Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 456
  • 66 844
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täsmälleen vuosi sitten yhden todella hyvän työpaikan piti olla aika saletti, mutta sitten valitsivatkin toisen. Oli myös tyttöviritys mikä meni sitten puihin.

Tämän vuoden elokuussa on työsopimus allekirjoitettu ja tyttö aivan rakastunut juuri minuun.
Täytyy vallan onnitella. Ihan näin hyvin ei välttämättä minulla mene, tai sitten menee, mutta olen tyytyväinen. Siis olen naimisissa ja työtön, mutta työttömyyteenkin on oikeasti olemassa järki syy, mutta se järkisyy jää kertomatta näin julkisesti.
Uudemman kerran kuiteskin onnea mies.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Uudemman kerran kuiteskin onnea mies.

Nooh, asia kerrallaan. Aina voi kapitalistipomo ilmoittaa, että ei ole enää töitä ja tyttö kertoa ohi mennen kuinka on löytänyt jonkun toisen tai ei vain muuten ole kiinnostunut.

Anticipatory negativity, mutta nyt juuri ei sorruta siihen. Ei tässä mitään pilvilinnoja rakennella, mutta pitkästä aikaa on sellainen tunne, että nyt todella voisi joku asia mennä edes vähän niin kuin toivoo.

Huomenna vielä derbysta voitto, niin tässähän on ainekset vaikka mihin.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla yhessä paikassa yks vitun pösilö kerto erinomasuudestaan ja se vitutti. Saa sitä kertoo, joo, mutta pikkasen nöyryyttä. Eikä sille voinut sanoa mitään kun kärsinyt ja niin edelleen.

Yks paikka = Facevitunbook.

Kaikenlaiset rehvastelijat, ihmiset jotka yrittää päteä, sekä takakireät ihmiset vituttaa muuten yllättävän paljon. Ja jos rehvastelijat tai leuhkijat vituttaa niin tässä yhteiskunnassa se tulkitaan helposti kateudeksi, jota toki esiintyy ei siinä mitään. Itseä taas vituttaa se rehvastelu, ei se millä hän rehvastelee eli esim. jos herra X sanoo rehvastelevansa osaavansa tai omistavansa jotain, mua ei kiinnosta pätkän vertaa mitä hän omistaa tai osaa vaan se huomio keskittyy siihen miksi helvetissä pitää rehvastella ja leuhkia sillä asialla. Vaatimattomuus todellakin on hyve.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähän eskaloitui viimeöinen vitutus viimepäiväiseksi someraivoksi. Vissiin suhteet meni yhteen sopivasti suvaitsevaiseen. Mutta on sanottava, että ei niin haittaa. Joskus menee yli, joskus ei enää jaksa, joskus tulee se hetki kun sanoo, että nyt riitti. Se tuli tänään eli jo eilen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lyhensin partaani noin 5 sentillä ja nyt se näyttää ja tuntuu oudolta. En totu tähän kyllä hetkeen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Notta joo. 2,80 isosta oluesta. Tervetuloa Kontulaan!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
En vittu voi lopettaa enää dokaamista kun pelottaa oma varjokin näissä tiloissa. Hyvä mies, vaikka itse sanonkin, on mennyt piloille. Tää loma kyllä jää mieleen turmion lomana. Faija kuoli ja musta tuli dena. On siinä lomaa kerrakseen. Vitun vittu. Tän täytyy olla henkistä, koska aina olen lomalla juonut, mutta nyt en saa poikki. Henkistä tai sitten ikä tekee tehtävänsä. Vanhuus ei tule yksin sanotaan. Se tulee näköjään brenkun kaa. Ja koirakin yskii, pitää viedä lääkäriin. Vaimo saa hoitaa sen. Moikka.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Perhana @attendo , nyt loiventelet ittes kuiville. Se on vitun raskasta mutta täällä voi avautua.

Minua ei pelota oma varjo eikä ahdista muutenkaan, mutta se vähän jännittää miten tässä muka huomenna pystyisi yhtäkkiä olemaan ilman. Ei se kyllä helppoa tule olemaan, mutta lähtee sitten vaan kävelemään jonnekin ja jotain. Sänkyyn ei ainakaan jäädä pelkäämään.

Toisaalta tässä nyt on lähinnä loivenneltu koko viikko. Se vain tosin on juurikin liian helppoa loivennella sitten vielä yksi tai kaksi tai kolme päivää. Kyllä se nimenomaan on henkistä, kun ei tässä fyysisiä tuskia ole ollenkaan. On yksinkertaisesti kiva olla kalja kourassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo huomenna Tallinnaan. Hitto kaks edellistä risteilyä jäi väliin kun ryyppäsin. Ei kait sitä herää kellon soittoon jos just oot sammunut.
 
Kotimaista lager 1,99 €/pintti, ei niin paskaa kun vois luulla. Pesee muut vesibisset mennen tullen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koffit ja Karhutkin on nykyään sokerihuurrettuja ja sen takia joidenkin suosikkeja. Karhukin kehtaa oikein mainostaa että täyttä olutta, tai no en tiedä nykyään.
 
Koffit ja Karhutkin on nykyään sokerihuurrettuja ja sen takia joidenkin suosikkeja. Karhukin kehtaa oikein mainostaa että täyttä olutta, tai no en tiedä nykyään.
Niin no. Ei oo tarkempia analyysejä tehty, mutta nyt viime aikoina Vaalea lager on maistunut muita halppiksia paremmin vaikka paskaahan sekin on. Karjala on hunajoitua kissankusta. Eri oluiden maistelu on muuten kivaa hommaa. Aidot brittialet maistuu hyvälle. Fullersilla on mukavan makuisia mallaspirtelöitä myös, kokeilehan.
 
Kuinka hölmöjä SOK:n johtajat oikein ovat? Tässä mielensäpahoittajien ja some-paskamyrskyjen luvatussa maassa ilmoittavat aloittavansa yksittäisen tuotteen tarkkuudella tapahtuvan ostosten rekisteröinnin. Ei tarvise edes pukeutua foliohattuun, että ei kuulosta kivalta. Yksi paskimpia pr-temppuja ikinä. Uudistuksen keksijä olisi voinut kysyä vaika muijansa/ukkonsa kantaa asiaan.

Mitenni? Eihän tossa voi hävitä, vaikka mitä tietoja alkais keräileen. Suomalainen huoraa bonuksia hamaan tappiin saakka vauvasta hautaan (HOK:n hautauspalvelu). Ja kun Suomessa on vähän vaikea äänestää ruokakaupassa jaloilla. Lidl taitaa olla ainoa iso, joka ei kerää suoranaisesti tietoja, mutta kuka tietää, jos saksalainen insinööritaito on kehittänyt radioaaltotutkaimen, joka imee ajatukset asiakkaan päästä. Eikä niillä oo HK:n blöötäkään.

Enemmän mua ihmetyttää ne marginaaliurpot, jotka ajattelee S-etukortin tietosuojan olevan joku stnan ihmisoikeus. Leikkaisivat kortin kahtia ja jatkaisivat elämää ilman boonuksia.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Syksy on hienoa aikaa. Ilma on raitista eikä ole liian kuuma. Itse en osaa edes oikein kesälle edes nukkua vaikka kuinka pimentäisi huoneen. Toki aina rapakelit ärsyttää, mutta ne pahimmat kaamos ajat osuu yleensä tuonne marras/joulukuun tienoille. Syys- ja lokakuusta olen aina nauttinut.
 

sinikettu

Jäsen
Syksy on hienoa aikaa. Ilma on raitista eikä ole liian kuuma. Itse en osaa edes oikein kesälle edes nukkua vaikka kuinka pimentäisi huoneen. Toki aina rapakelit ärsyttää, mutta ne pahimmat kaamos ajat osuu yleensä tuonne marras/joulukuun tienoille. Syys- ja lokakuusta olen aina nauttinut.
Näihin ongelmiin on yksinkertaisia, mutta varsin tehokkaita ratkaisuja. Kirkkaimpina kesäaikoina pimennysverhot ja melatoniini. Talven pimeydessä kirkasvalolamput.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Perhana @attendo , nyt loiventelet ittes kuiville. Se on vitun raskasta mutta täällä voi avautua.

Kiitos kauniista sanoistasi my brother from same moderatormother. Eihän mulla oikeasti mitään hätää ole, nyt on vain rookie haukannut liian ison palan. Jossain vaiheessa lomaa sain kuningasidean, että juon loman aikana kaikki viinat mitä mulla on. Se taas johti siihen, että tutun lonkeron sijaan oon juonut pää-asiassa kirkkaita ja ei tämmöisen pumpulipojan elimistö oikein ollut siihen valmis. Paska on ollut pelkkää nestettä jo ties kuinka kauan ja aina välillä oksennan jotain vihreetä juttua. Sikäli jännä homma toi kun en oo juonut mitään vihreetä. Mutta siis siis oikeasti mulla on elämässä kaikki hyvin ja aina välillä on ihan kivaakin. Ja kunnioitus @pettter iä kohtaan on kasvanut potenssiin kymmenen. Sen jätkän täytyy olla kone. Tai vähintään puoliksi kone ja puoliksi ihminen. Se dokaa paljon enemmän kuin minä ja silti jaksaa käydä ilmaiskonserteissa ja kävellä kaupungilla. Nykykunnossa mulla vaatii ihan vitusti päästä huoneesta huoneeseen eikä puhettakaan, että lähtisin ovesta ulos tai no korkeintaan takapihan terassille istumaan, mutta ei kyllä metriäkään kauemmaksi. Hattu siis päästä tuolle kävelevälle ja ilmaiskonserteista nauttivalle palstan ykkösdenalle (tämä siis kehu). Voikaa kaikki hyvin ja nauttikaa elämästä, se on kuitenkin meille kaikille ainutkertainen lahja. Tehkää siis elämästänne merkityksellinen. Tällä tarkoitan sitä, että tehkää siitä omannäköisenne, unohtakaa päteminen ja nauttikaa niistä pikkuasioista. Loppujenlopuksi ne on ne pikkuasiat mitkä tekee elämästä elämisen arvoisen. Hymy, ystävällisyys iloinen ja avoin mieli. Ei se paljon vaadi. Olkaa inhimillisiä toisillenne. Rakkautta ja ystävällisyyttä ei voi olla liikaa. Moikka!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kuolema on vieraillut taas suvussa. Oma suhteeni kuolemaan pistää miettimään; en pysty olemaan surullinen, vaan ennemminkin iloitsen poistuneiden puolesta. Toki kaikki viimeaikaiset lähtijät ovat olleet parantumattomasti sairaita, tavalla tai toisella.

Silti oikeastaan ajattelen, että vielä onnellisempaa olisi kuolla kokonaan sairastamatta. Oma suhteeni kuolemaan on se, että vaikka en tee mitään kuolemista edistävää (esimerkiksi en tupakoi ja pyöräilen kypärä päässä jne...) minulla ei olisi mitään sitä vastaankaan. Täällä olen, jos etsit minua.

En usko, että universumilla olisi minulle enää mitään superhienoa ja aiemmin kokematonta tarjottavana, puhumattakaan että minulla olisi sille. Lienenköhän lievästi masentunut?
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Jos sinua ei nuo ajatukset haittaa tai ne eivät vaikeuta elämääsi, niin tuskin olet.

Korostan, ettei tarkoitukseni ole vitsailla masennussairaiden kustannuksella. Tuli vaan mieleeni tutkimus, jossa lähimmäs toisten ihmisten uskoa henkilön X viehätysvoimasta, tulevaisuuden ennusteista yms itsensä arvioi lievästi masentuneet ihmiset. Ns. terveellä minäkuvalla varustetut suhtautuivat omiin mahdollisuuksiinsa selvästi vertaisarvioita myönteisemmin.

Linkkiä en osaa laittaa. Tiede-lehdestä luin.

Toki oma kuolemasuhde on hioutunut syöpähoidoissa. Käsittääkseni on varsin yleistä, että sellaisen kokeneet ihmiset suhtautuvat teemaan kevyemmin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Toki oma kuolemasuhde on hioutunut syöpähoidoissa. Käsittääkseni on varsin yleistä, että sellaisen kokeneet ihmiset suhtautuvat teemaan kevyemmin.

Tämä voi ratkaista kysymyksesi, koska jos on kokenut syöpähoitoja, voi olla jo valmiiksi asennoitunut kuoleman vaaraan tai mahdollisuuteen. Jopa peläten sitä, tai hyväksymällä lopulta sen mahdollisuuden, jolloin elämäänkin on lopulta vähän vaikea suhtautua tai löytää (uudelleen) niitä positiivisia asioita vaikean prosessin jälkeen. En ota kantaa tarkemmin masennuksen tasoon, mutta ainakin vaikeasti masentuneet voivat syöpäpotilaisiin verraten nähdä kuoleman vapautuksena elämästä ja sen vaikeuksista. Ehkä syövästä toipunutkin voi kokea masennusta siltä kantilta, ettei olisi pitänyt selvitäkään tai tuntuu, että kun on selvinnyt käytännössä kuolemaan johtavasta sairaudesta, niin mikään ei enää tunnukaan miltään - onhan jo ehditty käydä viimeisillä porteilla. Ja sitten pitäisi taas alkaakin rakentamaan jotain sen jälkeen mikä oli lähes kuolemantuomio.

Lievää masennusta en kuitenkaan henkilökohtaisesti pidä sairautena, tai edes olemassa olevana oireiluna, vaan aika normaalina elämän tapahtumiin liittyvänä reaktiona. Ihmisen mieli on niin kummallinen, että se voi ajatella mitä tahansa, ja se voi syyllistää itseään monin eri tavoin. Ihminen voi syyllistää itseään jopa selviämisestä, mikä hieman paradoksaalisesti voi johtaa masennusoireisiin. Onhan moni kokenut masennusta synnytyksenkin jälkeen, kun tavallaan on keskittänyt kaikki toivoa ja iloa pursuavat voimavaransa johonkin tapahtumaan tai sen hoitamiseen, ja sitten kun "kaikki" on ohi, niin takki tyhjenee totaalisesti ja romahtaa, ainakin hetkellisesti.

En toki tiedä mitä olet käynyt läpi vai oletko vieläkään saavuttanut parantumisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös