He olivat kokoontuneet Löllö-nimisen dinosauruksen muistotilaisuuteen. Löllön mahaan oli tullut edellisviikolla reikä eikä sen korjaaminen ollut enää mahdollista. Siksi lapsille rakkaasta Löllöstä oli luovuttava.
Muistotilaisuuden ohjelmassa oli ensin tervetulotoivotukset, sitten hiljainen hetki, sitten yhdessä kuunneltu musiikkikappale (Rajaton: Hyvin hiljaa) ja sen perään vapaata muistelua sekä aivan lopuksi keksitarjoilu mehun kera.
Tällästen viestien takia toivois että jatkoajassa olis sydänreaktio olemassa. Kyllä lämmitti sydäntä lukea tämä.Nyt oli kova veto. Kohta jo ysikymppiset Lasse ja vaimonsa Tellu olivat tulleet mummin oven taakse yhdentoista aikaan. Kukkapuska mukanaan. Mummi täyttää tänään 92 vuotta ja Lasse on papan lapsuudenkaveri. Lohjalta saakka tulivat Jyväskylään. Pakko arvostaa.
Valavuoren anti-midaan kosketus harvoin pettää. Otan osaa että jouduitte tänään Hanen uhriksi.En osaa sanoin kuvailla kuinka en yllättynyt olin nähdessäni IFK:n hävinneen Tampereella.
Katto, joka mitä ilmeisimmin muuttaa väriään kameleontin tapaan. Avaruuttahan ei ole olemassa, koska muuten taivas olisi musta eikä sininen Anon mukaan.Eli ilmeisesti jokin katto vastassa.
En osaa sanoa muuta kuin että olen pahoillani isäsi poismenosta. Ymmärrän tunteesi, mutta voi hyvinkin olla että ystäväsi eivät oikein tiedä yksinkertaisesti mitä sanoa tässä tilanteessa. Ihmismieli on vähän sellainen.Täällä palattu takaisin arkeen hautajaisten jälkeen. Eilen menikin jo päivällä takaisin toimistolle. Pikkaisen jäi outo fiilinki tuosta käynnistä. Moni tiesi että olin juuri ollut juuri hautaamassa oman isäni. Muutakaan kuvan hautajaisista laitoin myös omaan someen. Ajattelin että tuolla toimistolla joku olisi tullut kysymään vointia / esittämään osaanotot. Eipä kukaan ottanut asiaan millään tasoa esille. En myöskään ole jaksanut asiasta tehdä sen isompaa numeroa ystävilleni. Sitä ihmettelin että moni heistäkin on lukenut tämän uutisen että faijan lähti yläkerran kuoroon. Niin edes ns. Lähimmät ystävätkään eivät ole reagoineet uutiseen millään muotoa. Pakko sanoa että kyllä on pettynyt olo tähän toimintaan ympärillä.
Onko tälle projektille näkyvissä päätöstä?Kävin kaivelemassa varaston nurkista vanhoja lukion oppikirjoja, jotka olin tullut hankkineeksi vuonna 2000, kun aloitin ensimmäisen kerran lukion sekä pari hieman tuoreempaa kirjaa, jotka olin ostanut joskus 2010 -luvun alkupuolella, kun edellisen kerran olin iltalukiossa. Vielä on muutama kirja varastossa pölyä keräämässä ja kaiken lisäksi sellaisessa paikassa, jonne on aivan helvetin hankala päästä eli perimmäisessä nurkassa ja kaikkien kamojen alla. Niiden noutamisen suhteen ei ole mitään kiirettä, koska ruotsin, lyhyen matikan sekä englannin kirjat riittävät ainakin näin ensialkuun.
Lukio-opinnoille vai? Kyllä. Suunnitelmissani on vihdoin saada valkolakki ennen kuin täytän 45.Onko tälle projektille näkyvissä päätöstä?
Olipa vähän kuolinilmoituksia tämän päivän sanomalehdessä. Yleensä on vähintään yksi aukeama ja joskus mennään jopa pitkälle kolmannelle sivulle, mutta nyt oli vaan yhdellä sivulla ilmoitukset.