Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 347 337
  • 66 869

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Euroopan oma liiga. Kaksi joukkuetta Suomesta, kolme Ruotsista, kolme Venäjältä, yksi Norjasta, yksi Saksasta ja kaksi tshekkoslovakiasta. Taustalla varakkaita ihmisiä, pelaajina euro-alueen parhaat yksilöt. Toimintaa eivät johda Rautakanslerit, oligarkit tai ketkään muutkaan tusinajannut. Olisi ihan vaan rehellistä hokia, se olisi unelma. 60 ottelun runkosarja ja kuuden joukkueen lohkot, niin simppeliä. Ei Jokereitä, SKA:ta tai Färjestadia. Salonoja voikin jatkaa tästä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiede on, kehittyy, unohtaa, kehittyy taas anteeksiantamattomasti vääriin suuntiin. Ihmismakua jalostaakseen ja samalla kiusatakseen on makean lempeän tuoksuisia arrajakkeja, kielenpäällä sulavia brändejä, jättinännisiä rintoja... sori, ajatus karkasi. Voimakastuoksuisia viinejä, arvonsa tuntevan voimakkaita metsäisiä armanjakkeja, kauniisti keinahtelevia tisukoita, terävän kylmiä metsämarjanmakuisia jaloja ja ah, niin viehkoja tisleitä.

Mutta se toinen puoli jo ja aina tiedostetusta asiasta yleensä aina unohdetaan. Eli tässä on kyse jo lähes peruskysymystä huomattavasti vakavammasta ja tärkeämmästä tekijästä. Aina keskitytään siihen, miltä se herkän helpon jumalainen prosenttijuoma maistuu ja kuinka sen aromi säilyy, mutta vain ensi kertaa. Yhtä tärkeä on se toinen kerta, koska juurikin se aika usein säilyy (haju)muistissa pidempää.
Kerrotaan alkoholijuomien jälkimausta, mutta mikä on se todellinen jälkimaku? Arvostetun tuotemerkin täytyy maistua hyvälle kahdesti sillä mahdollisen/todennäköisen vomituksen (Lue: oksennus) maku on mieleenpainuvampi kuin kevättuulisen hempeä Borgogno Barolo Riserva 1985 lyhytkestoisena.
Pitää siis kehittää uusia viinejä ja viinaksia, jotka oksennettuinakin tuntuvat miellyttäviltä.

Omana ongelmana ovat olleet alkoholiyhdistelmät, mutta niidenkin aiheuttamista aamuisista sangen masentavista puolikkaita puoleksisulanneita katkarapuja sisältävistä dayafter -kielipusupalautteista pääsee eroon paremmilla uusilla kehitetyillä viinaksilla. Wiina, joka maistuu ja tuoksuu oksennettaessa hyvälle! Oksennetun viinan maku voisi olla kehiteltävissä eri tilanteisiin sopiviksi.

Unohdetaan ne turhat typerät kehitysavut ja muut kehittymättömät syöpätutkimukset ja keskitytään olennaiseen. Jämerän väkiviinan nimi voisi olla vaikka: ”Tullen-Mennen” kenties englanniksi ”Twice Better”. Jos yritän pistää vielä mukaan täydentämään oksennuksessa poituvat ravintoaineet ja lisäämään ksylitolin, niin joudun etsimään itselleni tarpeettomasti kukkahattua?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Aikana jolloin ei vielä ollut kameroita kännyköissä, faijani toi työpaikaltaan sellaisen saatanallisen kokoisen videokameran lainaan. Kuvattiin sillä kaverin kanssa skeitillä tehtyjä temppuja kun joku apina tuli itkemään, että ei katukäytävällä saa mitään temppuja tehdä. Sanottiin että meillä on Espoon Työväenpuolueen lupa kuvata juuri sillä kyseisellä kadulla. Ei mennyt läpi, ehkä siksi että asuttiin Vantaalla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Aikana jolloin ei vielä ollut kameroita kännyköissä, faijani toi työpaikaltaan sellaisen saatanallisen kokoisen videokameran lainaan. Kuvattiin sillä kaverin kanssa skeitillä tehtyjä temppuja kun joku apina tuli itkemään, että ei katukäytävällä saa mitään temppuja tehdä. Sanottiin että meillä on Espoon Työväenpuolueen lupa kuvata juuri sillä kyseisellä kadulla. Ei mennyt läpi, ehkä siksi että asuttiin Vantaalla.
Heh, huikea tarina!

Sivumennen on pakko mainita, että väsyttää aivan helvetisti, ja/koska/vaikka olen Vantaalla vielä muutaman minuutin.

E: Keravalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nämä raskauskilojaan pari vuotta nahkapokaalin maailmaan saapumisen jälkeen sporttaavat naiset. Lapset eivät osaa edes alkeellisia käytöstapoja, eikä nämä kuvottavat mätisäkit näe omissa äpäröissään pienintäkään vikaa. "Hyvä hyvä veijoannikki, löysit sieltä kärsästä räkää! Ihanaa! Huuda vielä täysiä päälle, ettei olemassaolostasi jää kenellekään epäselvyyttä. Mamma rakastaa sua!"

Tuon lehmän mies pettää sitä aivan varmasti.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
En oo vähään aikaan ollu näin väsyny. Se johtuu hyvin pitkälti siitä, että viikonloppuna meni juhliessa pari päivää ja sen jälkeen krapulatärinät ei oo vieläkään helpottanut. Ja eipä noi duunitkaan nyt kiinnostaa pätkän vertaa. Onneksi huomenna alkaa joululoma.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pistän tässä varaukseen viestin nro 16 000, kun viesti nro meni ohi, kuten tais mennä myös viesti nro 10 000, mutta jos oikein muistan, viestin 11 000 tuli omiin nimiin (en lähde tarkistelemaan). Eli viestin nro 15 999 jokainen pitää taukoa, kunnes minä päätän seuraavan viestin kirjoittaa, tai määrään ketjun lopetettavaksi (no, en sentäs, vaikka valtuudet löytynee siihen?).
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Meni vähän aika ennenku tajusin mitä toi banaani tarkoittaa. Sopii mulle mutta en tiedä sopiiko ketjun kuninkaalle @Turha Kaukalo
Pyh, kuningas olen minä. Kuningas määrää, narrit viihdyttää. Ja kas perhana, mä kyllä kirjoitin viesti nro 15 000 ihan varmasti, mutta ei näemmä. Ei ihme, että meni ohi.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Pyh, kuningas olen minä. Kuningas määrää, narrit viihdyttää. Ja kas perhana, mä kyllä kirjoitin viesti nro 15 000 ihan varmasti, mutta ei näemmä. Ei ihme, että meni ohi.

Eipäs nyt luulla liikoja siellä. Turhiksella on yli 700 viestiä ketjuun ja ilman niitä ei oltaisi lähelläkään 16000 joten jäitä glögiin vaan
 

Ralph

Jäsen
Mutta ilman banaaninviljelijää ei olisi tätä viestiketjua - eikä kaupassa banaaneja.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Katselin tuollaista galleriaa, jossa on kuvia ihmisistä jotka tekee typerästi asioita (mm. väärin parkkeerattu yms). #4 pisti naurahtamaan
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Justiisa täsä olikin sellainen meinaus, etten tuonsorttisesti olisi hekumoinut tämän illan varmuuksia kuustoistkiloisesta. Sano. Ja niihän se poika sano, tosiaan, tottapa hyvinkin, niinhän tuo tuossa asian ilmoille sanoiksi punoen virkkoilikinkos.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Huomasin juuri, että kirpparilta löytämäni Mighty Ducksin paita maksaa jossain nettikaupassa 144.9 dollaria. Ei paha.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tulin tähän ihan vaan jotakin sanomaan, että saataisiin se 16 donaa tänään paketoitua.

On muuten komea pullo tuo Jaloviina Kaski. Isälleni ostin tänään lahjaksi.

Sunnuntaina puhuin 6,5 tunnin Skype-videopuhelun. Sen kyllä voinee arvata, että kumpaa sukupuolta linjan toisella puolella ollut ihminen edusti.

No, siinäpä ne tärkeimmät.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tommoinen kyllä pistää ihan hatuttamaan. Eilen huomasin, että arvottomaksi luulemani kitarani onkin noin 300-500 euron arvoinen...
Maksoin siis 15€ tuosta paidasta, koska Mighty Ducks (kaikkien aikojen hienoin NHL-joukkueen nimikin). Enhän mä tuota koskaan käytä, mutta onhan se nyt magee.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tulin tähän ihan vaan jotakin sanomaan, että saataisiin se 16 donaa tänään paketoitua.

On muuten komea pullo tuo Jaloviina Kaski. Isälleni ostin tänään lahjaksi.

Sunnuntaina puhuin 6,5 tunnin Skype-videopuhelun. Sen kyllä voinee arvata, että kumpaa sukupuolta linjan toisella puolella ollut ihminen edusti.

No, siinäpä ne tärkeimmät.
Mä en oo koskaan uskaltanut käyttää Skypeä! Pelottava vehje. Näytän kalpalta mun webbikamerassa muutenkin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mulla on Toronto Maple Leafsin pelipaita jonka sain aikoinaan edesmenneeltä enoltani joululahjaksi kun olin 7 tai 8. Nykyään se roikkuu pojan huoneen seinällä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Minä muistan kun "Antiikkia, antiikkia"-ohjelman eräässä jaksossa nainen toi arvioitavaksi punaisen lasivaasin jonka oli ostanut kirpparilta vitosella. Arvioija kertoi että vaasi oli italialaista taidelasia ja arvo 400-500 euroa. Toivottavasti kirpparimyyjä oli töllön ääressä tuolloin, voin kuvitella sen vitutuksen määrän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös