Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 372 853
  • 66 946

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Hyi hyi pojat, ei saa harhaisen ituhipin ahdingolle nauraa. Ellei ole pakko.

On se.

Teki kyllä mieli kieriä maassa nauramassa, kun luin Hesarin uutista aiheesta. Kuulemma siellä on tuomarit ja oikeudenkäynnit täysin puolueellisia, kun eivät ymmärrä maailmanparantajien kantaa. Ja tuo ongelma vegaaniravinnon tarjoamisesta putsasi kyllä pöydän jokseenkin täydellisesti.

Että silleen...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
En tiedä muista, mutta minua huvittaa suuresti Greenpeace-aktivisti Sini Saarelan koppituomio Venäjällä.
Jos herrojen kanssa lähtee marjaan, niin pitää varautua siihen että marjoja myös poimitaan. Joskus aktivismin kohde saattaa reagoida kuten venäläiset nyt. Luulisi tuon olleen hörhöjen tiedossa jo etukäteen.

Veikkaan että ekoterroristeja pidetään putkassa jokunen viikko ja pelotellaan näin vähäsen, ja päästetään lopulta Venäjän armeliaisuuden osoituksena kotiinsa ankarien nuhteiden saattelemina. Toisaalta 6-7 vuotta venäläisessä vankilassa tekisi hipeille vaan hyvää.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei kyllä pysty ymmärtämään, miksi laitetaan laskuri sivustolle, joka ei kerro edes lähelle sitä oikeaa summaa. Tai kertoisi edes ne kaikki vähennykset mitkä noista voidaan ottaa.

Alan tuon lainaamani viestin jälkeen kallistua vakavammin Yatsi-teoriaani. Vai onko laskurin suunnitellut sama tyyppi, joka koodaa Liigan tulospalvelua? Yhtä paljon ainakin kumpaankin voi luottaa.

Väitän, että se laskuri ilmoittaa ihan oikean summan, minkä sen pitääkin ilmoittaa. Se on sitten eri asia, jos veronmaksaja ei viitsi ottaa edes sen vertaa selvää, että mitä tarkoittaa matkakulujen vähentäminen ja kuinka se vaikuttaa maksettavaan veromäärään.

7000€ matkakulut eivät tarkoita, että olisit saamassa takaisin 7000€-600€=6400€. Tuo summa vähennetään ansiotuloista, ei veroista.
 

Ameno

Jäsen
Olin tuossa hääjuhlissa ja tiukassa paikassa yletin korkeimmalle ja sain napattua morsiamen sukkanauhan. Nyt vissiin ei tarvitse kuin odotella, että tuleva (ex)vaimoni ilmestyy elämääni tyhjästä suht nopealla aikataululla? Ai ei vai...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
7000€ matkakulut eivät tarkoita, että olisit saamassa takaisin 7000€-600€=6400€. Tuo summa vähennetään ansiotuloista, ei veroista.

Kiitos tästä tiedosta. Olen usemmalta "oppineelta" yrittäny kysyä, että mitäs mitäs, mutta nyt tämä asia avautui. Ja tuona vuonna olen tainnut tehdä työhistorian huonoimman tilini, joten siksi sieltä tuli noinkin iso potti.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Katson The Voice Kidsiä, kyllä katson. Krista Siegfrids, en mä tiiä meneekö toi sun pirteys yli, ei kai, ei se. Jokainen sana suustasi on kidutusta. Heitä vähän englanninkielisiä fraaseja, mjötöööh?! VITTU! Ei muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Loppuihan se saatanan ruskaretkeily. Illaksi onkin tämän myötä sitten tarjolla ylivoimaisesti parasta evästä, mitä tässä maassa on mahdollista saada.

Ensin kuitenkin tulet tervaksiin ja kyrsää kärtsäämään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomen tähänastisen pop-musiikkihistorian mahtipontisin ja mahdollisesti myös mykistävin kappale julkaistaan tulevana perjantaina. Huikeita asioita -ketjuun on takuuvarmasti asiaa siinä vaiheessa, kun julkaisu tapahtuu virallisesti. Ei mulla muuta.

Huh huh, mitä settiä!
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Suomen tähänastisen pop-musiikkihistorian ylivoimaisesti mahtipontisin ja vähintään tämän vuoden mykistävin kappale julkaistaan tulevana perjantaina. Huh huh, mitä settiä. Huikeita asioita -ketjuun on takuuvarmasti asiaa siinä vaiheessa, kun julkaisu tapahtuu virallisesti.

Mitä, mitä! Tekeekö Ultra Bra comebackin?
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Hitto mikä fiilis. NHL alkaa vihdoin! Ainut kääntöpuoli tällä on se, että Armeijasta johtuva vitutus on mennyt ohitse, mutta nyt se ottaa taas hieman päähän, koska jää kauden seuraaminen hieman kesken. Mutta ei murehdita sitä nyt, vaan nautitaan nämä pari kuukautta. This is what we live for!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
TK tuntee Ove Sundbergin.

Oli googlattava ja Wikipedia kertoi. Solsidanit on tossa mutten juuri oo kattonut.

Kyllä:

"Ove Sundberg är jämngammal barndomskompis till Alex och anses vara snålast och tråkigast i hela Solsidan. Han vill alltid låna saker som han aldrig lämnar tillbaka. Nu när Alex flyttat hem igen vill Ove återuppta kontakten – Alex är helt ointresserad av detta. Ove har inga sociala spärrar och åker snålskjuts på andras liv, både ekonomiskt och socialt."
 
Suomen tähänastisen pop-musiikkihistorian mahtipontisin ja mahdollisesti myös mykistävin kappale julkaistaan tulevana perjantaina. Huikeita asioita -ketjuun on takuuvarmasti asiaa siinä vaiheessa, kun julkaisu tapahtuu virallisesti. Ei mulla muuta.

Huh huh, mitä settiä!

Vain elämää alkaa perjantaina ja Ilkka Alanko esittää uuden version kappaleestaan Poplaulajan vapaapäivä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Here we go again, part x

On tää nykytekniikka ihmeellistä: asioita (??:) voi hoitaa mistä tahansa lähes samoin kuin livenä (paino sanalla lähes). Intuitio sen sijaan on hörhöjen paskapuhetta, tai sitten ei. Joo. Ihan sama, mutta mää oon hyvällä tuulella. Silver linings f-cking playbook, jumalauta;).
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
7000€ matkakulut eivät tarkoita, että olisit saamassa takaisin 7000€-600€=6400€. Tuo summa vähennetään ansiotuloista, ei veroista.

Kiitos tiedosta! Eipä ole kukaan tuota osannut minulle selittää, vaikka työkavereista pelkästään n. 80% saa matkakorvausta verotuksen muodossa.

Varmasti on tosi selvästi tämä ilmoitettu jossain matkakorvausten yhteydessä, mutta en ole sellaista bongannut. Tosin mistä minä tuon voin tietää, jos palautuksen anomisen yhteydessä ilmoitetaan vain omavastuun osuus tai ainakin tuossa hakemuspohjassa oli tämä tieto.

Niinkun tosin sanoin: Pääasia, että jotain sieltä takaisinkin saa. Kun julkisia ei voi vuorojen takia käyttää ja ei toi bensakaan ihan ilmaista ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Tää on taas niin tätä. Kuukauden verran kirjoiteltiin ja kaikki näytti lupaavalta. Sitten kännipäissäni keskellä yötä erehdyin lähettämään parit mä haluan nuolla sun kiimaista peppureikää jne. -viestiä ja nyt pidetään mykkäkoulua saatana. Ja ensin se virheellisesti ja valheellisesti väitti että etsii rehellistä miestä. Jäit kiinni. Pidä peppureikäs narttu!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Sponsoroitu foorumi.

Voi olla, että Seppäselle ja Mäkiselle tulee tuossa vähän hiki. Tällä tahdilla viettävät loppuelämänsä vastailemassa kysymyksiimme. Eivät taida poloiset tietää, mihin näppinsä työnsivät. Tarvitsevat pian lisää työvoimaa.

Yhtä kaikki silti piristävä uudistus, katsotaan kuinka lähtee toimimaan.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Yhtä kaikki silti piristävä uudistus, katsotaan kuinka lähtee toimimaan.

En ymmärrä funktiota.
Onneksi tuota(kaan) osiota ei ole pakko lukea.
Toivottavasti ei hidasta palstan toimintaa vanhemmalla raudalla selailtaessa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
"Let's make lots of money".

Kuka ehtii ensiksi väsäämään AdBlock-koodinpätkän millä voi estää tuon foorumin näkymisen? Mainoshan tuo on eikä mitään muuta. Kulttimainos kulttifoorumilla.

En ymmärrä ketä voi kiinnostaa mitä joku selostaja on mieltä jostain urheilulajista tai mistään muustakaan asiasta. Selostajan tehtävä on kertoa katsojille mitä kentällä tapahtuu.

Tämä tuskin on Kultti-Mäkisen idea joten en hauku nyt sinua Antti. Jos siis tämän näet.Viimeisin lause ei liity mitenkään nimimerkkiin Ikävänkantaja tai hänen viestiinsä, vaan mainosfoorumilla esiintyvään mainosnimimerkkiin Antti Mäkinen. En arvaile siis kenenkään henkilöllisyyttä jos sellainen vaikutelma tästä jollekkin jäi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös