Nämähän ovat uusintoja.Mitähän Yleä koskevia tiedostoja Teemu Keskisarjalla on kassakaapissaan?
En jaksa uskoa, että tässä nykyisessä ilmapiirissä yhdelläkään Persulla olisi omaa nimikko-ohjelmaa Yleisradion alla.
Ihan helposti, ottaa pakastealtaasta pizzan ja vie sen kassalle. Ei siinä aina jaksa etsiä makunautintoja kun voi jollain reilulla kolmella eurolla saada ihan hyvän määrän pizzaa naamariin joka on täysin syötävää.Siis miten kukaan voi ostaa jotain Grandiosan tai Dr. Oetkerin pizzaa, kun on kertaalleen kokenut Backenin pizzojen jumalaisuuden ja ylivoimaisuuden? Mä en ainakaa enää kykene. Ikinä. Ainakaan niin kauan kuin pakastealtaille ei rantaudu kilpailijaa, jonka pizzapohjat ovat yhtä priimaa laatua.
Nykyisin pakastepizzan syönti on mulle euforinen nautintohetki.
Osta esim. Fazerin valmiita pizzataikinapalloja. Muotoile pyöreä, ohut pohja. Laita hyvä kastike pohjalle ja haluamasi täytteet päälle. Paista kiven päällä hetki. Halvempaakin kuin Backen.Siis miten kukaan voi ostaa jotain Grandiosan tai Dr. Oetkerin pizzaa, kun on kertaalleen kokenut Backenin pizzojen jumalaisuuden ja ylivoimaisuuden? Mä en ainakaa enää kykene. Ikinä. Ainakaan niin kauan kuin pakastealtaille ei rantaudu kilpailijaa, jonka pizzapohjat ovat yhtä priimaa laatua.
Mun työpaikalla ei tota mainitsemaasi tuotetta edes myydä. Mut valmiin pizzapohjan ostaminen ja koristeleminen omilla täytteillä vois kyllä olla ihan kokeilemisen arvoinen idea.Osta esim. Fazerin valmiita pizzataikinapalloja. Muotoile pyöreä, ohut pohja. Laita hyvä kastike pohjalle ja haluamasi täytteet päälle. Paista kiven päällä hetki. Halvempaakin kuin Backen.
Eipä ole päässyt kokeilemaan kun niitä ei tuossa lähimarketissa ole. Pitäisi varmaan tsekata kylän muut kaupat, onko niissä. Eilen hain lättyni karvakäsiltä, hyvää oli.Siis miten kukaan voi ostaa jotain Grandiosan tai Dr. Oetkerin pizzaa, kun on kertaalleen kokenut Backenin pizzojen jumalaisuuden ja ylivoimaisuuden? Mä en ainakaa enää kykene. Ikinä. Ainakaan niin kauan kuin pakastealtaille ei rantaudu kilpailijaa, jonka pizzapohjat ovat yhtä priimaa laatua.
Mitä peliä pelasitte? Pöytälätkää vai? Siinä kieltämättä tulee paikat kipeeks.Se on muuten semmoinen homma, että kun pelaa tuollaisessa kohtuu koleassa, välillä sateisessa ja tuulisessa kelissä puulaakiturnauksen, niin viidennen tunnin mittaisen pelin aikana sitä tuntee elävänsä, tai oikeastaan se kipu on ehkä kuolema. Vietin äsken saunassa puolitoista tuntia hieromalla pesäpallolla pohkeita ja etureisiä, että ne eivät kramppaisi ihan hirveästi ensi yönä tai huomenna.
Kimbleä.Mitä peliä pelasitte? Pöytälätkää vai? Siinä kieltämättä tulee paikat kipeeks.
Lasketaanko Abba? Ovat ilmeisesti yhden esiintymisen muutama vuosi hajoamisen jälkeen tehneet ja yhden uuden viisun tehneet, mutta varsinaista comebackia ei taida olla.Mietin että mitkähän kaikki vähänkin tunnetummat bändit ovat sellaisia, että ovat sen ensimmäisen lopettamisensa jälkeen sitten ihan oikeasti myös pitäneet tuon lopettamispäätöksensä?
Tekivät yhden kokonaisen levyn kolme vuotta sitten, joten ainakaan itse en laske.Lasketaanko Abba? Ovat ilmeisesti yhden esiintymisen muutama vuosi hajoamisen jälkeen tehneet ja yhden uuden viisun tehneet, mutta varsinaista comebackia ei taida olla.
Dire Straits tulee ainakin jättisuosituista bändeistä mieleen tällaisena.Mietin että mitkähän kaikki vähänkin tunnetummat bändit ovat sellaisia, että ovat sen ensimmäisen lopettamisensa jälkeen sitten ihan oikeasti myös pitäneet tuon lopettamispäätöksensä? Asia tuli mieleen nyt siitä kun Slayer teki paluunsa vissiin viiden vuoden tauon jälkeen. Anyway, onhan näitä kait joitain:
Olen aika kova Eagles -mies, mutta en tiennyt että Glenn on mennyt kuolemaan. Varmaan siksi, kun jurrutan vinyyleitä himassa. Eli poika ja Henley jatkaa vai? Mulla on Freyn omia albumeita muutama, kuten Allnighter ja Soul Searching.E: Olisikohan vastapainoksi nopein tunnetun bändin paluu Eaglesin toinen comeback viime vuosikymmenellä. Ilmoittivat laittavansa pillit pussiin, kun Glenn Frey kuoli, mutta menikö siinä vuottakaan ennen kuin palasivat Freyn pojan kanssa lavoille.
Eikös Dire Straits hajonnut 80-luvun lopulla ja teki sitten ysärillä comebackin muutamaksi vuodeksi?Dire Straits tulee ainakin jättisuosituista bändeistä mieleen tällaisena.
Näköjään olikin vuoden 1989 "hajonneena", joten teknisesti ei sovi kriteereihin.Eikös Dire Straits hajonnut 80-luvun lopulla ja teki sitten ysärillä comebackin muutamaksi vuodeksi?