Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 608 142
  • 68 385

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vaihdoin viikko sitten punttisalia. Ennen kävin ilmaisella salilla ja nyt vaihtelun takia (samat naamat alkoi kyllästyttää) käyn maksullisella salilla, ei kuitenkaan millään fitnes salilla. Tänään bongasin salilta ensimmäisen naisen! Oli tiukkaa persettä, säärtä ja reittä! Jiihaa! Tissejä ei ollut, mutta sen verran yllätyin, että ei haitannut. Ja en muute sitte kyylänny, olin korrektisti. Aiemmalla salilla ainoa nainen oli siivooja, jota näki joskus aamuisin ja häntä ei oikeasti olisi edes halunnut nähdä. No joka tapauksessa tänään oli siis hyvä päivä!

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara
Yle Areenaan on tullut mielenkiintoinen jalkapallodokumentti FC Lahden kannattajista: Dokumenttiprojekti: Jalkapallomaa. Erikoista on meno meikäläisen silmiin. Tuo Ari Koskinen on hieno mies.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Yle Areenaan on tullut mielenkiintoinen jalkapallodokumentti FC Lahden kannattajista: Dokumenttiprojekti: Jalkapallomaa. Erikoista on meno meikäläisen silmiin. Tuo Ari Koskinen on hieno mies.
Tuli tuo nyt sitten väijyttyä ja täytyy Koskisesta olla täysin samaa mieltä.

Hauskan ja hauskan yhteneväisyyden löytää näistä äärikannattajista lajista riippumatta: ei se peli, eikä se joukkue, vaan se oma jengi. Kasa vitun vässyköitä, jotka eivät yksin ja ilman alkoholia kykene, mutta joukossa samanmielisten kanssa taattua millenauratjuurinytjaaina-kamaa. Toki vanhan kertaustahan tämä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tiimari hakeutuu konkurssiin kertoo Iltalehti.
Mistä mä tästä lähtien ostan kaiken krääsän, jota tarvitsen yhden kerran elämässäni?

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyllä sinkkunaisia ja myös miehiä tällä hetkellä siunataan kerrassaan lyömättömillä ehdotuksilla: Mikko Kuustonen, Jussi Heikelä, Maija Silvennoinen, Clint Eastwood sekä - sokerina pohjalla - Heikki Lampela ovat kaikki eronneet tai eroamassa puolisoistaan kuluvan syksyn aikana. Mikä tähtikavalkaadi, mikä uskomaton tilaisuus.

Olisi se vaan komeaa lukea Jatkiksesta, kuinka scholl ja Maija S. olisivat suunnittelemassa uutta yhteistä tulevaisuutta ja kotia. Tulisi lähes isänmaallinen hurmos tuosta uutisesta.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Helsingin Messukeskus on ilmeisesti hankkinut konsulttiapua Joni Vesalaiselta.

HS.fi (korostukset minun):

Helsingin Messukeskuksesta viestitettiin syyskuun alussa, että Helsingin Messukeskus jää nimenä pian unholaan. Uusi nimi julistettiin tänään.

Syyskuun 18. päivästä alkaen uusi nimi on Messukeskus.

Nimi on sama kaikilla kielillä, ja sillä viitataan tapahtumapaikkaan, tapahtumia järjestävään tahoon ja koko kohtaamismedian brändiin, tiedotti Messukeskus keskiviikkona.

Tapahtumapaikan aiempi nimi eli Helsingin Messukeskus, ja toimijaan viittaava Suomen Messut -nimi jäävät historiaan. Samalla Messukeskus uusi myös logonsa. Uusi ylöspäin kasvava sinipunainen spiraali kuvaa "messupöhinää".

Helsingin Messukeskus lanseerasi uuden nimensä - Kaupunki - Helsingin Sanomat

Unohtui aiemmin mainita, joten lisätään nyt. Hyvin kuvaavaa on myös se, että domain messukeskus.fi vie Turun Messu- ja Kongressikeskuksen sivuille.

Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Miesten tiimarista eli biltemasta tai clasulta.

Niinpä tietysti. Varsinkin Clasu tarjoaa kyllä kaiken romun ihan sopuisaan hintaan. Ei tosiaan ole mennyt Tiimarilla kovin hienosti viime aikoina ja tappiotkin aikamoisia.
Jotenkin vain sääli silti, että menee nurin. Lapsuuden muistoja Tiimarista riittää. Sieltä haettiin pääsiäis- ja vappu- sun muut tarvikkeet.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elämä Lapselle -konsertti menossa ja joka hemmetin kerta sama = artistit mun makuun aika skeidaa, mutta nuo insertit sitten timanttia ja saavat tälläisen äijän körilään liikuttumaan. Vähän aikaa sitten tuossa ruudussa oli varsin asiallisen oloinen nuori isä ja hänen muutaman vuoden vanha tyttärensä, joka sairastaa leukemiaa. Hoidot vasta toisella kuukaudella ja koko prosessi kestää 2,5v mutta silti tämä lapsi oli iloinen ja juuri sellainen kun tuon ikäiset lapset ovat + isä oli varsin toiveikas tulevaisuuden suhteen. Hieno tarina jota olisi mielellään kuunnellut pidemmänkin version.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaa mulle mitkä on ne prosentit voittaa joko 10€ tai 1000€ noista RAY:n kolikkopeleistä mitä mm. kaupoissa on? 5 donaakin voi voittaa, mutta en ole etuasiakas kun ei suostu menemään hakemus mikälie läpi.

Ja voin kertoa, mulle osui tuo onnenpotti tänään. Tosin voisin tästä jatkaa tuonne vitutusketjuun, niin siitä voitte päätellä paljonko se homokone arpoi mulle.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Elämä Lapselle -konsertti menossa ja joka hemmetin kerta sama = artistit mun makuun aika skeidaa, mutta nuo insertit sitten timanttia ja saavat tälläisen äijän körilään liikuttumaan.

Minä alan voida pahoin katsoessani noita konsertteja. Ensin näytetään syöpäsairasta lasta, jolla on yleensä ihailtavan positiivinen asenne elämään. Insertin jälkeen siirrytään suoraan kuvaan konsertin tapahtumapaikalle, jossa lapset heiluttavat CHIQUITAN mainosbanaanileluja. On vastenmielistä, että juuri syöpää aiheuttavia hyönteismyrkkyjä käyttävä banaanibrändi sponsoroi muuten hyväntahtoista tapahtumaa.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elämä Lapselle -konsertti menossa ja joka hemmetin kerta sama = artistit mun makuun aika skeidaa, mutta nuo insertit sitten timanttia ja saavat tälläisen äijän körilään liikuttumaan. Vähän aikaa sitten tuossa ruudussa oli varsin asiallisen oloinen nuori isä ja hänen muutaman vuoden vanha tyttärensä, joka sairastaa leukemiaa.
Sama juttu, vaimo oli iltamenoissa ja tytär oli nukahtanut sohvalle, istuskelin lattialla sohvaan nojaten pimeässä olohuoneessa ja katselin osan tuosta konsertista, eikä siinä mahtanut mitään kun tippa linssissä joutui nieleskelemään parinkin eri insertin kohdalla.

Varsinkin vielä kun tuo meidän pikkutyttö siinä tuhisi nalle kainalossa sohvalla, niitä juttuja katsellessani otti koville. Ei mene kaikilla ihan niin, että pari päivää synnytyksen jälkeen pakataan muksu autoon ja lähdetään kotiin. Sekin yksi tyttö jolla oli halkio eikä mennyt intubointi suunnitelmien mukaan hoitovaiheessa, ja vietti syntymänsä jälkeen yli vuoden vai oliko melkein kaksi vuotta sairaalassa ennen kotiinpääsyä. Äitinsä kävi joka ilta sairaalassa tyttärensä luona, pysytteli siellä vahvana ja sitten romahti ja pysähtyi kotimatkalla bussipysäkeille itkeskelemään jne.

Arvostus kaikkien hyvinvoinnille on aika tapissaan ja vaikka ihmiset harvoin vastoinkäymisissään sääliä kaipaa, näin myötätuntoinen kaveri on välillä aika herkillä kun tuollaisia juttuja katselee. Ja lasten kohdalla osuu varsinkin nykyään erityiseen herkkään kohtaan, ei mahda mitään. Ja kyllä ennenkin, ennen kuin edes oli omaa jälkikasvua ei oikein kestänyt pienten lasten kärsimyksiä, vaikka he tietyllä tavoin yllättävän vahvoja ovatkin ja selviävät monesta.

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Jatkoajan SM-Liiga osio on huvittavaa nykyään. Esim. veskarin ei tarvitse pelata kuin yksi hieman heikompi peli, niin häntä ollaan laittamassa pihalle. Sama koskee koutsia, ulkkareita ja jopa melkein ketä tahansa. Huvittavaa.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jatkoajan SM-Liiga osio on huvittavaa nykyään. Esim. veskarin ei tarvitse pelata kuin yksi hieman heikompi peli, niin häntä ollaan laittamassa pihalle. Sama koskee koutsia, ulkkareita ja jopa melkein ketä tahansa. Huvittavaa.

On totta. Huonoon otteluun tai vaikka tsaatana kymmeneen ei enää osata suhtautua huonona otteluna tai tsaatana kymmenenä, vaan aina pitää vaatia potkut jollekin ja haukkua nettipalstalla kaikki lyttyyn ja paskaksi. Itsekin olen tähän aiemmin syyllistynyt, mutta jotenkin viime kauden aikana avautui, että positiivisuus kannattaa, varsinkin kun kausi sai parin käsittämättömän syväkyykyn jälkeen nousuvireisen lopun. Uskon että nautin kannattajuudestani keskimääräistä enemmän - tai ainakin enemmän kuin itse ennen - kun jaksan uskoa parempaan huomiseen. Sitähän se kannattajuus on, että toivon lapsenomaisesti Lukon voittoa. Jos se olisi sitä että uskon järkiperäisesti Lukon voittoon, niin enhän mä Lukkoa kannattaisi ensinkään.

Tappiot vituttaa edelleen vähintään kuten ennenkin, mutta samassa venheessä tässä ollaan Duffaffaan ja Ottopojan kanssa. Eilen hävittiin Ilvekselle, mutta huomenna on uusi mahdollisuus voittaa Hifki.
Ja kyllä varmaan tulee vieläkin avauduttua (ei tarvitse hakua käyttää), mutta hei, nyt on tällaiset fiilikset.

Ei ehkä vitutusketjun kamaa, niin laitetaan tänne.

Ärsyttää joidenkin ihmisten tapa kääntää vittumaiset luonteenpiirteensä jotenkin häilyvästi positiivisiksi.

"Mä on kato niin räiskyvä persoona"
"Mä kun oon tällanen temperamenttinen ihminen"
"Olen tulisieluinen ja oikukas tyyppi"

Lässynläpäti läpäti lää lää. Ei jumalauta, että särähtää korvaan, ja tekisi mieli vetää korville. Jos sä olet vittupää, niin koita paskanjauhamisen sijaan kehittää näitä ominaisuuksia. Mutta ei, näistä pystytään olla jopa ylpeitä! Sitten samat ihmiset kauhistelee, kun joku Pena puukottaa oikkupäissään Mervinsä kuoliaaksi. Penalla nyt vaan sattuu olemaan räiskyvä persoona, varsinkin jurrissa. Tai joku mustalainen tulittaa pari kaveria McDonaldsin autokaistalla. Mustalaisilla nyt vaan sattuu olemaan temperamenttinen luonne!

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
^samaa sarjaa on myös "mä sanon suoraan mitä mieltä olen". Tarkoittaa yleensä että käytöstavat on hukassa ja että myös selän takana puhutaan paskaa minkä keritään.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttää joidenkin ihmisten tapa kääntää vittumaiset luonteenpiirteensä jotenkin häilyvästi positiivisiksi.

Lässynläpäti läpäti lää lää. Ei jumalauta, että särähtää korvaan, ja tekisi mieli vetää korville. Jos sä olet vittupää, niin koita paskanjauhamisen sijaan kehittää näitä ominaisuuksia. Mutta ei, näistä pystytään olla jopa ylpeitä!
Samoilla linjoilla, mutta ei välttämättä omia ominaisuuksia vaan esim. median toimesta jonkun näyttelijän, urheilijan tai kenen tahansa kuvaileminen asiaan nähden kieroutuneen myönteiseen sävyyn.

Esim. myöhästelevät, asiansa suurinpiirtein sinne päin hoitavat ihmiset ovat "luonnonlapsia." Kerrotaan, kuinka henkilöllä on tapana nukkua joka aamu pommiin ja olla kaikista palavereista myöhässä, kun on sellainen "iloinen luonnonlapsi."

Vitut tuo mitään luonnonlapsen tunnusmerkkejä täytä, vaan kyseinen ihminen on yksinkertaisesti kykenemätön järjestelemään tekemisiään, aikataulujaan ja käytännössä epäkohteliaasti ei paskaakaan piittaa niistä muista, odottamaan joutuvista ihmisistä ja heidän aikatauluistaan.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
^samaa sarjaa on myös "mä sanon suoraan mitä mieltä olen". Tarkoittaa yleensä että käytöstavat on hukassa ja että myös selän takana puhutaan paskaa minkä keritään.

Voi kyllä! Vituttaa siksikin kuunnella paskanpuhujaa, koska suurin piirtein tietää, että niin hän puhuu myös puhekaveristaan sitten muiden kanssa. Nimenomaan on kysymys käytöstapojen puutteesta, monesti suoranaisesta tyhmyydestä. Sitten joku toinen urpo vielä kehuu tyhmää ja töksäyttelevää ihmistä siitä, että tämä sanoo asiat suoraan. Kuitenkin jos tällaiselle töksäyttelijälle menee itse sanomaan suoraan, niin voi helvetti mikä tappelu siitä syntyy, välit pistetään poikki ja mustamaalaus kohoaa potenssiin googolplex.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei ehkä vitutusketjun kamaa, niin laitetaan tänne.

Lässynläpäti läpäti lää lää. Ei jumalauta, että särähtää korvaan, ja tekisi mieli vetää korville. Jos sä olet vittupää, niin koita paskanjauhamisen sijaan kehittää näitä ominaisuuksia. Mutta ei, näistä pystytään olla jopa ylpeitä! Sitten samat ihmiset kauhistelee, kun joku Pena puukottaa oikkupäissään Mervinsä kuoliaaksi. Penalla nyt vaan sattuu olemaan räiskyvä persoona, varsinkin jurrissa. Tai joku mustalainen tulittaa pari kaveria McDonaldsin autokaistalla. Mustalaisilla nyt vaan sattuu olemaan temperamenttinen luonne!

Kyllä, juuri näin. Viimeinkin joku sanoo tämän ja kiitokset myös muille asiasta huomauttaneille. Todella ärsyttävää on "mä vaan oon tämmönen" -hölinä. Niin? Pitäskö sun tehdä asialle jotakin? Mene terapiaan. Tutki eri uskontokuntien tarjoamia ratkaisuja. Älä ole laiska. Kehitä itseäsi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä, juuri näin. Viimeinkin joku sanoo tämän ja kiitokset myös muille asiasta huomauttaneille.
Onhan tuo sanottu jo kauan sitten. Esimerkiksi erään yhdysvaltalaisen psykologian tohtorin bestseller-kirjassa vuodelta 1977 siitä on sanottu sivukaupalla.

Kun olen ollut treffipalstoilla, olen aina raakannut välittömästi pois kaikki itseään pippuriseksi tai temperamenttiseksi kutsuvat. Toinen juttu on se, kun nainen on aina herkkä olento, niin jos nainen kuvailee itseään tavallista herkemmäksi, niin se tarkoittaa, että se akka on ihan vitun hullu hermoraunio, johon kenenkään ei kannata sekaantua. Sama kyllä pätee noihin temperamenttisiin naisiin mutta koska osa miehistä on toisinaan ihan vitun hulluja raivopäitä, niin ne huolivat itselleen vastaavanlaisen ämmän, jonka kanssa saavat jakaa sen raivoamisen. Onhan se kiva, että on yhteisiä harrastuksia. Sitten kun on raivonnut, niin "se puhdistaa ilmaa", kun eivät älyä, että joillakin se ei edes niin likaannu, kuten raivoajatyypeillä tekee.

Niin kerta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy