Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 764
  • 68 345

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Luulin alunperin, että @attendo passasi kiekkoa eteenpäin ja halusi tuosta kakkossyötön, jolloin meikäläiselle olisi jäänyt ykkössyöttö banaaniäijän viskoessa kiekkoa häkkiin. Mutta sitten siinä kävikin niin että syöttö ei päätynyt bananalle saakka, vaan attendo luisteli väliin ja veti itse tulisen one-timerin maalivahdin selän taakse. Bananasbuenos kerkesi kuitenkin kirjoittamaan viestin heti siihen perään, joten päätin korjata vääryyden ja poistaa pari viestiä niin, että attendon ja banaanin viestien numerot laskevat kahdella ja täten viestiti olisivat 15999 ja 16000. Meni kuitenkin vituiksi ja #16000 taitaa nyt olla Täti Wänkkärin nimissä.

edit. eipä olekaan, joku muukin käynyt poistamassa viestinsä?

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Huomasin just saman että viestit on taas menneet yhden taaksepäin ja bantskulla on nyt tasaluku. Tää on tätä Joulun taikaa

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noin sitä pitää. Ihan hymyn pukkasi. Nyt kelpaa olla joulu töissä. Hyvää joulua sitä viettäville.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Banskumies tuota niin kovasti odotti, että saatoin tuossa hivenen auttaa. Hyvää joulua tai happy holidays niin kuin ison veden toispuolella sanotaan.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Holirei vaan kaikille juu.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Millä termeillä kuvailisit Janne Niinimaata?

Tällainen kysymys olisi hyvä jossain hyvässä talk showssa, hyvän talk shown käydään kadulta kyselemässä jengiltä kaikkee paskaa -osiossa.

Paskiainen.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
On kuulemma viimeisen päälle reilu jätkä. Ja nöyrä. Kuulemma. En tiedä. Mutta kuulemma.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On kuulemma viimeisen päälle reilu jätkä. Ja nöyrä. Kuulemma. En tiedä. Mutta kuulemma.

Onko hänelläkin Jarkko Ruudun tapaan tunnuslauseena "kaikki oman joukkueen eteen"?

Tuli mieleen World Cup 2004 ja rupes ärsyttämään. Kiitos Jannen meni voitto. Tämä on totuus. Ja nyt tuli mieleen tämä yksi kokkelinokka! Miksi oi miksi!

Otetaas nyt tämä "kova" trio:

1. Ruudun Jakke
2. Karalahden Jerkku
3. Niinimaan Jankka

Näissä "sankareissahan" on yhteisiä piirteitä yleisen kuvottavuuden lisäksi: kaikki pelanneet Hjalliksen tiimissä, kaksi pelannut Siinä Ainoassa Oikeassa Joukkueessa, kaksi pelannut Kärpissä, kaikki ovat tunaroineet NHL-uransa (myös Jakke, jonka ei olisi NHL:ään pitänyt edes lähteä tai ylipäänsä pois kotoa), kahdella erityistaipumuksena ottaa jäähy ottelun loppuminuuteilla (Janne ei niin jäähyillyt kun äiti kieltänyt, mutta hänellä ei sitten oikein viiva pitänyt), kahdella ongelmia viivan kanssa, kaikilla taipumuksia neuvotteluihin erilaisilla kokoonpanoilla (Jakke lehdistökeskuksessa, Jankka punttisalilla, Jerkku Hjalliksen toimistolla strippaamassa). I rest me case.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomasin just saman että viestit on taas menneet yhden taaksepäin ja bantskulla on nyt tasaluku. Tää on tätä Joulun taikaa

Eipä tuo niin tavaton ilmiö ole. Pari päivää Fox -selaimen nuoli taaksepäin on vienyt hevonhelvettiin saman kyseisen ketjun taakse.
Johtopäätöksinä on:
a ) Keskustapuolueen paljastunut salaliitto, jossa huomionkipeä Paavo Väyrynen juoksee panosvyönsä kanssa Keminniemessä E4:n levikeulkovessaan ja räjäyttää itsensä. Muuttuen galaksia sottaavaksi skeidikseksi, jota hän toisaalta on ollut jo hyvin pitkään aikaisemminkin. Stratosfäärin paskakikkareet häiritsevät satellittien teleliikennettä ja tiettyjä värien aallonpituuksia seuraavat 4 kuukautta samalla, luoden sangen kauniita revontulia tammikuun aluksi.
b ) Kim Kardasia... Kardaschi... perhana... Kimin vasen perseimplantti on räjähtänyt ja maapallon akslelikaltevuuskulma muuttui liki neljännesympäryysasteen. Onneksi koteihin toimitetaan kompassilukukorjaus joulumainoksien mukana.
c ) Internetselainbugeja tapetaan mahdollisimman paljon yöaikaan ja tiukan pakon edessä vuodenvaihteessa. Mutta, kun jenkkilässä on vaihtuva yö, niin meillä grabbispaukku loiskuu ympäri naamaa ja rinnuksia kello -35 h kronologisena aamuna?

Itse toivoisin vaihtoehdon olevan aa, mutta selaimien tuputus on parhaimmillan käynnissä. Itse tykkään Firefoxista, sen virheitä huolimatta.
Ulkomailla joutuu käyttämään MS:n Internet Exploreria ja sen jälkeen sormenpäät haisevat paskalle vähintään viikon verran.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Mulla on Jarkki Niinimaan kuva yöpöydällä. Joka ilta suutelen Jannen kuvaa hellästi ja kuiskaan "hyvää yötä, prinssini".

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotkut ateistit ovat ilmeisten typeriä.

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lisäksi. Ostin tänään vaimolle uuden vuoden 2012-mallin digikameran satasella. muinoin ollut yli 300egen kamera. Teinkö väärin. Toim. huom. näytin vaimolle kuitin.

Hän ei ole ostanut minulle lahjaa.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Lisäksi. Ostin tänään vaimolle uuden vuoden 2012-mallin digikameran satasella. muinoin ollut yli 300egen kamera. Teinkö väärin. Toim. huom. näytin vaimolle kuitin.

Hän ei ole ostanut minulle lahjaa.

Pistä ämmä kävelemään jos makkarissa ei tule jotain spesiaalia.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jouluksi lupasi directors cuttia. Eihän siihen ole enää kuin yksi yö.

Sinähän reiluna Kärppänä kuvaat koko touhun ja pistät nettiin? Joululahjana tälle palstalle.

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikä kun ihan perushetero, tai no mitä nyt välillä ehkä vähän friikki.

Vai pitäiskö se tulla kaapista. Nyt kännissä ei tuntuis missään.
Justiin tässä kännissä (viini) juttelen paris tytsyn kanssa. Toinen on Turusta, toinen Vaasasta. Olen Sport-fani.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joulua (Suomessa) ylikaiken inhoavana palstalaisena olen onnistunut tänä vuonna skippaamaan melko hyvin kaiken turhan ja ärsyttävän jouluhehkutuksen. Tietoisesti olen vältellyt keskustassa yms. kauppakeskuksissa pyörimistä, eikä hirveästi ole tarvinnut jouluhysteriaan sekaantua ja luulen voivani henkisesti paremmin kuin toisin menetelleet. Eilen tosin ruokaostokset Prismassa anto hyvän muikkarin, mitä joulusekoilu pahimmallaan voi olla. Kade olen SamSpadelle, joka kertomansa mukaan viettää seitsemättä joulua shortsit jalassa palmun alla. Lucky him (her?).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy