Itse olen ajatellut että tuntuu olleen aika synkkää aikaa.
Jotain tuon suuntaista voi päätellä jo itsessään siitä, että on olemassa pari paksuhkoa kirjaa lukioikäisinä suomalaisten välisissä taisteluissa kuolleista sankarivainajista.
Itse olen ajatellut että tuntuu olleen aika synkkää aikaa.
Äh. Luken käsi kun huudattaa yleisöä 26.03. Monesti mokket torjuu pelkästään yhdellä kädellä ni mitä ne kahdella tekee.Jääkiekossa ja oikeastaan muissakin joukkuelajeissa on tapana myydä kaikenlaista tavaraa faneille, joista yksi tunnetuimmista esimerkeistä on pelin aikana käytetyt pelipaidat. Minusta tämä on syrjivä käytäntö, koska niin unohdetaan kenties se tärkein henkilö tai henkilöt joukkueesta eli valmennustiimi. Hekin ansaitsevat saada samanlaisen kunnian osakseen, joten mikäs sen parempaa kuin aloittaa tuo uusi trendi seuraavassa Huuhkajien ottelussa, jonka jälkeen Riven game worn-kalsarit, t-paita ja puku krakoineen sekä kengät lähtevät myyntiin.
Ok, mut ootko kuullu sitä Bessin laulamaa joululaulua Rapapampam?Erän verran vielä niin olen katsonut tälle kaudelle 200 lätkämatsia.
Jääkiekossa ja oikeastaan muissakin joukkuelajeissa on tapana myydä kaikenlaista tavaraa faneille, joista yksi tunnetuimmista esimerkeistä on pelin aikana käytetyt pelipaidat. Minusta tämä on syrjivä käytäntö, koska niin unohdetaan kenties se tärkein henkilö tai henkilöt joukkueesta eli valmennustiimi. Hekin ansaitsevat saada samanlaisen kunnian osakseen, joten mikäs sen parempaa kuin aloittaa tuo uusi trendi seuraavassa Huuhkajien ottelussa, jonka jälkeen Riven game worn-kalsarit, t-paita ja puku krakoineen sekä kengät lähtevät myyntiin.
En kai, mistäs minä kaikki joululaulut tietäisin?Ok, mut ootko kuullu sitä Bessin laulamaa joululaulua Rapapampam?
Iäntulehdus. No, teet vaan jotain oikein nuorekasta, niin tulehdus helpottuu.Aamulla kävin hammaslääkärissä, jossa kävi nopeasti ilmi, ettei minulla ole reikiä, vaan pelkästään iäntulehdusta.
Onko Tiktokkaaminen tarpeeksi nuorekasta?Iäntulehdus. No, teet vaan jotain oikein nuorekasta, niin tulehdus helpottuu.
Ampukaa minut jos tiktokkaan joskus jotain, pliis.Onko Tiktokkaaminen tarpeeksi nuorekasta?
是的,它是Onko Tiktokkaaminen tarpeeksi nuorekasta?
”Mies tiktokkasi julkisella paikalla.”Ampukaa minut jos tiktokkaan joskus jotain, pliis.
Vetäköön sakkoa. Muuntorangaistuksena kuri(s)tushuonetta 2 vkoa.”Mies tiktokkasi julkisella paikalla.”
Ilmeisen kova tälli. Noin pitkän tajunnan- tai muistinmenetyksen jäljiltä kannattaa ehdottomasti hakeutua lääkäriin.Kun törmäät vanhaan työtoveriin illalla ja sitten huomaatkin yhtäkkiä, että kello on 03:15...
Tai lopettaa se juominen, mikä nyt on se tavoite.Ilmeisen kova tälli. Noin pitkän tajunnan- tai muistinmenetyksen jäljiltä kannattaa ehdottomasti hakeutua lääkäriin.
Nyt en saanut kyllä yhtään kiinni mitä yrität sanoa?Onko pisteitä missä voisi hiihtolenkin jälkeen saada mustikkakeittoo tai lumumbaa? Sprayaan tähän @pettter Malmi on kuulemani mukaan jo rauhaton.
Yödisko aseman vieressä, joka oli auki aamukuuteen ja jonka panivat tunniksi kiinni siivouksen ajaksi aamulla perkeleet. Alkoholia tietysti ei myyty kuin lupien aikana.
Ei ole Malmin kulmat kovin tuttuja ei. Mutta tuskin siellä Epsanjassa pahemmin hiihtolenkkejä edes voi vedellä? Vai Suomessako olet.Haha! Omasta mielestäni toi oli ihan selkee. Ja jopa poistin viestistäni ennen lähettämistä kolme kappaletta 80-luvun hulluista vuosista Malmilla. Ei näitä espoolaiset tsennaa.