Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 913
  • 68 346

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jesse kai syntyi 25. joulukuuta, niin miksi Suomessa 24. joulukuuta on pääjuhlapäivä? Vapahtajamme Lemmyn syntymän johdosta varmaan.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jesse kai syntyi 25. joulukuuta, niin miksi Suomessa 24. joulukuuta on pääjuhlapäivä? Vapahtajamme Lemmyn syntymän johdosta varmaan.
Vai oisko se kaikkien grillaajien sankarin eli Timo Jutilan?

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai oisko se kaikkien grillaajien sankarin eli Timo Jutilan?
Ehkä muuten, mutta Jutin syntymästä on liian vähän aikaa. Lemmy on vähintään Jessen ikäinen. Juti tosin voisi muuttaa korvatunturille korvaamaan viime kesänä kuolleen oikean joulupukin.

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
Ehkä muuten, mutta Jutin syntymästä on liian vähän aikaa. Lemmy on vähintään Jessen ikäinen. Juti tosin voisi muuttaa korvatunturille korvaamaan viime kesänä kuolleen oikean joulupukin.
Juti on kuule Jannen (maailmanluojan) ainoa poika! Juti saapui pelastamaan meidät syntiset armonvuonna 1963. Hänen ihmetekoihinsa kuuluvat mm. 4-0 maali paholaisen kätyreitä vastaan ja pumpputuuletus. Hän myös muutti suihkulähteiden veden oluen ja siiderin sekoitukseksi. Opetuslapsiakin Jutilta löytyi monta kymmentä.

sinikettu

Jäsen
No höh. Minulla oli tuolla portailla vastikään keitettyä mustikkasoppaa jäähtymässä, niin eiköhän sinne valkea jänis ollut jo kerennyt sitä litkimään. Luonto se on perkeleen ahnetta porukkaa. Minun sopat, saatana.

Kiakonsyöjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onssimouhot
No höh. Minulla oli tuolla portailla vastikään keitettyä mustikkasoppaa jäähtymässä, niin eiköhän sinne valkea jänis ollut jo kerennyt sitä litkimään. Luonto se on perkeleen ahnetta porukkaa. Minun sopat, saatana.
Terästä ens kerralla vähän sitä soppaa. Win-win tilanne. Jänö ei varmaan tulisi enää kolmatta kertaa ja jos se ei tule toista kertaa saat itse vähän lisälämmikettä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytääköhän pukki kapakkaan. Mä oon täällä nurkkapöydässä tuopin takana piilossa. Joulupukki tuu tänne. Mä oon ollut kiltti. Mä otan sulta suihin.

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mun mielestä tässä on jotain niin hienoa että oli pakko jakaa. Jouluyössä kuuntelen musiikkia ja luin Teemu-pässin (sori pässit) ajatuksia. Mä oon varmaan kateellinen, kun mun mielestä Teemu on ihan vitun nolo.

Teemu Selanne ‏@TeemuSel8nne 10. joulukuutaCoto de Caza, CA
@PetteriSihvonen ei sun tartte vastata enää, mulla ei enää lisättävää aiheeseen ja sun mielipiteesi jo tiedänkin...

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Onhan tämmösen merkityksettömän jenkkifutismatsin katsominen lähes yhtä vitun tyhmää kun sen pelaaminen. Voi wanhan mun kaverin, nasaretin Jessen, karvanen perse että on karmeeta touhua, Oisko joku veljenpojankaimantyttärenmies siellä ottamassa kokemusta. GO TNF! Jopa selostajat on vähän että voit nyt vittu kun pitää täällä pyöriä... noh, kohta siellä takanreunalla on sukassa kakkaa!

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ihmettelen tässä Guinnes World Records-ohjelmaa jossa Cody Elkins hyppäsi juuri mönkijällä liikkuvan autoletkan yli. Monitaituri on tämä HIFK:n sentteri.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ihmettelen tässä Guinnes World Records-ohjelmaa jossa Cody Elkins hyppäsi juuri mönkijällä liikkuvan autoletkan yli. Monitaituri on tämä HIFK:n sentteri.
Jaa eikö se ookkaan Cory Elkins?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi tuolta keittiön hanasta ei voisi tulla suoraan kaljaa. Vesijohtoveden sijasta se olisi kaljajohtokaljaa. Olis vaikka prosentin laimeampaa tai jotain niin ei haittaa mitään ja jengi voisi vedellä sitä aamusta iltaan. Vessasta ja kylpyhuoneesta sitten tulisi normivettä niin jengi pääsisi suihkuun jne. Nyt on hirveä homma kannella koko ajan tyhjiä tölkkejä kauppaan ja ostella uusia ja sitten on hirveä stressi että loppuuko ne. On niin kova stressi ettei voi mennä töihin. Tää auttais yhteiskunnan ongelmiinkin kun jengi vois ryypätä himassa aamusta iltaan ilman stressiä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt on hirveä homma kannella koko ajan tyhjiä tölkkejä kauppaan ja ostella uusia ja sitten on hirveä stressi että loppuuko ne.

Tämä on hieman kaksiteräinen miekka. Asun maassa missä kaikki tölkit heitetään suoraan roskikseen. Se helpottaa elämää huomattavasti, kun ei tarvitse niitä kannella kahteen suuntaan. Mutta sitten ne uudet tölkit on kalliita, kun ei olekaan näyttää sitä ilmaiskuittia. Eli joutuu siis rahalla maksamaan, kun taas täällä Suomessa missä lomailen, menen huomenna Alepaan ja ei tarvitse maksaa mistään mitään.

Tuohon loppumisstressiin, mikä on erittäin tuttu asia, en ole keksinyt muuta ratkaisua kuin mennä kauppaan usein. Ja mieluiten ennen kuin viimeistä viedään. Vähemmän se stressaa käydä niitä tyttöjä siellä marketissa moikkaamassa kuin joutua miettimään onkohan jossain vielä kaljaa.

Toivomasi putkien uudelleenrakentaminen toimisi, mutta se on yhtä realistista kuin Helsinki - Tallinna rautatietunneli. Molemmat olisivat teknisesti aivan helvetin helppo toteuttaa, mutta poliittisista syistä eivät tule koskaan tapahtumaan.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Muut, ne tärkeimmät, tuotteet on hoidettu kunnialla, mutta havaitsen tässä vähän tarvikkeita mitä voisi hankkia.

Nyt voisi olla jouluisen ulkoilun paikka tuohon 24h Alepaan. Pakkohan sen on olla auki, jos niin lupaavat, eiköhän laki antanut siihen mahdollisuuden vajaa tunti sitten.

Suomessa kaikki on niin uutta, niin eihän kauppiaskaan varmaan varmuudella tiedä. En rupea soittamaan ja häiriköimään, menen katsomaan. Jos se on kiinni, niin tulen takaisin. Jos se on auki, niin ostan tarvikkeita ja tulen takaisin.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jokainen tavallaan, mutta aika paljon jengi tenuttaa näin joulunakin. Kahden päivän kotona oleskelun ja sukulaisten tervehtemisen jälkeen poikkesin lähikuppilaan ja siellähän oli aika moni todella naamat. Mut olihan siellä aika monta vanhaa lätkästaraakin.

Mikäs minä olen sanomaan, kun olen itsekin koko joulun vähän tenutellut, mutta jengi oli siellä tosi jurrissa.

Menis varmaan kalsariketjuun, mutta valkkaria lipitellessä on ihan vitun hienoa kuunnella Sir Elwoodin Hiljaisia Värejä. Paras bändi ehkä ikinä. Varsinkin kun toi "Älä mee" sattuu osumaan meiän suhteen alkuaikoihin.

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos on uskominen kinukkia horoskooppia niin helmikuussa alkais apinan vuosi ja sehän tarkottais sitä että meille lohikäärmeille tulis vissiin hyvä vuos :D

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Minäpäs taidan tänä vuonna pitkästä aikaa ostaa ilotulitteita. Pari jotain isompaa pataa voisi olla siistejä. Ei niihin pikkutussauksiin viitsi mitään laittaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pitäskö ostaa kans ilotulite ja käydä se aktivoimassa Tokoinrannassa. Ehkei viitti. Nuoriso kuitenkin vittuilee ulkona, joten pysyn sisällä. Vanhan dokun kohtalo on karu, uusi polvi haistattelee ja sanoo, että he ovat kovempia dokuja kuin vanha setä. Kyllä minäkin nuorena dokuna huutelin vanhoille dokuille. Tämä on elämän laki.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
02:40 olisi yöllä teatterissa ollut Will Ferrelin ja sen uuno-Mark Wahlbergin leffa, jossa isä ja isäpuoli taistelevat jonkun hutsun rakkaudesta ja siitä kumpi on parempi isä jollekin muksulle. Will on sellainen nössö toimistorotta ja Mark prätkällä kulkeva keski-ikäinen rappioitunut idiootti, jonka hauikset ovat silkkaa terästä. Paikkoja oli vapaana vielä 69 kun katsoin, mutta ei sitten tullut mentyä. Kuitenkin leffan tietojen mukaan levitys alkaa vasta 1.1.2016, niin mitäs helvettiä se sitten jo viime yönä pyöri?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitäskö ostaa kans ilotulite ja käydä se aktivoimassa Tokoinrannassa. Ehkei viitti. Nuoriso kuitenkin vittuilee ulkona, joten pysyn sisällä. Vanhan dokun kohtalo on karu, uusi polvi haistattelee ja sanoo, että he ovat kovempia dokuja kuin vanha setä. Kyllä minäkin nuorena dokuna huutelin vanhoille dokuille. Tämä on elämän laki.

Minä en huudellut mitään, ihailin vain heitä kaukaa hiljaa ja halusin samanlaiseksi. Onnistuin, edes joku asia elämässä menee suunnitellusti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy