsoa lähestulkoon joka päivänä, mutta tänä vuonna ei jostain syystä kiinnostanut. Telkkarista toisaalta oli johdot pois seinästä, enkä jaksanut niitä paikalleen laittaa. En kylläkään väitä, että se olisi ollut suurin syy katsomattomuudelleni.

Minä puolestani katsoin lopulta yllättävänkin paljon. Olympialaisten brändi on hurjassa laskussa. Syitä on paljon: Maailman tilanne, joka näkyy mm. Venäjän vilpissä ja siitä nousseessa keskustelussa. Brasilialaisten vastenmielinen käyttäytyminen kisoissa. Ihmeellisiltä kuulostavat lajit (esimerkiksi BMX) sekä lajit joissa olympialaiset on täysi sivuprojekti (golf, tennis, jalkapallo jne...). Se, että tapahtumat ovat maailman toisella puolella, eli täällä öisin.

Ja lopulta myös se, mikä riivaa vähän kaikkea: kun voi nähdä kaiken, valitsee herkästi sen ettei katso mitään.

Kesäolumppialaisa ei kyllä kovin jaksa, kun suomalaiset eivät pärjää, eikä valtaosasta lajeja ymmärrä tuon taivaallista. Lentopalloa ei ymmärrä, koriksessa jenkit voittaa aina, miesten futis on huono vitsi.

Sanoin ennen kisoja jossain täällä, että nollaa mitalia tekisi mieli äänestää, mutta ainahan sieltä joku pronssi tulee. Ja niin kävi.

Katsoin lähinnä m ja n maantiepyöräilyt, m ja n maratonit, Mo Farahin virenit ja Ruuskasen surkuhupaisat yritykset. Ja vähän naisten futista, sekä matsin jossa koko kansan Pena hävisi pinkiponkissa. Painin suomalaisia ajattelin myös katsella, mutta missasin aina. Niin ja Tanska vs. Ranska käsipallo oli ihan ok, tuli katsottua vahingossa. Pitäiskö joskus jopa vilkuilla jotain koksia ja dikkeniä. Varmaan heti pesäpallon jälkeen.

Seuraavaksi sitten sama setti kohta Tokiossa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monilla on varmaan paskakalja, mutta kuinka monella on suihkukalja? Joo ennen duunia tulee välillä käytyä tosi nopeasti vaan, mutta kyllähän siellä yleensä se pari tuntia menee ja joku neljä kaljaa kun sinne lattialle istahtaa. Saunakaljakin on ihan käsite. Harmi vaan kun mun saunavuoro on lauantaina ja silloin tulee harvemmin oltua himassa.

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olin kerran viikon käymättä paskalla. Alkoi olla vähän myrkyttynyt olo. Toisaalta ehkä vähän niin kuin pistäisi rahaa pankkiin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@godspeed tuo välillä mieleen eksäni. Jotenkin samanlaisilta tuntuvat jutut.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Breaking News...tai ainakin aamupäivällä oli:

Cheynne Järvisen kehon modifiointi on ilmeisesti onnistunut!

Itsekriittinen nainen on pyrkinyt emansipoitumaan rintojensa holtittomasta käyttäytymisestä, blogissaan oli kirjoittanut:

"- Ne roikkuvat aika paljon ja löysää tunnotonta ihoa on todella paljon, hän kirjoittaa.
Cheyenne kuvaa myös esimerkkitilanteita, joissa isoista roikkuvista rinnoista on haittaa.
- Seksin aikana rintasi helskyvät ties mihin suuntaan ja joudut välillä kahmimaan niitä "ojoon". Lisäksi ne synnyttyvät helskyessään, itsestäni ainakin, kiusallisia ääniä.
Cheyenne kertoo menevänsä rintaoperaatioon ylihuomenna 18. elokuuta."

Doh diin, herkempi Cheyenneä intiimisti jumaloimaan päässyt mies saattaisi lakastua vuosikausiksi:
"Mä luulin olevani panomies, mutta bööna kuunteli vain rintojensa häiritsevää helskyntää."
Voi pojat, otan osaa.
No en vaiskaan. Sitä saa mitä tilaa.

Sitten linkki, jota ei kai ole pakko avata:
Tässä ovat Cheyennen uudet rinnat: katso ja vertaa alastonkuvia! - Seiskan toimitus - Käyttäjiltä - Seiska Live

Anteeksi.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ihmettelenpä tässä vain, että millä helvetillä pääsen HBO:n tunnukselleni sisään. Unohdin salasanani, ja kun sitä sitten vaihdon HBO:lta tulleen vaihtoviestin linkistä, mikään "salasana ei kelpaa". Mitäs vittua. Syötin vähintään kahdella isolla kirjaimella ja muutamalla numerolla sellaisia 30 kirjaimen loruja, mutta ei hyväksy. Saatana. On tosin toi kokeilujakso meneillään, mahtaakohan se hämmentää jotenkin.

No nyt se perkele meni, kun kirjoitin oman kuusimerkkisen nimeni. On se kumma.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

godspeed

Jäsen
No molemmilla on samankaltaista oireilua mielenterveyden kanssa ja keskustelutyyli on samankaltainen.

Koetko, että huomiosi on negatiivisilla tunteilla ladattu vai näetkö asiassa positiivisuutta? Jos exäsi on kärsinyt samasta kuin minä, niin jutut on monesti samankaltaisiin ongelmakohtiin sidottuja, vaikka olisi erinäisiä persoonallisia eroja vaikka kuinka.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koetko, että huomiosi on negatiivisilla tunteilla ladattu vai näetkö asiassa positiivisuutta? Jos exäsi on kärsinyt samasta kuin minä, niin jutut on monesti samankaltaisiin ongelmakohtiin sidottuja, vaikka olisi erinäisiä persoonallisia eroja vaikka kuinka.
Ei sisällä negatiivisia jos nyt ei positiivisiakaan latauksia. Ehkä eniten huolta.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hiitelän JJ kirjotti Jeren lopettamispäätöksen kirvoittamana vähemmän mairittelevan kolumnin urastaan ja tästä suivaantuneena Virtasen Jonne kutsui toimittajaa ihmishuoraksi. On kaikki niin kuin ennenkin.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nämä AamuTV:n ekat viisimiinuuttiset... Aina jotain jonninjoutavaa paskaa ne laitetaan tuohon höpöttämään.

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hiitelän JJ kirjotti Jeren lopettamispäätöksen kirvoittamana vähemmän mairittelevan kolumnin urastaan ja tästä suivaantuneena Virtasen Jonne kutsui toimittajaa ihmishuoraksi. On kaikki niin kuin ennenkin.
Boldaus oma. Mistä lähtien tällainen on ollut normaalia? Monsterimonni yleensä antaa kärkkäätkin mielipiteet aika lailla paremmin muotoiltuna. Harvoin muutenkaan tulee millekään yhtä kovaa tyrmäystä.

Itse Hiitelän kirjoittamaa juttua en todellakaan aio lukea. Tiedän jo etukäteen, että sillä ei ole mitään tekemistä jääkiekon, Jere Karalahden tai minkään vastaavan kanssa. Kyseessä on pelkkää happosateessa mädäntynyttä virtahevon ripulipaskaa, jolla koitetaan vain saada klikkauksia ja "keskustelua".

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
-Pimppistissinen ja kädet yhteen lyö! Pimppitissinen ja kädet yhteen lyö! Pimppistissinen ja tiedät sen ja varmaan myöskin näytät sen, pimppistissinen ja kädet yhteen lyö!-

Miettikää jos joku keskis noin idioottimaisen laulun :D

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
- Minulla on monikulttuurisuusketjussa natsi

- Mikä?

- Monikulttuurisuusketjussa on natsi

- Mitä?

- JUMALAUTA! MONIKULTTUURISUUSKETJUSSA ON VAARALLINEN NATSI!!

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tuntuu, että suomalaiset tai ainakin jatkoaikalaiset hyväksyvät kyllä Usain Boltin naisseikkailut, mutta heristävät etusormeaan tuomitsevaan ja toruvaan sävyyn Axl Smithin naisseikkailuille. Toisaalta tällä hetkellä tämä tuntuu olevan muutenkin maan tapa tai vähintään sivistyksen mittari, että ulkomaalainen saa tehdä mitä vaan ja sitä pitää ymmärtää kun taas suomalainen on heti syyllinen. Miksi näin? Mitä pahaa on kaunis Suomi-neito meille tehnyt, että ihan itse aiheutetaan sen alasajo. Naista pitää kunnioittaa ja vaalia, tehdään se sama myös Suomi-neidolle. Kiitos että välität. Näkemiin.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuntuu, että suomalaiset tai ainakin jatkoaikalaiset hyväksyvät kyllä Usain Boltin naisseikkailut, mutta heristävät etusormeaan tuomitsevaan ja toruvaan sävyyn Axl Smithin naisseikkailuille. Toisaalta tällä hetkellä tämä tuntuu olevan muutenkin maan tapa tai vähintään sivistyksen mittari, että ulkomaalainen saa tehdä mitä vaan ja sitä pitää ymmärtää kun taas suomalainen on heti syyllinen. Miksi näin? Mitä pahaa on kaunis Suomi-neito meille tehnyt, että ihan itse aiheutetaan sen alasajo. Naista pitää kunnioittaa ja vaalia, tehdään se sama myös Suomi-neidolle. Kiitos että välität. Näkemiin.

Miten Boltin paneminen liittyy Axlelin panemiseen?

Toinen oli käsittääkseni harrastanut molempia tyydyttävää kanssakäymistä (vielä kahdesti peräkkäin saman tunnin aikana) ja toinen kanssakäymisen lisäksi hieman kalibroinut lupaa kysymättä aktiivisuusrannekettaan (ja mahdollisesti levittänyt tuloksia ystävilleen).

Eihän noilla asioilla ole mitään yhteistä. Vähän sama kun vertaisi Woodsin panemisia johonkin sarjaraiskariin.

sinikettu

Jäsen
Erään samassa koulussa olleen tyypin lempinimi oli aikanaan isotissi. Tämän tarinan twisti oli se, että hänellä ei edes ollut isoja tissejä. Itse asiassa hän oli poika. Saattoi tosin olla, että hänen mammallansa oli kookkaat melonit. mutta en tarkemmin tiedä tämän legendan paikkansapitävyyttä. Jostain syystä tuli yhtäkkiä mieleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy