Hienosti kajahti viikonloppuna veteraani ukin hautajaisissa veteraanin iltahuuto, laulajana oli kaikki suvun miehet, alle kirjoittanut mukaan lukien, vieläkin värisyttää ajatus siitä.
En mä mitään laulanut.
Hienosti kajahti viikonloppuna veteraani ukin hautajaisissa veteraanin iltahuuto, laulajana oli kaikki suvun miehet, alle kirjoittanut mukaan lukien, vieläkin värisyttää ajatus siitä.
Viikonlopuksi Tallinnaan Pettterin kanssa.Mikä avuksi, kun mikään ei innosta?
Opiskelijana on kiva olla, mutta opiskelu vei kyllä mehut viimeistään syyskuun loppuun mennessä. Ja lisäressiä tulee, kun suorituksessa seisoo "0".
Viikingin saavutuksiin voi merkitä myös siinä jossain tv-sarjassa pyörineet "Viikinki" - pätkät joissa hän mm. on tv-lupatarkastajana ja autovarkaissa. Mummolle terveisiä. Ei lupaa - ei leffaa!
Krokotiilit ovat brutaaleja kusipäitä.
Elämä jatkuu sittenkin! Dippi löytyi housujen taskusta! Sitä en tiedä, että miten sinne joutui, mutta pääasia että pääsen syömään sipsit dipin kanssa.Kävin kotimatkalla ostamssa sipsit, että voin napostella samalla kun HPK pyörittelee Lukkoa. Kotiin tullessani huomasin, että dippi oli kadonnut jonnekin. Olin sellaisen ostanut, mutta varmaan sitten kassalle jätin sen. Ei ole elämä helppoa.
Kun olin lähellä kuolemaa kokemus selkeästi.Kävin kotimatkalla ostamssa sipsit, että voin napostella samalla kun HPK pyörittelee Lukkoa. Kotiin tullessani huomasin, että dippi oli kadonnut jonnekin. Olin sellaisen ostanut, mutta varmaan sitten kassalle jätin sen. Ei ole elämä helppoa.
Lähes poikkeuksetta ostan aina Taffelin American dipin. Sipseissä matkaan tarttui nyt Estrellan Sourcream & ranch. Yleensä ostan vain sourcreamin, mutta nyt tuli kokeiltua jotain uutta.Kyllä sipsit nykyään melkeen vaatii sen dipin, mitä dippiä ja sipsejä @Ralph suosiipi ?
Kuinka voit syödä sipsejä ja kirjoittaa + selailla internetsiä samaan aikaan? Kätesi ovat aivan sipsiset.Apua, en ole kirjoittanut tämän ketjun tälle sivulle 634 vielä lainkaan. Syön tässä sipsejä, Kartanon punainen pesto on dippinä, jääkapissa on American dippia. Sourcream & Onion Raffel. Tenkan kohdilla kuulin: "Lyö mua vaan." Pojilla oli siinä pientä haastoa keskenään.
Mistähän tämäkin nimi on keksitty? Joku Harri on viuhahtanut kentällä kesken tärkeän karsintamatsin?Luin äsken Facebookista jutun, jossa Futsalmaajoukkuetta kutsuttiin saliharreiksi! Ei jumalauta, Saliharrit!