Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 426
  • 68 365

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ulkona sataa, mutta ei tunnu missään. Vapaan viikonlopun jälkeen alkaa kesäloma. Matkalla maaliskuussa tutustuttiin luumäkeläisiin ja tulivat nyt viikonlopuks Turkuun kyläilemään. Eilen mukava kesäloman avaus grillailun ja viinin merkeissä ihan täällä kotosalla. Nyt suihkuun, syömään ja baanalle. Säästä johtuen alkuperäinen suunnitelma jokilaivakierroksesta täytyy unohtaa, mutta korvataan se Eerikinkadun baarikierroksella. Vuosi vuodelta kesäloman eka päivät maistuvat aina vaan paremmilta. Toisaalta töihin paluukin tuntuu joka vuosi raskaammalta, mutta sitä ei nyt murehdita sekuntiakaan.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Seuraavat kolmet olympialaiset järjestetään Aasiassa ja olympiakaupunkien yhteenlaskettu etäisyys toisistaan on vain hieman yli 4000 kilometriä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Iltapäivälehden viikonloppunumeron lööppi on näemmä tällä viikolla joku tämänlainen: Vanhempien painajainen - VAUVA KUOLI.

Monella on työviikko takana. Sitten jos haluaa viikonloppuna olla nätisti ja kivasti, niin tokihan näemmä markkinatalouden lakeja uskoen sitä haluaa lukea tuollaista.

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Olipa kova paikka kavereille kun en kaverin läksiäisissä jaksanut juopotella. Olisi pitänyt ilmeisesti olla joku pätevä syy. En vain halunnut herätä tänään krapulaisena. Sitäpaitsi oli silti ihan mukavaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olipa kova paikka kavereille kun en kaverin läksiäisissä jaksanut juopotella. Olisi pitänyt ilmeisesti olla joku pätevä syy. En vain halunnut herätä tänään krapulaisena. Sitäpaitsi oli silti ihan mukavaa.

"Mee partioon", sanottiin kerran mulle. Olisin voinut mennäkin. Kommentoija oli tietenkin amatööridokaaja. Itse en ollut.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yöllä siirtelin Malmi airshow:n kuvia eiliseltä kun siellä jossain pusikoissa lymyilin ja kamerasta löytyi kuvia viime perjantailta. Näköjään Tallinnanristeilyn jälkeen oon kierrellyt ympäri keskustaa kaljapäkin kanssa, mistä ei hirveästi ole muistikuvia. Mun on täytynyt ostaa se risteilyn lopulla ja jonnekin keskustaan se vissiin on jäänyt.

No nyt on korkki kiinni. Tunnin ehkä sain nukuttua. Huh. Ei varmaan tarvitse sanoa että hirveä olo.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vedonlyöjien luotettavuus ketjussa on uhkailtu velanperinnällä ja nauramisketjussa uhkaillaan rikosilmoituksella. Ei siis mua vaan palstalaiset toisiaan. On tää saatana hurjaa touhua. Varovaisena saa täällä kyllä jurrissa liikkua ettei vaan tuu skrivattua mitään mistä joutuu myöhemmin vastaamaan joko liivijengille tai liiallista voimaa käyttäville poliiseille. Miettikää saatanan tarkkaan te, ketkä ette vielä palstalaisia ole, että kannattaako tänne mitään kirjoitusoikeuksia edes hakea, kun se voi osoittautua elämänne suurimmaksi virheeksi.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Junttimaisinta-ketjun perusteella olen vakuuttunut siitä että Sami Sykkö on joskus hankkinut kirjoitusoikeudet palstalle.

Viimeksi muokattu:

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Eikun ainahan voi sanoa seuraavana aamuna että olin kännissä ja kirjoitin läpällä, niin kaikki murheet unohtuu taas.

Eikös tämä ole aikalailla maan tapa noin muutenkin. Känissä voi örveltää kuin sika (Putte R.I.P) ja seuraavana päivänä ei tarvii pyydellä anteeksi, riittää kun toteaa "vittu että olin kännissä ku käki", ni kaikki ymmärtää ja taputtaa selkää.

godspeed

Jäsen
Eikös tämä ole aikalailla maan tapa noin muutenkin. Känissä voi örveltää kuin sika (Putte R.I.P) ja seuraavana päivänä ei tarvii pyydellä anteeksi, riittää kun toteaa "vittu että olin kännissä ku käki", ni kaikki ymmärtää ja taputtaa selkää.

Toisaalta voi myös sanoa olevansa uskovainen, jolloin ei tarvitse perustella mitään sanomisiaan myöhemminkään.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmi kun mulla ei ole kokovartalopeiliä niin en näe miltä mä näytän näissä tyttöjen pitsisissä pikkareissa. Siis totta puhuen yhdetkään mun bokserit ei ole ikinä istunut näin hyvin päälle. Ai että tuli seksikäs olo. Kameralla kyllä voisi ottaa kuvia.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kanavapaketit? Ketjussa puhuttiin DNA:n paketeista, Viasatista, Elisasta yms.

Olen muutaman kerran käynyt Amsterdamissa ja yö/aamuaikaan kanavissa kelluu jos jonkinlaista roinaa; pääosin tölkkejä, käärepapereita ja tumppeja.
Huumekauppa on ja elää hyvin. Jossain vaiheessa klikit kumminkin törmäävät jälleen toisiinsa ja pienentävät kilpailevan firman palkkakustannuksia listimällä suorittavaa porrasta, pakkaamalla muoviin, sipaisemalla jesseä ympärille ja heivaamalla kanavaan.

Kanavapaketteja on erilaisia, halvempia, kalliimpia ja joidenkin kanavapakettien sisältö saattaa olla paljon epämiellyttävämpi kuin toisten…

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kävelin aamupäivällä R-kioskin ohitse. SIinä oven vieressä eräs ukkeli nautti suu messingillä olutta auringonpaisteessa. Tuli vanha kunnon @pettter mieleen.
No pääsee tänään itsekin ottamaan kuppia mökillä.

sinikettu

Jäsen
Söin vähän aikaa sitten kokonaisia hampunsiemeniä. Syön niitä aika usein, enkä kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota. Yleensä ostan kuorittuja, mutta eilen päätin ostaakin kokonaisia. Nyt söin niitä vähän aikaa sitten ja kun istahdin koneen ääreen, iski syystä tai toisesta vähän epäilyttävän rento olo päällensä. Googlailin äsken, että voiko noissa olla aktiivisia ainesosia, ja vastaus ilmeisesti on, että niillä ei pitäisi olla THC:tä, ainakaan sellaisissa, jotka on kuorittu. Kuorissa ilmeisesti saattaa olla pieniä määriä, muttei niillä pitäisi olla päihdyttävää vaikutusta. Pilvessä en missään nimessä ole, mutta vähän oudolta tuo rennon olon tupsahtaminen yhtäkkiä vaikutti. Saattoi toki johtua jostain muustakin tekijästä. Ajattelin kuitenkin testailla huomenna uudestaan.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On aika mielenkiintoista käydä keskustassa viikonloppuiltana autolla niin, että ajaa parkkihalliin hiljaisilta kaduilta jo Ruoholahdenkadulta, ajaa tyhjässä hallissa, kävelee tyhjiä käytäviä pitkin tyhjään hissiin ja sitten kun astuu siitä ulos Kalevankadulle, on yhtäkkiä ympärillä yhtäkkiä helvetinmoinen baarijonojen älämölö. Kuin olisi kapteeni Kirk, joka on sädetetty vieraalle planeetalla.

Miksi Virgin Oilin keikkojen pitää alkaa niin myöhään? Kovin usein siellä ei tule muutenkaan käytyä, mutta varmaan ainoa Stadin keikkapaikka, johon menen tuon takia autolla ja siten en varmuudella osta mitään. Maj Karma oli kuitenkin kova, kuten aina.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy