Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 607 916
  • 68 385

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuppi on kuppi ja pytty on pytty.

Näillä perustiedoilla pääsee yllättävänkin pitkälle elämässään, jos sisäistää ne.

Näin tietenkin ideamaailmassa joo. Ideamaailman ulkopuolella joudumme kuitenkin muodostamaan ideoiden turmeltuneille varjoille omat saastaiset nimensä.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Näin tietenkin ideamaailmassa joo. Ideamaailman ulkopuolella joudumme kuitenkin muodostamaan ideoiden turmeltuneille varjoille omat saastaiset nimensä.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa se ideamaailma on rajattu muurein ja piikkilangoin.

Sen ideamaailman ulkopuolella toki törmäämme kielemme kehnouteen olla spesifi ja eksakti. Simplifioinnin nimessä olisi siis loogista sulkea meidät kaikki muurin sisäpuolelle.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Monikohan paskoo pimeessä? Jotenkin niin häpeillen, ehkä. Voi olla muitakin syitä pimeäpaskomiseen.

Tein armeijassa jäynän viestimies Hindenburgille (arvatkaa onko nimi muutettu). Huomasin, että Hindenburg on vääntämässä paskaa, ja poistuin syötyin leipiin makasiinista ennen häntä. Sammutin muka vahingossa valot vessasta ja Hindenburg jäi paskomaan pimeään. Eli ainakin viestimies Hindenburg paskoi silloin pimeässä. Muistelen, että hän oli melko suivaantunut. Eli pimeässä paskominen johtaa suivautumiseen.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa se ideamaailma on rajattu muurein ja piikkilangoin.

Sen ideamaailman ulkopuolella toki törmäämme kielemme kehnouteen olla spesifi ja eksakti. Simplifioinnin nimessä olisi siis loogista sulkea meidät kaikki muurin sisäpuolelle.

Kuten paska filosofi Esa Saarinen on kirjoittanut: eniten viisautta janoavat kurkkivat heinien päistä. Tai ei hän noin kirjoittanut, mutta jotakin sinne päin, saattoi puhua myös hiuksista. Joka tapauksessa simplifisti artikuloituna ja faktisuuspyrkimyksessä fraseerattuna kirjoitusmerkein: Esa Saarinen on turha jätkä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nykyään näin onkin, muttei ole aina ollut. Esan nuorena miehenä kirjoittama "Länsimaisen filosofian historia" on edelleen ihan kelpo suomenkielinen peruskivi aiheesta kiinnostuneille.

Älä usko kaikkea, mitä olet Sianhoito-oppaasta lukenut...

En usko kuin itseäni, eikä itseni ole kirjoittanut Sianhoito-opasta. Ja vaikka olisikin kirjottanut, niin olisipa voinut eduistaa siinä kiskurirehutehtaan trustia, joka kusee silmään mustia.

Kaikkinainen siteeraus ilman kritiikin siemennöstä on yrjöttävämpää kuin kuusen perseessä nautittu puli e. hyssytys.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En usko kuin itseäni, eikä itseni ole kirjoittanut Sianhoito-opasta. Ja vaikka olisikin kirjottanut, niin olisipa voinut eduistaa siinä kiskurirehutehtaan trustia, joka kusee silmään mustia.

Kaikkinainen siteeraus ilman kritiikin siemennöstä on yrjöttävämpää kuin kuusen perseessä nautittu puli e. hyssytys.

Luvepa nyt äkkiä se "Länsimaisen filosofian historia huipulta huipulle Sokrateesta Marxiin" ja jälkiruuaksi "Sianhoito-opas", jotta voimme keskustella ilman Tamismeja.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pienenä vinkkinä...nyt menkää joku ja perustakaa Jatkoajan heteroketju. Sieltä saa homoketjusta siirtää mukavasti matskua ja syvempi keskustelu voi alkaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen myös uhrannut näille aatoksille sangen kosolti aikoja. Vielä on Liigassa monta minua 35-vuotiasta vanhempaa pelaajaa sekä ikätovereita rutkasti.
Mulla ei niitä enää montaa ole. Peltosen Ville on samaa vuosikertaa, ja Kapasen Sami (jolta olen voittanut yhden aloituksen KalPa - Lieksan Hurtat -matsissa joskus -86.) Vasta äskenhän nämä kaverit olivat lupaavia junnuja, ja nyt ne ovat kaiken nähneitä veteraaneja... Samoin kuin Hyypiän Sami, joka on viikon minua nuorempi.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Olen myös uhrannut näille aatoksille sangen kosolti aikoja. Vielä on Liigassa monta minua 35-vuotiasta vanhempaa pelaajaa sekä ikätovereita rutkasti.

Mä olen Uleåborgirin kanssa samaa junnujen maailmanmestaruusikäluokkaa ja otin tehtäväksi laskea, että mua vanhempia pelaajia pelaa liigassa vielä 28. Blues taisi olla ainoa joukkue jossa olisin joukkuueen nestori. Eli yllättävän paljon noita veteraanisarjalaisia vielä on. Tuossahan on kevyesti joukkueellinen pelaajia, ja aika helkkarin kova joukkue muuten olisikin. Sieltä löytyisi huippuveskareita, kivenkovia puolustajia, juonikkaita hyökkääjiä sekä taitokiekkoon että fyysiseen kiekkoon. Tuollahan saatettaisiin mennä aivan päätyyn asti keväällä.

Onhan liigassa sitten toki nuoriakin pelaajia mukavasti, mutta tämä Tepsin hyökkääjä on kyllä varsinainen varhaiskehittynyt tapaus.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onhan liigassa sitten toki nuoriakin pelaajia mukavasti, mutta tämä Tepsin hyökkääjä on kyllä varsinainen varhaiskehittynyt tapaus.

Harmi kun ei ole kuvaa tuossa pelaajakortissa. Sopimus vain 2014 asti, olisi voinut kuvitella hieman pidempääkin sopparia.

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen Uleåborgirin kanssa samaa junnujen maailmanmestaruusikäluokkaa ja otin tehtäväksi laskea, että mua vanhempia pelaajia pelaa liigassa vielä 28. Blues taisi olla ainoa joukkue jossa olisin joukkuueen nestori. Eli yllättävän paljon noita veteraanisarjalaisia vielä on. Tuossahan on kevyesti joukkueellinen pelaajia, ja aika helkkarin kova joukkue muuten olisikin. Sieltä löytyisi huippuveskareita, kivenkovia puolustajia, juonikkaita hyökkääjiä sekä taitokiekkoon että fyysiseen kiekkoon. Tuollahan saatettaisiin mennä aivan päätyyn asti keväällä.

Varsinkin kun hän ehti pelata yhden pelinkin jo viime kaudella SM-Liiga tasolla, siis ennen syntymäänsä. Siinä on kyllä kirjaimellisesti synnytty maila kädessä. Saas nähdä mitä pojasta vielä tulee.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä olen mystinen hopeinen diskomies.

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lapset oli löytäny värikynät piilosta. Poika oli sitten piirtänyt pari kuvaa telkkariin. Väri lähti hienosti pois, mutta kuvat jäi pysyviksi. Kiva.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Susikoski viritti ansan. Sodankäyneenä miehenä se oli helppoa.

Mauri Sariolan alkuperäiset Susikosket ovat kovaksikeitettyjä tarinoita, täynnä sodan käyneitä jämptejä miehiä.

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Youtubessa näkyy Rock in Rion streami, SUOSITTELEN katsomaan! Tällä hetkellä lavalla Avenged Sevenfold ja kuudelta aloittaa maailman paras bändi Iron Maiden!

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Nyt livenä siis Iron Maiden Rock in Rio! Kaikki katsomaan ja nauttimaan maailman parhaan bändin keikasta. CAN I PLAY WITH MADNESS!?

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Nyt livenä siis Iron Maiden Rock in Rio! Kaikki katsomaan ja nauttimaan maailman parhaan bändin keikasta. CAN I PLAY WITH MADNESS!?
Siis jumalauta!! Maiden livenä ja en sitten nähnyt tätä viestiä, vaikka JA:ssa aamutuimaan olinkin?! Vittu.

Tai siis, oikeastaan sinun syysi, kun ilmoitit vain tässä ketjussa. Ihan väärä paikka.. Ja miksen ole mistään muualtakaan saanut tietoa, perkele? Siellähän on huippumusaa tullut muutenkin..

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuosi sitten puhuttiin Ben-Amor-Peltosesta, nyt puhutaan Benjamin Peltosesta.

Ehkä olen taas elänyt tynnyrissä, mutta ensimmäistä kertaa kuulin moisen nimen (tuo viimeinen siis). Joo, en myöskään tiedä, mikä Google on.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vuosi sitten puhuttiin Ben-Amor-Peltosesta, nyt puhutaan Benjamin Peltosesta.

Luulin ensin, että joku tosi jännä nimimuunnos viitaten SBA-Peltonen caseen, mutta googletin ja avautui, että kyseessä onkin joku kakara jota seuraa triljoona ihmistä ja muukalaista ympäri universumin. Sen sijaan se ei avautunut miksi kyseistä jannua fanitetaan pinppi märkänä?

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt kiinnostuin minäkin ja pitihän se googlettaa.

Näköjään Dekon piireissä puhutaan eri jutuista kun meidän vastaavissa. Ikäero selittänee sen, enkä noita kuvia katsellessani varsinaisesti ihmettele, että töissä tai kavereideni keskuudessa eikä edes vaimon kanssa kotona ole kertaakaan juteltu Benjamin Peltosesta.

Ben-Amorista ja Peltosesta sen sijaan puhuttiin meilläkin päin viime syksynä, ja onpa tuo satunnaisesti esiin noussut tänäkin syksynä. Vanha ja kulunut aihe, mutta takuulla kiinnostavampi kuin Benjamin Peltonen.

Edit: no niin, nyt puhun minäkin jostain helvetin Benjamin Peltosesta.

Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No kertokaa nyt joku (Deko?) miksi tuota janaria seuraa jotain 83k? Mitä se on tehnyt kun noin suosituksi tullut? Itse kuulin tästä jampasta tänään täältä ensimmäistä kertaa. Ihan ensimmäiseksi nähtyäni hänen kuvansa luulin sitä joksikin Robin kakkoseksi, mutta ei, ei taida siitä olla kyse.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No kertokaa nyt joku (Deko?) miksi tuota janaria seuraa jotain 83k? Mitä se on tehnyt kun noin suosituksi tullut? Itse kuulin tästä jampasta tänään täältä ensimmäistä kertaa. Ihan ensimmäiseksi nähtyäni hänen kuvansa luulin sitä joksikin Robin kakkoseksi, mutta ei, ei taida siitä olla kyse.

No minäpä kerron. Koska se on Kaunis Poika. Nykymaailmassa se riittää, ei sen tarvitse mitään tehdä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy