Vapaan viikonlopun jälkeen alkaa kesäloma.
Ei kun töihin.
Keravalta nykyään. Siksi.On kyllä muuttunut paskemmaksi tuo Karhu,
Ei kun arkkua kantamaan.Ei kun töihin.
Olipa kova paikka kavereille kun en kaverin läksiäisissä jaksanut juopotella. Olisi pitänyt ilmeisesti olla joku pätevä syy. En vain halunnut herätä tänään krapulaisena. Sitäpaitsi oli silti ihan mukavaa.
Haha, mutta tuohan on ihan hyvä läppä. Kyllä aina kuittailla saa, mutta ihan koko iltaa ei sitä jaksa kuunnella."Mee partioon", sanottiin kerran mulle. Olisin voinut mennäkin. Kommentoija oli tietenkin amatööridokaaja. Itse en ollut.
Eikun ainahan voi sanoa seuraavana aamuna että olin kännissä ja kirjoitin läpällä, niin kaikki murheet unohtuu taas.
Eikös tämä ole aikalailla maan tapa noin muutenkin. Känissä voi örveltää kuin sika (Putte R.I.P) ja seuraavana päivänä ei tarvii pyydellä anteeksi, riittää kun toteaa "vittu että olin kännissä ku käki", ni kaikki ymmärtää ja taputtaa selkää.
Toisaalta voi myös sanoa olevansa uskovainen, jolloin ei tarvitse perustella mitään sanomisiaan myöhemminkään.
Olymppijalaiset on kohta ohi. Enpä ole tainnut vapaaehtoisesti katsoa yhtäkään sekuntia kisoja tänä vuonna. Kaverilla oli telkkari auki ja sieltä tuli jotain kävelyä, joten jouduin vilkaisemaan. Viime kisoissa taisin katsoa lähestulkoon joka päivänä, mutta tänä vuonna ei jostain syystä kiinnostanut. Telkkarista toisaalta oli johdot pois seinästä, enkä jaksanut niitä paikalleen laittaa. En kylläkään väitä, että se olisi ollut suurin syy katsomattomuudelleni.