Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 764
  • 68 345

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Huomenna päivä on hivenen pidempi kuin tänään. Jos siis päiväksi ajatellaan valoisaa aikaa. Vuorokausi lienee täysin saman pituinen eilen, tänään ja huomenna.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai sattatanan sattana. Pitääköhän nyt sitten lakkauttaa koko juupelin ketju?!!!! Ai joo, ja jo ketjun nimessa on maininta asiasta nimeltä asia. Eli ei tänne turhia täytteitä ole tarkoitus kirjoittaa vaan asiaa, jos on asiaa. No jääkööt ketju pystyyn. Varaan viestin nro 100 000.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
EI OLLUT

edit. :DDDD
edit. Tilanne haltuun kuin Jagr konsanaan
edit. tuossahan ei ollut mitään järkeä

Nyt sitten loppuu se turha paskanjauhanta merkittävillä viestinumeroilla. Moderaattoreille on jo lähtenyt raporttia. Lisäksi huomattaisin, eli kehottaisin huomaamaan tämän olevan jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta, jolla odotetaan ensisijaisesti keskustelua jääkiekosta.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Nyt sitten loppuu se turha paskanjauhanta merkittävillä viestinumeroilla. Moderaattoreille on jo lähtenyt raporttia. Lisäksi huomattaisin, eli kehottaisin huomaamaan tämän olevan jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta, jolla odotetaan ensisijaisesti keskustelua jääkiekosta.

Mutta pittaa pahaa mina olen teille tehnyt. Virvelipoju.

Suosikkijoukkue
Mulle tulee noista kuutamolle veivaamisista mieleen vain Rick Nash -07. Siksi pita on pahaa.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Keskiyöllä tulee täyteen vuosi elämää ilman, että olen lukenut iltapäivälehtiä. Satunnaisiin otsikoihin, kansiin ja lööppeihin on katseeni osunut, mutta lehtien nettisivuilla en ole käynyt, enkä koskenut painettuihin lehtiin. Alkoholia olen juonut joka kuukausi ja oloni on silti parempi kuin vuosiin. Muistakaa tämä ennen kuin mietitte tipatonta tammikuuta. Terveyttä on monenlaista ja sen ylläpitämiseksi on muutakin kuin pidättäytyminen alkoholista.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Terveyttä on monenlaista ja sen ylläpitämiseksi on muutakin kuin pidättäytyminen alkoholista.
Terveys ei puhkea itsestään.

E. Skypettelin tässä välissä jotain 1,5 tuntia kuin jotkut teinixit.
E2. En tosin tiedä skypetteleekö teinixit enää. Onko niillä joku snapscopeapp, vai missä ne on.
E3. No ei mua oikeastaan kiinnosta missä teinixit ovat, kunhan eivät ole pahanteossa. Ainakaan liian pahan, sopivan pahan teossa kuuluu teininä välillä ollakin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Heräilin tuossa 7 maissa ja hiippaillen keittelin kaffet ja söin aamupalaa, kun naapurin poika nukkuu olkkarissa.

10 astetta pakkasta

Suosikkijoukkue
Lämpötila -15 astetta. Aurinko näyttäytyi meille ensi kertaa päiväkausiin.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
En ollut mukana liveseurannassa, joten jäi auki mitä tapahtui. Täti vänkkäri poisti jonkun kirjoittamansa viestin ja chiquita-miehen tasaluku meni sen takia pieleen?

Chiquita mies nukkui onnensa ohi eikä voi syyttää kuin itseään. Täti Wänkkäri otti mun syötön vastaan ja kirjautti tasaluvun itselleen, mutta sitten poisti viestin tai kaksi itseltään, jolloinka mun tuuletus viesti "SE OLI SIINÄ" tippuikin pari sijaa päätyen #15999 ja saaden mut näyttämään idiootilta historian silmissä kun ketjua joku lukee jälkeenpäin. Hauska källihän se oli mun mielestä ei siinä mitään ja vähän aikaa raaputin päätäni että mitä tässä oikein juuri kävi kun näin tapahtuneen. Meikäläistä vietiin kuin litran mittaa eikä ollut edes eka kerta tällä palstalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy