Vai oisko se kaikkien grillaajien sankarin eli Timo Jutilan?Jesse kai syntyi 25. joulukuuta, niin miksi Suomessa 24. joulukuuta on pääjuhlapäivä? Vapahtajamme Lemmyn syntymän johdosta varmaan.
Ehkä muuten, mutta Jutin syntymästä on liian vähän aikaa. Lemmy on vähintään Jessen ikäinen. Juti tosin voisi muuttaa korvatunturille korvaamaan viime kesänä kuolleen oikean joulupukin.Vai oisko se kaikkien grillaajien sankarin eli Timo Jutilan?
Juti on kuule Jannen (maailmanluojan) ainoa poika! Juti saapui pelastamaan meidät syntiset armonvuonna 1963. Hänen ihmetekoihinsa kuuluvat mm. 4-0 maali paholaisen kätyreitä vastaan ja pumpputuuletus. Hän myös muutti suihkulähteiden veden oluen ja siiderin sekoitukseksi. Opetuslapsiakin Jutilta löytyi monta kymmentä.Ehkä muuten, mutta Jutin syntymästä on liian vähän aikaa. Lemmy on vähintään Jessen ikäinen. Juti tosin voisi muuttaa korvatunturille korvaamaan viime kesänä kuolleen oikean joulupukin.
Terästä ens kerralla vähän sitä soppaa. Win-win tilanne. Jänö ei varmaan tulisi enää kolmatta kertaa ja jos se ei tule toista kertaa saat itse vähän lisälämmikettä.No höh. Minulla oli tuolla portailla vastikään keitettyä mustikkasoppaa jäähtymässä, niin eiköhän sinne valkea jänis ollut jo kerennyt sitä litkimään. Luonto se on perkeleen ahnetta porukkaa. Minun sopat, saatana.
Mikä baari? Puen tässä juuri pukin asua päälleni.Joulupukki tuu tänne. Mä oon ollut kiltti. Mä otan sulta suihin.
Jaa eikö se ookkaan Cory Elkins?Ihmettelen tässä Guinnes World Records-ohjelmaa jossa Cody Elkins hyppäsi juuri mönkijällä liikkuvan autoletkan yli. Monitaituri on tämä HIFK:n sentteri.
Jaa eikö se ookkaan Cory Elkins?
Hieman samalla lailla eilen huomasin, että Banglesin basisti Michael Steele ei ole vanhentunut kovin onnistuneesti:Ihmettelen tässä Guinnes World Records-ohjelmaa jossa Cody Elkins hyppäsi juuri mönkijällä liikkuvan autoletkan yli. Monitaituri on tämä HIFK:n sentteri.
Nyt on hirveä homma kannella koko ajan tyhjiä tölkkejä kauppaan ja ostella uusia ja sitten on hirveä stressi että loppuuko ne.
Pitäskö ostaa kans ilotulite ja käydä se aktivoimassa Tokoinrannassa. Ehkei viitti. Nuoriso kuitenkin vittuilee ulkona, joten pysyn sisällä. Vanhan dokun kohtalo on karu, uusi polvi haistattelee ja sanoo, että he ovat kovempia dokuja kuin vanha setä. Kyllä minäkin nuorena dokuna huutelin vanhoille dokuille. Tämä on elämän laki.