Ensimmäinen viikko työharkkapaikassa takana, ja voi pojat että päivät tuolla menevätkin nopeasti, kun on niin kivaa.
Pääasiassa olin ainakin tän ekan viikon kassalla, mikä oli tietysti iloinen ylläri (en osannut odottaa että uskaltavat ottaa harjoittelijan saman tien kassalle :))
Veikkausmyynti sekä pakettien luovuttaminen asiakkaalle on itselle täysin uutta, että onhan tässä ollut paljon opettelemista ja sisäistämistä.
Vähän kyl toivon, että jossain vaiheessa pääsisin myös hyllyttämään ainakin teolliselle puolelle sekä kenties harjoittelemaan Wolt-tilausten keräilemistä. Noh, harkkajakso on vasta alussa joten ehtiihän tässä vaikka ja mitä oppimaan.
Olen joka tapauksessa nauttinut olostani tuolla, ja vielä olisi 11 mokomaa viikkoa ekaa harkkajaksoa jäljellä, ennen kuin palataan taas pariksi viikoksi koulun penkille. Voin kuvitella että 11 viikkoa tulee menemään siivillä, joten naatitaan nyt.
Sain muuten torstaina myymäläpäälliköltä kehuja, että mulla on mennyt kassalla hyvin. Se lämmitti mieltä, ja antoi osviittaa että olen aloittanut hyvin. Tästä on mukava jatkaa :) Kohta lauantaisaunaan!