Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 377 806
  • 66 967

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Eikös tämä ole aikalailla maan tapa noin muutenkin. Känissä voi örveltää kuin sika (Putte R.I.P) ja seuraavana päivänä ei tarvii pyydellä anteeksi, riittää kun toteaa "vittu että olin kännissä ku käki", ni kaikki ymmärtää ja taputtaa selkää.

Toisaalta voi myös sanoa olevansa uskovainen, jolloin ei tarvitse perustella mitään sanomisiaan myöhemminkään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmi kun mulla ei ole kokovartalopeiliä niin en näe miltä mä näytän näissä tyttöjen pitsisissä pikkareissa. Siis totta puhuen yhdetkään mun bokserit ei ole ikinä istunut näin hyvin päälle. Ai että tuli seksikäs olo. Kameralla kyllä voisi ottaa kuvia.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kanavapaketit? Ketjussa puhuttiin DNA:n paketeista, Viasatista, Elisasta yms.

Olen muutaman kerran käynyt Amsterdamissa ja yö/aamuaikaan kanavissa kelluu jos jonkinlaista roinaa; pääosin tölkkejä, käärepapereita ja tumppeja.
Huumekauppa on ja elää hyvin. Jossain vaiheessa klikit kumminkin törmäävät jälleen toisiinsa ja pienentävät kilpailevan firman palkkakustannuksia listimällä suorittavaa porrasta, pakkaamalla muoviin, sipaisemalla jesseä ympärille ja heivaamalla kanavaan.

Kanavapaketteja on erilaisia, halvempia, kalliimpia ja joidenkin kanavapakettien sisältö saattaa olla paljon epämiellyttävämpi kuin toisten…
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kävelin aamupäivällä R-kioskin ohitse. SIinä oven vieressä eräs ukkeli nautti suu messingillä olutta auringonpaisteessa. Tuli vanha kunnon @pettter mieleen.
No pääsee tänään itsekin ottamaan kuppia mökillä.
 

sinikettu

Jäsen
Söin vähän aikaa sitten kokonaisia hampunsiemeniä. Syön niitä aika usein, enkä kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota. Yleensä ostan kuorittuja, mutta eilen päätin ostaakin kokonaisia. Nyt söin niitä vähän aikaa sitten ja kun istahdin koneen ääreen, iski syystä tai toisesta vähän epäilyttävän rento olo päällensä. Googlailin äsken, että voiko noissa olla aktiivisia ainesosia, ja vastaus ilmeisesti on, että niillä ei pitäisi olla THC:tä, ainakaan sellaisissa, jotka on kuorittu. Kuorissa ilmeisesti saattaa olla pieniä määriä, muttei niillä pitäisi olla päihdyttävää vaikutusta. Pilvessä en missään nimessä ole, mutta vähän oudolta tuo rennon olon tupsahtaminen yhtäkkiä vaikutti. Saattoi toki johtua jostain muustakin tekijästä. Ajattelin kuitenkin testailla huomenna uudestaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On aika mielenkiintoista käydä keskustassa viikonloppuiltana autolla niin, että ajaa parkkihalliin hiljaisilta kaduilta jo Ruoholahdenkadulta, ajaa tyhjässä hallissa, kävelee tyhjiä käytäviä pitkin tyhjään hissiin ja sitten kun astuu siitä ulos Kalevankadulle, on yhtäkkiä ympärillä yhtäkkiä helvetinmoinen baarijonojen älämölö. Kuin olisi kapteeni Kirk, joka on sädetetty vieraalle planeetalla.

Miksi Virgin Oilin keikkojen pitää alkaa niin myöhään? Kovin usein siellä ei tule muutenkaan käytyä, mutta varmaan ainoa Stadin keikkapaikka, johon menen tuon takia autolla ja siten en varmuudella osta mitään. Maj Karma oli kuitenkin kova, kuten aina.
 

sinikettu

Jäsen
Olymppijalaiset on kohta ohi. Enpä ole tainnut vapaaehtoisesti katsoa yhtäkään sekuntia kisoja tänä vuonna. Kaverilla oli telkkari auki ja sieltä tuli jotain kävelyä, joten jouduin vilkaisemaan. Viime kisoissa taisin katsoa lähestulkoon joka päivänä, mutta tänä vuonna ei jostain syystä kiinnostanut. Telkkarista toisaalta oli johdot pois seinästä, enkä jaksanut niitä paikalleen laittaa. En kylläkään väitä, että se olisi ollut suurin syy katsomattomuudelleni.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Olymppijalaiset on kohta ohi. Enpä ole tainnut vapaaehtoisesti katsoa yhtäkään sekuntia kisoja tänä vuonna. Kaverilla oli telkkari auki ja sieltä tuli jotain kävelyä, joten jouduin vilkaisemaan. Viime kisoissa taisin katsoa lähestulkoon joka päivänä, mutta tänä vuonna ei jostain syystä kiinnostanut. Telkkarista toisaalta oli johdot pois seinästä, enkä jaksanut niitä paikalleen laittaa. En kylläkään väitä, että se olisi ollut suurin syy katsomattomuudelleni.

Minä puolestani katsoin lopulta yllättävänkin paljon. Olympialaisten brändi on hurjassa laskussa. Syitä on paljon: Maailman tilanne, joka näkyy mm. Venäjän vilpissä ja siitä nousseessa keskustelussa. Brasilialaisten vastenmielinen käyttäytyminen kisoissa. Ihmeellisiltä kuulostavat lajit (esimerkiksi BMX) sekä lajit joissa olympialaiset on täysi sivuprojekti (golf, tennis, jalkapallo jne...). Se, että tapahtumat ovat maailman toisella puolella, eli täällä öisin.

Ja lopulta myös se, mikä riivaa vähän kaikkea: kun voi nähdä kaiken, valitsee herkästi sen ettei katso mitään.
 
Kesäolumppialaisa ei kyllä kovin jaksa, kun suomalaiset eivät pärjää, eikä valtaosasta lajeja ymmärrä tuon taivaallista. Lentopalloa ei ymmärrä, koriksessa jenkit voittaa aina, miesten futis on huono vitsi.

Sanoin ennen kisoja jossain täällä, että nollaa mitalia tekisi mieli äänestää, mutta ainahan sieltä joku pronssi tulee. Ja niin kävi.

Katsoin lähinnä m ja n maantiepyöräilyt, m ja n maratonit, Mo Farahin virenit ja Ruuskasen surkuhupaisat yritykset. Ja vähän naisten futista, sekä matsin jossa koko kansan Pena hävisi pinkiponkissa. Painin suomalaisia ajattelin myös katsella, mutta missasin aina. Niin ja Tanska vs. Ranska käsipallo oli ihan ok, tuli katsottua vahingossa. Pitäiskö joskus jopa vilkuilla jotain koksia ja dikkeniä. Varmaan heti pesäpallon jälkeen.

Seuraavaksi sitten sama setti kohta Tokiossa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monilla on varmaan paskakalja, mutta kuinka monella on suihkukalja? Joo ennen duunia tulee välillä käytyä tosi nopeasti vaan, mutta kyllähän siellä yleensä se pari tuntia menee ja joku neljä kaljaa kun sinne lattialle istahtaa. Saunakaljakin on ihan käsite. Harmi vaan kun mun saunavuoro on lauantaina ja silloin tulee harvemmin oltua himassa.
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olin kerran viikon käymättä paskalla. Alkoi olla vähän myrkyttynyt olo. Toisaalta ehkä vähän niin kuin pistäisi rahaa pankkiin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@godspeed tuo välillä mieleen eksäni. Jotenkin samanlaisilta tuntuvat jutut.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Breaking News...tai ainakin aamupäivällä oli:

Cheynne Järvisen kehon modifiointi on ilmeisesti onnistunut!

Itsekriittinen nainen on pyrkinyt emansipoitumaan rintojensa holtittomasta käyttäytymisestä, blogissaan oli kirjoittanut:

"- Ne roikkuvat aika paljon ja löysää tunnotonta ihoa on todella paljon, hän kirjoittaa.
Cheyenne kuvaa myös esimerkkitilanteita, joissa isoista roikkuvista rinnoista on haittaa.
- Seksin aikana rintasi helskyvät ties mihin suuntaan ja joudut välillä kahmimaan niitä "ojoon". Lisäksi ne synnyttyvät helskyessään, itsestäni ainakin, kiusallisia ääniä.
Cheyenne kertoo menevänsä rintaoperaatioon ylihuomenna 18. elokuuta."

Doh diin, herkempi Cheyenneä intiimisti jumaloimaan päässyt mies saattaisi lakastua vuosikausiksi:
"Mä luulin olevani panomies, mutta bööna kuunteli vain rintojensa häiritsevää helskyntää."
Voi pojat, otan osaa.
No en vaiskaan. Sitä saa mitä tilaa.

Sitten linkki, jota ei kai ole pakko avata:
Tässä ovat Cheyennen uudet rinnat: katso ja vertaa alastonkuvia! - Seiskan toimitus - Käyttäjiltä - Seiska Live

Anteeksi.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ihmettelenpä tässä vain, että millä helvetillä pääsen HBO:n tunnukselleni sisään. Unohdin salasanani, ja kun sitä sitten vaihdon HBO:lta tulleen vaihtoviestin linkistä, mikään "salasana ei kelpaa". Mitäs vittua. Syötin vähintään kahdella isolla kirjaimella ja muutamalla numerolla sellaisia 30 kirjaimen loruja, mutta ei hyväksy. Saatana. On tosin toi kokeilujakso meneillään, mahtaakohan se hämmentää jotenkin.

No nyt se perkele meni, kun kirjoitin oman kuusimerkkisen nimeni. On se kumma.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
No molemmilla on samankaltaista oireilua mielenterveyden kanssa ja keskustelutyyli on samankaltainen.

Koetko, että huomiosi on negatiivisilla tunteilla ladattu vai näetkö asiassa positiivisuutta? Jos exäsi on kärsinyt samasta kuin minä, niin jutut on monesti samankaltaisiin ongelmakohtiin sidottuja, vaikka olisi erinäisiä persoonallisia eroja vaikka kuinka.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koetko, että huomiosi on negatiivisilla tunteilla ladattu vai näetkö asiassa positiivisuutta? Jos exäsi on kärsinyt samasta kuin minä, niin jutut on monesti samankaltaisiin ongelmakohtiin sidottuja, vaikka olisi erinäisiä persoonallisia eroja vaikka kuinka.
Ei sisällä negatiivisia jos nyt ei positiivisiakaan latauksia. Ehkä eniten huolta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hiitelän JJ kirjotti Jeren lopettamispäätöksen kirvoittamana vähemmän mairittelevan kolumnin urastaan ja tästä suivaantuneena Virtasen Jonne kutsui toimittajaa ihmishuoraksi. On kaikki niin kuin ennenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös