Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 545 368
  • 67 943
Kävimme muokkaamassa käyttäjän @Czescku aiempaa viestiä. Silloin kun asia oli edellisen kerran esillä, niin ohjeistimme, että tähän tapahtumaan ei tarvisi enää palata.

Ja nyt puolestaan muistuttaisimme, että jokaisen kannattaa harkita ihan vakavasti mitä kaikkea on järkevää kirjoittaa julkiselle palstalle itsestään, saati sitten toisista. Oikeudellinen vastuu kattaa myös nimimerkin takaa julkaistut nettikirjoitukset ja osa asioista on fiksuinta käsitellä ihan muualla kuin keskustelupalstalla.

T: Modet
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitähän Yleä koskevia tiedostoja Teemu Keskisarjalla on kassakaapissaan?

En jaksa uskoa, että tässä nykyisessä ilmapiirissä yhdelläkään Persulla olisi omaa nimikko-ohjelmaa Yleisradion alla.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Mitähän Yleä koskevia tiedostoja Teemu Keskisarjalla on kassakaapissaan?

En jaksa uskoa, että tässä nykyisessä ilmapiirissä yhdelläkään Persulla olisi omaa nimikko-ohjelmaa Yleisradion alla.
Nämähän ovat uusintoja.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Siis miten kukaan voi ostaa jotain Grandiosan tai Dr. Oetkerin pizzaa, kun on kertaalleen kokenut Backenin pizzojen jumalaisuuden ja ylivoimaisuuden? Mä en ainakaa enää kykene. Ikinä. Ainakaan niin kauan kuin pakastealtaille ei rantaudu kilpailijaa, jonka pizzapohjat ovat yhtä priimaa laatua.

Nykyisin pakastepizzan syönti on mulle euforinen nautintohetki.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis miten kukaan voi ostaa jotain Grandiosan tai Dr. Oetkerin pizzaa, kun on kertaalleen kokenut Backenin pizzojen jumalaisuuden ja ylivoimaisuuden? Mä en ainakaa enää kykene. Ikinä. Ainakaan niin kauan kuin pakastealtaille ei rantaudu kilpailijaa, jonka pizzapohjat ovat yhtä priimaa laatua.

Nykyisin pakastepizzan syönti on mulle euforinen nautintohetki.
Ihan helposti, ottaa pakastealtaasta pizzan ja vie sen kassalle. Ei siinä aina jaksa etsiä makunautintoja kun voi jollain reilulla kolmella eurolla saada ihan hyvän määrän pizzaa naamariin joka on täysin syötävää.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Siis miten kukaan voi ostaa jotain Grandiosan tai Dr. Oetkerin pizzaa, kun on kertaalleen kokenut Backenin pizzojen jumalaisuuden ja ylivoimaisuuden? Mä en ainakaa enää kykene. Ikinä. Ainakaan niin kauan kuin pakastealtaille ei rantaudu kilpailijaa, jonka pizzapohjat ovat yhtä priimaa laatua.

Nykyisin pakastepizzan syönti on mulle euforinen nautintohetki.
Osta esim. Fazerin valmiita pizzataikinapalloja. Muotoile pyöreä, ohut pohja. Laita hyvä kastike pohjalle ja haluamasi täytteet päälle. Paista kiven päällä hetki. Halvempaakin kuin Backen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Osta esim. Fazerin valmiita pizzataikinapalloja. Muotoile pyöreä, ohut pohja. Laita hyvä kastike pohjalle ja haluamasi täytteet päälle. Paista kiven päällä hetki. Halvempaakin kuin Backen.
Mun työpaikalla ei tota mainitsemaasi tuotetta edes myydä. Mut valmiin pizzapohjan ostaminen ja koristeleminen omilla täytteillä vois kyllä olla ihan kokeilemisen arvoinen idea.

Valmiiden pakastepizzojen osalta en enää osta muuta kuin Backenia ;) Ero esim. suosittujen Ristorante pizzojen kanssa pohjan ja ennen kaikkea suutuntuman osalta on kuin yöllä ja päivällä.
 

Glove

Jäsen
Siis miten kukaan voi ostaa jotain Grandiosan tai Dr. Oetkerin pizzaa, kun on kertaalleen kokenut Backenin pizzojen jumalaisuuden ja ylivoimaisuuden? Mä en ainakaa enää kykene. Ikinä. Ainakaan niin kauan kuin pakastealtaille ei rantaudu kilpailijaa, jonka pizzapohjat ovat yhtä priimaa laatua.

Nykyisin pakastepizzan syönti on mulle euforinen nautintohetki.
Eipä ole päässyt kokeilemaan kun niitä ei tuossa lähimarketissa ole. Pitäisi varmaan tsekata kylän muut kaupat, onko niissä. Eilen hain lättyni karvakäsiltä, hyvää oli.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas tällä kaudella sama juttu. Pelit iltamyöhään. Puolenpäivän jälkeen kun ekan kerran sammut ja kohta hoipertelet takas kapakkaan niin pitäisikin mennä jonnekin jäähallille. Ei tuu mitään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään tuli kokeiltua minulle jotain uutta keittiössä. Leivoin ensimmäistä kertaa koskaan itse tuulihattuja. Kyllähän kaupan tuulihatut ovat tosi hyviä mutta nyt tuli tehtyä noita itse. On välillä mukavaa haastaa itseään keittiössä ja kokeilla tehdä jotain uutta.

Saattaa olla että taikina jäi hieman mauttomaksi. Mutta nyt olen ainakin ensimmäisen kerran noita tehnyt, jatkossa onnistuu sitten ehkä paremmin. En välttämättä osannut tehdä taikinaa täysin oikein, vaikka se aika simppeli taikina onkin, valmistuu vedestä, voista, vehnäjauhosta ja kananmunista.

Tänään ja huomenna pitäisi tulla kahvivieraita kun lauantaina täytin sen 40. Tai pienimuotoiset kahvittelut, sisko tulee käymään lastensa kanssa ja sitten isä. Jonkin verran olen nyt myös siivonnut, toivottavasti riittää.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Se on muuten semmoinen homma, että kun pelaa tuollaisessa kohtuu koleassa, välillä sateisessa ja tuulisessa kelissä puulaakiturnauksen, niin viidennen tunnin mittaisen pelin aikana sitä tuntee elävänsä, tai oikeastaan se kipu on ehkä kuolema. Vietin äsken saunassa puolitoista tuntia hieromalla pesäpallolla pohkeita ja etureisiä, että ne eivät kramppaisi ihan hirveästi ensi yönä tai huomenna.
 

npc

Jäsen
Se on muuten semmoinen homma, että kun pelaa tuollaisessa kohtuu koleassa, välillä sateisessa ja tuulisessa kelissä puulaakiturnauksen, niin viidennen tunnin mittaisen pelin aikana sitä tuntee elävänsä, tai oikeastaan se kipu on ehkä kuolema. Vietin äsken saunassa puolitoista tuntia hieromalla pesäpallolla pohkeita ja etureisiä, että ne eivät kramppaisi ihan hirveästi ensi yönä tai huomenna.
Mitä peliä pelasitte? Pöytälätkää vai? Siinä kieltämättä tulee paikat kipeeks.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mietin että mitkähän kaikki vähänkin tunnetummat bändit ovat sellaisia, että ovat sen ensimmäisen lopettamisensa jälkeen sitten ihan oikeasti myös pitäneet tuon lopettamispäätöksensä? Asia tuli mieleen nyt siitä kun Slayer teki paluunsa vissiin viiden vuoden tauon jälkeen. Anyway, onhan näitä kait joitain:

-Beatles
-Motörhead
-Sentenced
-HIM
-Leevi and the Leavings, toki Leavings-orkesteri on esiintynyt Leevin jälkeen. Tai ovat ainakin tehneet musiikkia

Noista luetelluista Beatlesin, Motörheadin ja myös tuon Sentencedin voi sanoa aikalailla 100% varmaksi että eivät myöskään enää esiinny, HIMin paluuta taas pidän aika varmana joskus tulevaisuudessa. Leevi and the Leavings ei varmasti myöskään tuolla nimellä tule enää esiintymään, mutta Leavings-orkesteri sen sijaan esiintyy varmaan jatkossakin. Tai no ei välttämättä esiinny mutta tekee musiikkia.

Black Sabbath itse asiassa lienee vielä tällainen, eikös noita virallisia lopettamisia ole ainostaan se yksi eli kun 2017 pistivät pillit pussiin? Muistelisin että mitään virallista "lopettamista" ei tullut 90-luvulla, vaikka toki pitkiä taukoja olikin.

EDIT:

No itse asiassa Ronnie James Dioon liittyen, eli 70-luvulta Elf ja sitten luonnollisesti Dion kuoleman myötä bändi nimeltä Dio ja Heaven and Hell lopettivat vuoteen 2010. Heaven and Hell kun on siis ihan virallisestikin eri yhtye mitä Black Sabbath.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös