Juurakon Huldalle ei pärjää kumpikaan.Ensimmäinen Levottomat on kyllä loistava elokuva suomalaiseksi elokuvaksi. Sanoisin, että yhdessä Pahat pojat -leffan kanssa yksi parhaimmista.
Juurakon Huldalle ei pärjää kumpikaan.Ensimmäinen Levottomat on kyllä loistava elokuva suomalaiseksi elokuvaksi. Sanoisin, että yhdessä Pahat pojat -leffan kanssa yksi parhaimmista.
Ainakin peli oli kuumottava. Tai sen tiedossa olevan säikähdyksen odottaminen oli kuumottavaa.Jouduin tyttären kanssa elokuvateatteriin, kun hänellä ei riitä ikä katsomaan Five Nights At Freddy's -rainaa.
Kestänköhän loppuun sekoamatta itse? Jotenkin veikkaan ettei teinikauhu ole meikäläisen kuppi teetä. No, aina on Jatkoaika.
Kukaan täällä ei paheksunut sinua siitä, että ilmeisesti kesken elokuvan leffateatterissa kännykällä kirjoitit mm. Jatkoaikaan, joten minun täytyy nyt hoitaa tuo alta pois: Hyi sinua.Yllättävän hyvin tämä menee, vaikka joitain tytön tuttujakin on ilmeisesti paikalla. Toistaiseksi ei ole edes pyytänyt minua olemaan hiljaa
Puolustukseksi on sanottava, että tein sen mahdollisimman huomaamattomasti. Näyttö himmeällä ja yöasetuksella. Paikat olivat lisäksi takarivillä. Enkä ollut edes ainoa!Kukaan täällä ei paheksunut sinua siitä, että ilmeisesti kesken elokuvan leffateatterissa kännykällä kirjoitit mm. Jatkoaikaan, joten minun täytyy nyt hoitaa tuo alta pois: Hyi sinua.
Eilen tuli kokeiltua,että miten sitä pääsee kouluun marraskuussa. Tulin siihen päätökseen, että vaihdolla on parempi. 51 kiertää ties mistä asti kun 50 menee sentään kohtuu suoraan. Aikaisemmin joutuu lähtemään, mutta vähemmän istumista onnikassa.Tänään hyppäsin ihan kokeilumielessä linjalle 61 siinä Tapanilan Alepan kohdalla, koska halusin testata, kuinka nopea linja oli. Ei se ollut, sillä bussi körötteli halki koillisen Stadin suunnilleen 30 kilometriä tunnissa ja kotimatkaan meni lähes puoli tuntia. Onneksi ei ollut mikään kiire minnekään ja onneksi tuota linjaa tulee käytettyä vain harvakseltaan.
Scream, Scream 2, Scream 3, Tiedän mitä teit viime kesänä ja Tiedän yhä mitä teit viime kesänä.Top5 - Teinikauhuleffat?
Olen luullut tähän asti, että kivi paperi ja sakset pelissä kivi voittaa paperin. Käsitykseni pohjautuu siihen, että kivi on painava ja paperi pysyy sen alla. Mutta totuus onkin se, että paperi siis voittaa kiven koska se peittää sen.
Mitähän muuta opin tämän päivän aikana, jään jännityksellä odottamaan.
Itseasiassa en muista pelanneeni tätä peliä kymmeniin vuosiin, joten en sen kummemmin ymmärrä pelin syvintä olemusta:). Joskus olen vaan nähnyt sivusilmällä toisten pelaavan ja kehitellyt omat sääntöni päässäni;)Jos peli toimisi tuolla sinun logiikalla, niin montako kertaa oot paperin valinnut?
Ite keksin vielä ton! Pekka Karse oli toinen vaihtoehto.Harmitti silloin aikoinaan kun @Pekka Kaukalo sai häädön palstalta, oli niin mainio munansaannos. No äsken huomasin että olemme saaneet tänne @Kaija Soinalo n joka on vieläpä Pelsu-fani. Tämä korvaa kaiken!
Ite keksin vielä ton! Pekka Karse oli toinen vaihtoehto.
Hyvää iltaa.Hyvää Halloweenia 2023 kaikille tasapuolisesti!