kahden suunnan sentteri
Jäsen
Sipsejä syödään tietenkin vasemmalla kädellä ja näppäimistöä ja hiirtä kontrolloidaan oikealla kädellä.
Jos lempinimi on tullut samaa kautta kuin Huuhkajien vastaava, niin kyllä tuo on ymmärrettävästä syystä otettu käyttöön. Jos kesken pelin siis joku Harri on kiivennyt vastustajan maalin päälle istumaan, niin nostan hattua.Mistähän tämäkin nimi on keksitty? Joku Harri on viuhahtanut kentällä kesken tärkeän karsintamatsin?
Kyllä kyllä, mutta kirjoittaminen yhdellä kädellä on hidasta ja kankeaa. Sen takia välttelen tilanteita, joissa näin joutuu tekemään.Sipsejä syödään tietenkin vasemmalla kädellä ja näppäimistöä ja hiirtä kontrolloidaan oikealla kädellä.
Tästäpä tulikin mieleeni. Haastan teidät yhdellä kädellä kirjoittamisen nopeustestiin. Kolme yritystä, paras tulos lasketaan.Kyllä kyllä, mutta kirjoittaminen yhdellä kädellä on hidasta ja kankeaa. Sen takia välttelen tilanteita, joissa näin joutuu tekemään.
Minullakin kolmas yritys oli paras: 35 WPM, 173 CPM, 0 virhettä, parempi kuin 30,97% testin tehneistä. Olet sinä kyllä tottunut sipsiensyöjä, kun tuollaista tahtia kirjoitat. Mulla eka meni myös metsään, paljon virheitä. Toinen oli vain pikkusen huonompi kuin kolmas. Kokeilin sitten kerran kahdella kädellä. Olin parempi kuin 96,72 prosenttia testin tehneistä.Minä sain kolmannella 42 WPM, 209 CPM, 0 virhettä, parempi kuin 45,36 % testin tehneistä.
Hankalia noi sotahistoriakyssät, en viitti osallistua ja tunaroittisin kuitenkin spoiler-merkkien kanssa. Elämä on vaikeeta. Olipahan imaisu Tsekin maalivahdilta sählyskaboissa. Toi Hercule Poirot on mielisairas.
Tämähän voittaa jo naisten jalkapallomaajoukkueen surullisenkuuluisan lempinimen Helmarit. En muutenkaan ymmärrä ihmeellistä tarvetta keksiä joukkueille lempinimiä, onneksi Kaj Kunnaksen keksimä "Äijät"(miesten lentopallomaajoukkue) ei ottanut viime EM-kisojen aikaan tuulta alleen, niin vältyttiin yhdeltä tyhmältä nimeltä.Futsalmaajoukkueen Facebooksivut ovat näköjään muotoa: Saliharrit(Suomen futsalmaajoukkue)
Gambinaa / aurinkoista viiniä eli La Solia odotellessa.Kuinka kauan kestää ennen kuin joku hassuttelija menee tuohon juuri avattuun "Arvostele viinisi"-ketjuun arvostelemaan nuolikoteloa?
Jassoo, meinasin tykittää kaikki 20/20:sta, Carillon kautta The Soppaan siihen ketjuun, mutta antaa olla. Sanonpahan vaan, että olisihan se ollut pirun hauskaa. Huomenna kelasin spämmätä ne anyway.
Spämmistä päästäänkin sopivasti seuraavaan asiaan. Minä olen kysynyt tämän paikan johtavilta dorkilta jo pari kertaa tunnuksien poistamista, mutta mitään en ole saanut vastaukseksi. Se kertoo siitä, että joko tätä palstaa ylläpitää aateveljet(epäilen todella vahvasti) tai juntit natsitukat(uskon vahvasti), jotka joko eivät jaksa vastata tai vittuilevat muuten vaan, koska ovat hitlerjugendin tukkajumalia ja muutenkin mauttomia. Kysynpähän vaan, että miksi vitussa minua ei noteerata, kun koitan saattaa tätä ''laadukasta'' palstaa kohti tavoitettaan? Vastaus on varmaan olematon, kuten natsitukan karisma ja lahjakkuus.
Tottahan sinut noteerataan, sinun pitää vain oppia öyhöttämään niin viesti menee perille.
Minua ei kiinnosta pätkän vertaa noteeraminen, vaan puhun siitä, että minä olen jo pari kertaa pyytänyt tunnusten poistoa, mutta demokraattihipit eivät siihen reagoi mitenkään. Lyijiyä kalloon sietäisi saada.