On mulla ongelma.... tekstiä
Suomen tähänastisen pop-musiikkihistorian ylivoimaisesti mahtipontisin ja vähintään tämän vuoden mykistävin kappale julkaistaan tulevana perjantaina. Huh huh, mitä settiä. Huikeita asioita -ketjuun on takuuvarmasti asiaa siinä vaiheessa, kun julkaisu tapahtuu virallisesti.
TK tuntee Ove Sundbergin.
Suomen tähänastisen pop-musiikkihistorian mahtipontisin ja mahdollisesti myös mykistävin kappale julkaistaan tulevana perjantaina. Huikeita asioita -ketjuun on takuuvarmasti asiaa siinä vaiheessa, kun julkaisu tapahtuu virallisesti. Ei mulla muuta.
Huh huh, mitä settiä!
7000€ matkakulut eivät tarkoita, että olisit saamassa takaisin 7000€-600€=6400€. Tuo summa vähennetään ansiotuloista, ei veroista.
Sponsoroitu foorumi.
Sponsoroitu foorumi.
Yhtä kaikki silti piristävä uudistus, katsotaan kuinka lähtee toimimaan.
"Let's make lots of money".En ymmärrä funktiota.
"Let's make lots of money".
Kuka ehtii ensiksi väsäämään AdBlock-koodinpätkän millä voi estää tuon foorumin näkymisen? Mainoshan tuo on eikä mitään muuta. Kulttimainos kulttifoorumilla.
Saisko telkkariin adblock-filtterin? Itse asiassa kaupungissa kulkiessa olisi hyvä pitää adblock-laseja, jotta välttyy tuolta saatanalta, mainonnalta.
Minulla oli tuollaiset glasarit autoni ovilokerossa, mutta ne menivät rikki kun joku molopää paiskoi menopelini ovea.