Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 150
  • 68 303

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun nyt voi kirjoittaa oli asia mikä tahansa niin kysyn:
Mistä saisi OnePlus -puhelimeen korttitelakan (sen johon ne kortit laitetaan) vaivattomasti ja halpaan hintaan?

Älkää kysykö miksi, koska en halua kenellekään pahaa.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lenkkeilen juuri Vallilassa ja äsken hurja tilanne Mäkelänkadun Sinisen nauhan asuntolan edustalla. Narkkaritappelu päättyi siihen, että toinen työnsi toisen kovaa suoraan bussikaistaa paahtavan dösän eteen… just ehti kuski lyödä jarrut päälle.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lenkkeilen juuri Vallilassa ja äsken hurja tilanne Mäkelänkadun Sinisen nauhan asuntolan edustalla. Narkkaritappelu päättyi siihen, että toinen työnsi toisen kovaa suoraan bussikaistaa paahtavan dösän eteen… just ehti kuski lyödä jarrut päälle.
Sininauhasäätiön edustalla tuntuu aina olevan hieman herkällä tuulella olevaa porukkaa, jotka juuri ja juuri tuntuvat tajuavan, että Mäkelänkadulla liikkuu autoja sekä toisinaan myös ratikoita (ei tosin tällä hetkellä). Monta kertaa on tullut todistettua läheltä piti -tilanteita tuossa paikassa.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sininauhasäätiön edustalla tuntuu aina olevan hieman herkällä tuulella olevaa porukkaa, jotka juuri ja juuri tuntuvat tajuavan, että Mäkelänkadulla liikkuu autoja sekä toisinaan myös ratikoita (ei tosin tällä hetkellä). Monta kertaa on tullut todistettua läheltä piti -tilanteita tuossa paikassa.

Tuntuu että aina kun tuosta ohi menee, niin edustalla on poliisiauto tai ambulanssi. Mutta jos tuo Mäkelänkadun pätkä on Helsingin narkkarikatu, niin vielä on matkaa isojen poikien ongelmiin:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tällä kertaa reilu tunnin yöunien pohjalta on "hyvä" aloittaa uusi viikko. Onneksi on tottunut vähempiin uniin vuosien mittaan, mutta voisihan joku tunti lisää yöunta edesauttaa energiatasoa.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mit vit? Oliko kivihilloo sisällä?

Passionhillomunkki, jossa hillossa oli mukana passionhedelmän siemeniä (oletan). Ihmettelin, että olipa ”rouskuva” puraisi, kun eilen söin munkin puolikkaan. En asiaa sen kummemmin miettinyt, kunnes nyt aamulla hampaiden pesun jälkeen ihmettelin peilistä, että mikä helvetin sahalaita hampaaseen on ilmestynyt.

Kun olin skloddi, niin leikkipuiston jäällä joku lämäsi kaukalopallon suoraan suuhuni – vaurioitti muuten tuota samaa hammasta. Siitä tähän päivään saakka legot ovat saaneet olla rauhassa.

Vittu hillomunkki…

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Passionhillomunkki, jossa hillossa oli mukana passionhedelmän siemeniä (oletan). Ihmettelin, että olipa ”rouskuva” puraisi, kun eilen söin munkin puolikkaan. En asiaa sen kummemmin miettinyt, kunnes nyt aamulla hampaiden pesun jälkeen ihmettelin peilistä, että mikä helvetin sahalaita hampaaseen on ilmestynyt.

Vittumainen juttu.

En kuitenkaan arvuuttele henkilöllisyyttäsi hakamussuttelemalla, että oletko myyttinen Kullervo-sankari, jolle oli leivottu kivi leipään.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittumainen juttu.

En kuitenkaan arvuuttele henkilöllisyyttäsi hakamussuttelemalla, että oletko myyttinen Kullervo-sankari, jolle oli leivottu kivi leipään.

Me emme saa koskaan tietää.

Aihetta sivuten, Suomessakin oli aikoinaan keissi, jossa joku neropatti oli työnnellyt ruokakaupan ruokatuotteisiin (makkarapaketteihin tms.) neuloja tai nauloja.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hemmetti on kostea ilma kaataa ja pieniä koivuja. Ei ihan alastikkaan viitsi touhuilla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään tuli taas leivottua pullaa. Voisilmäpullia ja solmuja (kera rasvan ja sokerin) tuli tehty.

Liitteet

• IMG_20230724_152253_HDR.jpg
    IMG_20230724_152253_HDR.jpg
    639,1 KB · kertaa luettu: 70

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärtääks ne teidänkään lähikaupassa teitä? Hirveä helle ja hiki valuu ja vartijat kassajonossa alkaa kyselemään. Joo en ostanut rasvatonta maitoa enkä nektariineja.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nonni, otteet kovenee. Ja peli. Tänään jo 2 ahventa uistellessa, toinen kuvaa pienempi. Sviddu mää oon pro. Ens kerralla sit kolme?
Oliko jpg, png eikai sentään tiff? Ellei sit Kuusamo?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
En tiä mikä vaappu, täällä mitään oo.
Osta kalliimmpi kela ja vapa niin varmaan tulee kaloja!!

Skidinä joku joskus mulle sanoi, että eine kalat näe onko sulla Daiwan halppista tai Abu garcian kalleinta.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Skidinä joku joskus mulle sanoi, että eine kalat näe onko sulla Daiwan halppista tai Abu garcian kalleinta.
No onhan mulla Abun vermeet, sellaset keskihintaiset, keskinkertaiselle kaverille. Ja keskinkertaiset saaliit. Ei mp, muttei mitään megasaaliitakaan ;).
Ja on ollu Daiwa, kalamiehen vaiva. Hyvä sekin oli. Enkka sentään liki 10 kilon hauki, vaan ei jalokalaa. Ikinä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yksi seuraamani nainen kysyi Instassa, lähdenkö ulos trikoissa ja rintsikoissa vai laitanko pidempää paitaa ja housua päälle.

Totta kai hän näytti minusta ihan helvetin hyvältä. En olisi voinut kuumempaa ulkoasua kuvitella. Ihmettelen vain, miksi naiset kysyvät tuollaista. He tietävät kyllä vastauksen.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yksi seuraamani nainen kysyi Instassa, lähdenkö ulos trikoissa ja rintsikoissa vai laitanko pidempää paitaa ja housua päälle.
Mä ensin ymmärsin tämän niin, että lähteekö nummis ulos trikoissa ja rintsikoissa. Nyt en saa sitä mielikuvaa päästäni. Auttakaa joku!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä ensin ymmärsin tämän niin, että lähteekö nummis ulos trikoissa ja rintsikoissa. Nyt en saa sitä mielikuvaa päästäni. Auttakaa joku!
Tähän viestiin asti ymmärsin samoin. Nythän se alkuperäinen kysymys on oikeastaan liki koko perheen kamaa, kun sitä tarkemmin ajattelee.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi seuraamani nainen…

Kuulostaa huolestuttavalta.

Sain lääkäriltä parin viikon ”ei kovaa treeniä” -tuomion ja sen takia olen vetänyt nyt kevyttä treeniä tyttöystäväni kuminauhoilla. Näillä saa oikeasti paljon aikaan; voi olla, että mulla on kohta parempi perse kuin neidillä itsellään.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

No onhan mulla Abun vermeet, sellaset keskihintaiset, keskinkertaiselle kaverille. Ja keskinkertaiset saaliit. Ei mp, muttei mitään megasaaliitakaan ;).
Ja on ollu Daiwa, kalamiehen vaiva. Hyvä sekin oli. Enkka sentään liki 10 kilon hauki, vaan ei jalokalaa. Ikinä.
Sain työnantajaltani kuusikymmentävuotislahjaksi pikkuisen kalliimman luokan virvelisetin, jonka sain vielä itse valitakin tietyn rahasumman puitteissa - valitsin Abua tietysti...
Setti oli semikovalla käytöllä ja kuinka ollakaan, kelan kammessa alkoi esiintyä klappia eli laakerit kuluivat niin, että kampi "lonksui". Hankin siihen rinnalle jossain vaiheessa Daiwan Air-malliston kelan jollain kampanjahinnalla alle satasen, ja kun kokeilin sitä, en ole Abuun sen jälkeen koskenut, ero oli niin selkeä Daiwan eduksi eikä se ole ruvennut lonksumaan vielä vuosien jälkeenkään.
Uistelukelat ovat Okumaa, vavat vähän käyttötarkoituksesta riippuen, uisteluun Patriotia, jigi-kalastukseen Fenwickiä, Daiwaa, Dragonia, jne... ei kuitenkaan Abua - virheestä piti oppia...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tästä se taas alkaa. Eka satsi punaisia on mehumaijassa vadelman kanssa. Eli tulossa on punainen-vadelma- mehua eli tuttavallisemmin puva. Vatutkin alkaa kuulemma kypsyä. Pitäisi varmaan lähteä keräämään niitäkin tässä lähipäivinä.

Liitteet

• IMG_20230726_143855_HDR~2.jpg
    IMG_20230726_143855_HDR~2.jpg
    455,3 KB · kertaa luettu: 46
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy