Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 600 083
  • 68 347
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jep. Kun älykkö flippaa, saavat kyytiä tyylikkäät veistokset, arvokkaat kalusteet sekä kirjallisuuden merkkiteokset. Solvaukset ovat kieleltään mitä moninaisimpia, ja tapahtuma puhuttelee kaikessa absurdiudessaan yhteiskunnan rakenteita. Kun sekopää flippaa, Pori palaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jussi Parviaisen hulluus on hienoa. Vesa Keskisen ei. Siinä se hirvittävän suuri ero. Okei okei... Veskun veto Maria Veitolan show'ssa oli huikee. Mutta samassa show'ssa Juska veti vielä paremmin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hyvää uuttavuotta 2016 kaikille jatkisjäbille.

Oli antoisa vuosi.

sinikettu

Jäsen
Mulla on tällä hetkellä 19 kirjaa luettavien listalla. Masentavinta on, että tuo lista näyttää täyttyvän sitä mukaa, kun siltä pyyhitään rivejä pois. Pitänee laajentaa viikko per kirja -tahdista kaksi viikkoa per kolme kirjaa -tahtiin.

Ralph

Jäsen
Kuka tulee olemaan ensimmäinen, joka kirjoittaa palstalle vuonna 2016?

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
EKA!

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On HPK voittanukkin, diggaan kyl Tapparasta tosi paljon. Hämeenlinnan suunnalla on se kasarinaikainen bensa-asema moottoritien päällä, oon käyny siellä. Hieno mesta. Rupesin kelaamaan etten oo millonkaan dokannut Hämeenlinnassa enkä Forssassa. Lahdessa oon.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
On HPK voittanukkin, diggaan kyl Tapparasta tosi paljon. Hämeenlinnan suunnalla on se kasarinaikainen bensa-asema moottoritien päällä, oon käyny siellä. Hieno mesta. Rupesin kelaamaan etten oo millonkaan dokannut Hämeenlinnassa enkä Forssassa. Lahdessa oon.

@Ralph kin diggaa Tapparasta tosi paljon, se ei vaan kehtaa myöntää sitä, se on kaapissa. Hyvää alkanutta vuotta kaikille palstan sekopäille.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Haistakaa vittu ja hyvää yötä. Kolmas palstavuosi alkamassa pikkuhiljaa. Voi perkele. Menee se aika vaan nopsaan.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olet aika vihreä kirjoittaja. 16. jatkoaikavuosi alkamassa ja se vuosi, kun mittariin tulee 40.

Ajatella. Kun kirjoitti ensimmäiset viestit Jatkoaikaan, Puljujärvi ja Laine vielä suunnilleen paskansivat vaippoihinsa. Tosin sitä ne saattavat tehdä seuraavassa matsissakin, jos virus jyllää.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olet aika vihreä kirjoittaja. 16. jatkoaikavuosi alkamassa ja se vuosi, kun mittariin tulee 40.

Ajatella. Kun kirjoitti ensimmäiset viestit Jatkoaikaan, Puljujärvi ja Laine vielä suunnilleen paskansivat vaippoihinsa. Tosin sitä ne saattavat tehdä seuraavassa matsissakin, jos virus jyllää.
Vasta 11. palstavuosi alkamassa ja tuo samainen ikä, 40, muuttunee omaksi iäksi tänä vuonna.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kolmas täysi vuosi alkamassa, ja ennakoisin viestiköyhintä vuotta tähänastisista. Maanantaina pitäisi olla jossain johonkin aikaan, kun vaan tulis elä-vä-nä takaisin...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minua on vähän ahdistanut tämä koko vuodenvaihde kaikkine juttuineen. En siis tarkoita tätä erikseen vaan kaikki vuodet.

Ei mene kuin muutama kuukausi ja ketään ei enää kiinnosta mitä oli alkuvuodesta. Miksi siis tämä tilanne loppuvuodeksi?

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Minua on vähän ahdistanut tämä koko vuodenvaihde kaikkine juttuineen. En siis tarkoita tätä erikseen vaan kaikki vuodet.

Ei mene kuin muutama kuukausi ja ketään ei enää kiinnosta mitä oli alkuvuodesta. Miksi siis tämä tilanne loppuvuodeksi?

Siinä oli syvällistä ja merkittävää pohdintaa yhdeltä palstan merkkihenkilöiltä, näin ainakin omasta mielestäni. Loppuvuoden hössötys johtuu varmaan siitä, että ihmiset yrittävät vimman vallassa saada vielä jotain merkittävää aikaiseksi, jotta kokonainen vuosi ei olisi mennyt hukkaan. Tämä siis omaa pohdintaa, ei ollenkan faktaa. Oikein hyvää uutta vuotta sinulle pernis ja muista tarkkailla maksa-arvojasi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy