Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 913
  • 68 346

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä en huudellut mitään, ihailin vain heitä kaukaa hiljaa ja halusin samanlaiseksi. Onnistuin, edes joku asia elämässä menee suunnitellusti.

Tuo oma tahtotila, että minäkin, oli myös T88mun menestyksen tien ytimessä. Rasse Ristolaisella on nyt sama, hän ottaa oppia vanhoista mestareista ja tutkii samalla miten heidän kanssaan ollaan, ja katso, tulosta on syntynyt! Kesätreeni on ollut hurjaa, jotta nyt seasonilla pärjää.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
want a gun?
t. a wag-nun
gaunt awn
wang, aunt?

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mikä on aseenhaluajien pääasiallinen tulohaarukka?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohta on tammikuu ja silloin on kaikenlaista kieltäytymistä. Kuulin äsken sokerittomasta tammikuusta, sitten on klassinen touhutipaton tammikuu ja mitä kaikkea ihmettä onkaan. Että näin. Ei mulla tässä muuta.

Saikohan Niemisen Toni maturea v. 1992?

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ei siitä ole kuin vuosi, kun inhosin Jonah Hilliä ja Matthew McCounagheyta. Kai se on sitä kuuluisaa henkistä kasvua, kun nyt olen oppinut pitämään heistä. Sama homma Adam Sandlerin kanssa. Ja Seth Rogenin. Ja DiCaprion. Ja Denzelin. Ja helvetti soikoon, jopa Ruddin sekä Carellin. No sentään Cooper ja Lawrence ovat edelleen perseestä. Ja Labeouf. Ja Eisenberg.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En tiedä mistä johtuu, mutta mua ei kiinnosta pätkän vertaa noi paitojen jäädytykset. Nytkin jätän katsomatta.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
En tiedä mistä johtuu, mutta mua ei kiinnosta pätkän vertaa noi paitojen jäädytykset. Nytkin jätän katsomatta.

Johtuisiko siitä, että et ole erityisen tunteellinen ihminen? Voisin kuvitella, että HPK:n kannattajana oppii äkkiä kätkemään pettymyksensä ja sitä kautta syntyy tunnevajetta elimistöön. Äläkä pode asiasta huonoa omaatuntoa, kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan maailmassa ja meillä kaikilla on merkityksemme elämän jatkuvassa kiertokulussa.

Edit. Ja kaksi kerho kannattajaa peräkkäin jolla sama ilmiö vahvistaa teoriani

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teemu on ollut taas vauhdissa, uutisoi Yle:

- "Kime" tietää tämän hyvin. NHL-vaimojen työ on kovaa hommaa ja täytyy nostaa hattua. Vieraspelimatkat ovat pitkiä ja aika yksinäistä on kuskata lapsia harrastuksiin. Sen takia pitäisi olla kaksi vaimoa, Selänne nauroi.​

Eikö olisi ennemminkin niin, että pitäisi olla vaimolla kaksi miestä. Kyllä mä niin toivon, että Sirpalla on joku hispaanolover Anaheimissa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö olisi ennemminkin niin, että pitäisi olla vaimolla kaksi miestä. Kyllä mä niin toivon, että Sirpalla on joku hispaanolover Anaheimissa.
Eikös yksi niistä Temen pojista ole selkeästi erinäköinen kuin muut? Tytär ja muut pojat sitten ovatkin Teemun kaksoisolentoja.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haa... ehkä Teemu on saanut maistaa omaa lääkettään.

Timosesta kieltämättä diggaan:

- Sen verran voin sanoa, että kun katsoo noita paitoja tuolla, niin olisi pitänyt ryhtyä hyökkääjäksi!

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihan vaan oli pakko tulla sanomaan, että kyllä metallimusiikki on perkeleen hyvää.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pukkaa lievää identiteettikriisiä. Aamun lehdessä oli HOK-Elannon mainos mutta asun Pirkanmaalla. Sitten toisaalta S-etukortissa lukee Satakunnan Osuuskauppa. Kyllä tämä hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun tyhmä ihminen sekoaa, on se karmeeta katseltavaa. Älykkään sekoamisessa voi olla tyyliä ja taidetta, mutta tyhmällä tyhmyys sen kuin tiivistyy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy