Tosiaan noita saakelin mustia Samsoniteja on lähes joka toisella, niin eihän sieltä muuten sitä omaa löytäisi.Se auttaa tunnistamaan oman laukun. Ja mulla on kerran käynyt silleen että jossain lentokenttäduunareiden rytyytyksessä yksi lukoista oli mennyt rikki ja se laukku oli alkanut repsottaa. Ehkä se hihna silloin hieman esti ettei koko hökötys avautunut jonnekin lentokenttäalueelle ja mun kalsarit ja sukat ois imeytynyt pelikaanien sekaan jonnekin turbiiniin. Tosin onhan noissa laukuissa aina enemmän kuin vain yksi kiinnityshomma, aika paska tuuri saisi olla että ne kaikki hajoaisi ja sitten se ympärillä oleva hihna olisi ainoa mikä pitelisi laukkua kiinni. Vähän semmonen "vyö ja henkselit" juttuhan se on. Mutta kyllä semmonen värikäs härpäke ihan oikeasti auttaa bongaamaan oman laukun sieltä miljoonan muun samannäkösen seasta.
Käytät nyt vaan rahaa ja otat ne liput sinne Valioliiga-matsiin, ei varmana enää vuoden päästä harmita että voi vittu ku silloinkin käytettiin pari sataa euroa sinne jalkapallopeliin.
Pitää varmaan ens kerralla tilata joku Narrilogolla varustettu laukku. Joku pöllisi sen sit kuitenkin. Tai kettuillakseen tuhoaisi.
Mitenköhän mä saisin ton meidän hissifirman tottelemaan tai edes informoimaan missä mennään? Vittu kohta viikon ollut hissi paskana, maanantaina ja tiistaina joku kävi yrittämässä korjata, sen jälkeen ihan hiljaista. Kohta menen Koneelle ja raahaan sen huoltosedän tänne. Toisi sen varahissin varahissin tänne.
Ei mulla terveillä jaloilla olevalla ja jonkunlaisessa kunnossa olevalla setämiehellä ole mitään hätää, mutta noi yläkerran vanhemmat ladyt huonoilla jaloillaan harmittaa.