Sinä varmaankin.Kuka tulee olemaan ensimmäinen, joka kirjoittaa palstalle vuonna 2016?
Lupaan, etten ole.Sinä varmaankin.
Mähän oon, mutta piti vaan tarkistaa kuka oli eka ja kuka toka.Nyt ulos Ralph paukuttelua katsomaan.
On HPK voittanukkin, diggaan kyl Tapparasta tosi paljon. Hämeenlinnan suunnalla on se kasarinaikainen bensa-asema moottoritien päällä, oon käyny siellä. Hieno mesta. Rupesin kelaamaan etten oo millonkaan dokannut Hämeenlinnassa enkä Forssassa. Lahdessa oon.
Herranjestat, en tiedä onnitellako vai pahoitellako. Nykyään taitavat avioliitotkin olla lyhytikäisempiä kuin sinun suhteesi Jatkoaikaan.Olet aika vihreä kirjoittaja. 16. jatkoaikavuosi alkamassa ja se vuosi, kun mittariin tulee 40.
Vasta 11. palstavuosi alkamassa ja tuo samainen ikä, 40, muuttunee omaksi iäksi tänä vuonna.Olet aika vihreä kirjoittaja. 16. jatkoaikavuosi alkamassa ja se vuosi, kun mittariin tulee 40.
Ajatella. Kun kirjoitti ensimmäiset viestit Jatkoaikaan, Puljujärvi ja Laine vielä suunnilleen paskansivat vaippoihinsa. Tosin sitä ne saattavat tehdä seuraavassa matsissakin, jos virus jyllää.
Vasta 11. palstavuosi alkamassa ja tuo samainen ikä, 40, muuttunee omaksi iäksi tänä vuonna.
Minua on vähän ahdistanut tämä koko vuodenvaihde kaikkine juttuineen. En siis tarkoita tätä erikseen vaan kaikki vuodet.
Ei mene kuin muutama kuukausi ja ketään ei enää kiinnosta mitä oli alkuvuodesta. Miksi siis tämä tilanne loppuvuodeksi?