Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 357
  • 66 755

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tottahan sinut noteerataan, sinun pitää vain oppia öyhöttämään niin viesti menee perille.

Minua ei kiinnosta pätkän vertaa noteeraminen, vaan puhun siitä, että minä olen jo pari kertaa pyytänyt tunnusten poistoa, mutta demokraattihipit eivät siihen reagoi mitenkään. Lyijiyä kalloon sietäisi saada.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Minua ei kiinnosta pätkän vertaa noteeraminen, vaan puhun siitä, että minä olen jo pari kertaa pyytänyt tunnusten poistoa, mutta demokraattihipit eivät siihen reagoi mitenkään. Lyijiyä kalloon sietäisi saada.

Mistä tunnuksista nyt puhut, natsitunnuksista kenties. Ota yhteyttä tatuoijaasi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vedä juntti itsesi salkoon tai tule tänne haistamaan lyijiyä. Ääni kuulu, mutta miestä ei näy. Tienaan vittu kuukaudessa saman verran kuin sinä vuodessa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"I get more pie in a weekend than you in a lifetime." - The Rock

(ei liity silleen mitenkään ylläolevaan mutta noin The Rock aikoinaan sanoi, Triple-H puolestaan sanoi, ettei häntä tarvitse neuvoa painiasioissa, ei hänkään kysy tuolta jätkältä yleisössä, miten ranskalaiset paistetaan tai tuolta eukolta, missä kulmassa kuuluu seistä)
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Raven sanoi, että HHH:n bookkaus on paskempaa kuin läskillä nousukkaalla indeissä. Tämän sivuston ylläpitäjät ovat Huntereita. Toisilta viedään ketjujen avauksen oikeus, ja ne, ketkä haluavat pois, joutuvat lukemaan ääliöiden propagandaa, joka seuraa ketjusta ketjuun, kun aloittajat haluaisi hiljentyä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jouluna pitäisi hiljentyä mutta Jatkoaika sen kuin huutaa. Hunterilla oli hyvä se, kun Batista katsoi Hunterin mestaruusvyötä, Batistan katse huolestutti Hunteria.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ettei nyt vaan joku yrittäisi tehdä palstaitsemurhaa. Ketään en nimeä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hunter on dorka. Jopa Bret vetää vertansa ja sekin on ihan dorka.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ettei nyt vaan joku yrittäisi tehdä palstaitsemurhaa. Ketään en nimeä.

Eikö palstaitsemurha vaatisi jotain tällaista (toim.huom. tässä tilanteessa on kyse demonstraatiosta ja lisäksi olemme teoriatasolla ketjun aiheessa):

KARI TYNI HAISTA VITTU jA EROA!!!!

T. TYYNIKARI
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Prevelit on hyviä, voi veljet.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitä helvettiä sitä näin yöllä voi tehdä, kun yöunet on nukuttu jo?
Kaikki muut koisii.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ja käydä saunassa
Omaa saunaa ei ole, mutta meillä ois kyllä tässä taloyhtiön pihassa pihasauna. Vois naapurit ihmetellä, jos laittaisin sinne savun nyt.

Olen välillä miettinyt tuota Viaplayn hankkimista, jotta näkis NHL:ää, mutta kun se ei hirveesti kiinnosta ja se tietäisi lisää rahanmenoa ja valvomista, niin oon toistaiseksi jättänyt väliin.
 

Nick Neim

Jäsen
HPK:n peli päättyi jo useampi tunti sitten.
Kyse ei ollut maailman parhaasta pelaajasta (PaajasOtto) vaan jääkiekosta, Ottoa näkee sitten päivisin.
Olen välillä miettinyt tuota Viaplayn hankkimista, jotta näkis NHL:ää, mutta kun se ei hirveesti kiinnosta ja se tietäisi lisää rahanmenoa ja valvomista, niin oon toistaiseksi jättänyt väliin.
Juuri kun tässä taannoin keskusteltiin unettomuudesta, niin onhan tuo varmaan osittainen syy sille. Yöllä kun on muutakin tekemistä nukkumisen lisäksi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yömakkarahan on taas auki aamuviiteen asti niin siellä voisi tosiaan olla meininkiä.
Juu, lähellähän tuo olisi mutten taida jaksaa varsinkin, kun jääkaapissa on eilen tekemiäni lämpimiä voileipiä. Tai mitä lämpimiä ne nyt enää on. Hotsi kahdella on kyllä parhaita grilliruokia mitä on. Ei taida täällä olla öisin muita grillejä auki kuin Yömakkara ja Marin Grilli, kun nyt Mättökin pisti talven ajaksi luukut öisin kiinni.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Juu, lähellähän tuo olisi mutten taida jaksaa varsinkin, kun jääkaapissa on eilen tekemiäni lämpimiä voileipiä. Tai mitä lämpimiä ne nyt enää on. Hotsi kahdella on kyllä parhaita grilliruokia mitä on. Ei taida täällä olla öisin muita grillejä auki kuin Yömakkara ja Marin Grilli, kun nyt Mättökin pisti talven ajaksi luukut öisin kiinni.
Lähellä? Mistäköhän olen saanut sen käsityksen, että asuisit väärällä puolella kylää eli jossain akselilla Hätilä-Papinniitty-Idänpää, mut et kai sitten. Joo, eipä täällä kai oikein muita öiseen auki olevia ole, paitsi Rähinä viikonloppuisin. Mättö on ollut paikalliseen skeneen todella piristävä poikkeus. Annokset kohtuuhintaisia ja aivan järkyttävän isoja. Viimeksi omassa tilauksessa oli varmaan 1,5 kiloa ruokaa eikä tosiaan pelkkää perunaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lähellä? Mistäköhän olen saanut sen käsityksen, että asuisit väärällä puolella kylää eli jossain akselilla Hätilä-Papinniitty-Idänpää, mut et kai sitten.
Asuin kyllä aiemmin Hätilässä, mutta nyt jo jonkin aikaa majaillut tässä Myllymäessä.

Mättö on kyllä todellakin hyvä mutten ole oikein uskaltanut vielä niitä jättiannoksia maistaa. Hotsi kahdella maksaa kolme ja puoli euroo eli on halpa, täyttävä, ravitseva ja terveellinen.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Asuin kyllä aiemmin Hätilässä, mutta nyt jo jonkin aikaa majaillut tässä Myllymäessä.
Kappas, nyt osuu jo aikasen lähelle. Mikäs täällä asuessa, eniten vituttaa jalkaisin kulkevana nimenomaisesti tuo mäki. Sekin vain kotimatkoilla.

Hotsi on todellakin terveellinen. Niin terveellinen että suonet menee tukkoon.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä helvettiä sitä näin yöllä voi tehdä, kun yöunet on nukuttu jo?
Kaikki muut koisii.
Avaa kuvaton.com ja selaa kunnes kuvat loppuvat. Sen jälkeen voit lukea kaikki ircquotesit läpi ja vaikka runkkailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös