Eipä minunkaan parrankasvussa ole kehuttavaa. Helvetin hitaasti kasvaa ja kaikenlisäksi tuolla on sormenpään kokoinen kohta mihin ei sitten millään kasva yhtään mitään. Siloposkilla parempi mennä...Maailmassa on paljon huonoja vitsejä, mutta niistä vain harvat ja valitut huonompia kuin mun parrankasvu. Tamin sanoin: Mä Häpeän!
Mai gaaad….
Kieltämättä IFK-lippiksen pitäminen on karu osoitus tästä.Äsken lenkin jälkeen ihan Helsingin keskustassa käppäillessäni, joku IFK-lippikseni nähnyt huuteli ”vuu, Tapparaa!”. Karu osoitus taas siitä, että tässä kaupungissa ja ”hyvinvointiyhteiskunnassa” kaikki mt-puolen apua tarvitsevat eivät sitä saa.
Olin 45v kun eräänä kesälomapäivänä ymmärsin, että minulle kasvaa parta ja siitä lähtien se on tuossa mukana roikkunut - ei niin nätti, mutta mukavan pehmeä hiplata. Ja puhun nyt parrastani.Eipä minunkaan parrankasvussa ole kehuttavaa. Helvetin hitaasti kasvaa ja kaikenlisäksi tuolla on sormenpään kokoinen kohta mihin ei sitten millään kasva yhtään mitään. Siloposkilla parempi mennä...
Sinäkin @Kauko Viisas brutus ynnä yms... No ei se elämä aina ole reilua.Olin 45v kun eräänä kesälomapäivänä ymmärsin, että minulle kasvaa parta ja siitä lähtien se on tuossa mukana roikkunut - ei niin nätti, mutta mukavan pehmeä hiplata. Ja puhun nyt parrastani.
Kieltämättä IFK-lippiksen pitäminen on karu osoitus tästä.
Ei parta pahoille kasvaMaailmassa on paljon huonoja vitsejä, mutta niistä vain harvat ja valitut huonompia kuin mun parrankasvu. Tamin sanoin: Mä Häpeän!
Mai gaaad….
Mainitset erikseen nivusjumista.Sovin tiistaina perjantaille hieronnan yhdelle kivalle jätkälle joka vähä aika sit valmistu. Mitä mieltä @vetti on että saanko eroottisen hieronnan?
Tämä nyt on niitä että riippuu tyypistä. Useimmiten en antaisi - edes vastaanottavana hieronnan kohteena - mutta ”vahinkoja” sattuu ja tapahtuu. Kuulemma, isot pojat näin ovat kertoneet. Minulle kertaakaan ei vielä ole näitä sattunut.Sovin tiistaina perjantaille hieronnan yhdelle kivalle jätkälle joka vähä aika sit valmistu. Mitä mieltä @vetti on että saanko eroottisen hieronnan?
Samanlaiset fiilikset itselläkin työnhausta. Kannattaa niitä hakemuksia viljellä mieluummin paljon kuin vähän vaikka työt tuntuu välillä olevan kiven alla. Kyllä sitten kun se yksi paikka sieltä kymmenien ellei satojen joukosta lopulta natsaa, niin oli kaiken sen yrittämisen arvoista. Pitää vain jaksaa yrittää... muukaan ei auta. Nimimerkillä uutta työpaikkaa metsästänyt kohta kaksi vuotta. Lukuisissa haastatteluissa ollut mutta ei ole vaan tärppinyt. Välillä ihan turhauttaa, mutta tiedän että jollekin työnantajalle mä vielä kelpaan. On pakko vain uskoa.Taas tuli laitettua neljä työpaikkahakemusta kohtalaisen kiinnostaviin paikkoihin. Odotukset ovat suhteellisen matalalla, mutta toisaalta onhan se parempi lähettää niitä ja tutkailla työllistymismahdollisuuksiaan kuin vain löhötä kotona tekemättä mitään. Kyllä minä jollekin kelpaan, oli sitten kyseessä parisuhde tai työpaikka.
Onpa lohdullista kuultavaa. Jos minulla meneee yhtö kauan niin pöösen ennen eläkkeelle kuin töihin. Täällä kun ei ole edes paikkoja mihin hakea.@alwahla ja @Breeze Harbour , valmistuin työttömäksi ekonomiksi aikoinaan (2003) ja kun pidin kirjaa niin 222. hakemus tuotti tulosta. Eli hakemuksia vaan sisään.