Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 150
  • 68 303

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Huomenna edessä ilmeisesti tilannepäivitys työkkärin kanssa muutaman kuukauden tauon jälkeen. Odotukset tuon suhteen eivät ole kummoiset, mutta toisaalta haluan yllättyä positiivisesti, joten toivotaan parasta.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nukumme aitassa. Muut (äitini ja lapseni) sisällä mökissä ja tämä nyt ihan luonnollista tässä tilanteessa. Mutta kun ihan järkyttävän kylmä ulkona vuodenaikaan nähden ja meillä molemmilla uskomattoman huono ääreisverenkierto niin ei pysty toista koskettamaan käsillä kun ne ovat molemmilla niin jääkylmät.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nukumme aitassa. Muut (äitini ja lapseni) sisällä mökissä ja tämä nyt ihan luonnollista tässä tilanteessa. Mutta kun ihan järkyttävän kylmä ulkona vuodenaikaan nähden ja meillä molemmilla uskomattoman huono ääreisverenkierto niin ei pysty toista koskettamaan käsillä kun ne ovat molemmilla niin jääkylmät.
Mitäs tupakoitte. :D

npc

Jäsen
Tauno ja Ansa olisi keksinyt keinot tähänkin. Samoin salaiset agentit ovat koulutettuja jakamaan hätätilassa kehon lämmön ja funtsimaan asioita positiiviselta kantilta. Nyky keski-ikäinen saa vaan ihottumaa heinistä ja hyttynenkin kiusaa luultavasti. :)

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Ihmisellä on taipumus laittaa kaikenlaisia mm. elämäntavoista johtuvia oireita iän ja perinnöllisten tekijöiden piikkiin. En tiedä ikäänne, mutta tekstin perusteella oletan teidän olevan jo reippaasti aikuisia. Lisäksi ilmeisesti tupakkaa kuluu ja palstan seuraamisen perusteella alkoakin vähintäänkin jonkin verran. Kaikilla näillä tekijöillä on negatiivinen vaikutus ihmisen fysiikkaan, joten elämäntavat kuntoon ja ei pieni kylmyys enää kohta lemmiskelyjä haittaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan tuolta pizzapaikasta saanut aina limun kaupan päälle. Kaks vikaa kertaa oon ottanut kun kerran kysyin. Näin kun joku otti. Joo tottakai kuuluu. Hemmetti antakaa mulle heti paikalla korillinen Jaffaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedätteks te sen jenkkiauton Trans Am? Niin mun tyttöystävällä on sellainen. Lälläslää jätkät. Tai ei sillä sitä mitään hiton Amia ole, eikä autoakaan, vaan itse on. Toi deittisovelluksen uusi matchi siis.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Ritari Ässänkin KITTi puhui. Mun entisessä työautossa kanssa mitkä lie hihnat vinku siihen malliin kuin jotain kissaa tapettais. Vihelteli tytöille. Vähän niin kuin Riemukupla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Patiokurkku tuotti ensimmäiset "hedelmänsä".

Liitteet

• IMG_20230722_110913_HDR~2.jpg
    IMG_20230722_110913_HDR~2.jpg
    402,6 KB · kertaa luettu: 70

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
On taas vilinää mökillä kun siskon perhekin tänne tuli. 5 aikuista ja 5 lasta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä kesäteatteri kuuluu suomalaiseen kesään. Ei vain nämä kaikki teatterinäytökset toimi kun jotkut taas ovat oikeinkin hyvää viihdettä. Minäkin olen melko monessa teatterinäytöksessä ollut tämän kesän ja kevään aikana paikan päällä ja osa niistä on ollut kyllä hyviä, oikein elämyksellisiä näytöksiä. Osa sitten taas ei ole ainakaan minulle toiminut.

Kesäteatterinäytöksissä olen tämän kesän aikana ollut yhteensä kolmessa. Kerran Tampereella Komediateatterissa, kerran Hauholla eli Hämeenlinnan yhdellä pikkupitäjällä ja kerran tänään täällä Hämeenlinnassa. Kaikki nämä kesäteatterinäytökset ovat olleet ihan viihdyttäviä, varsinkin tämä viimeisin eli tänään täällä Hämeenlinnassa näkemäni Dingo-musikaali.

Oikeastaan vain tuo Tampereen Komediateatterin näytös aiheutti pienen pettymyksen kun odotukset olivat kuitenkin korkeammalla. Ajattelin että isomman paikkakunnan näytelmän on oltava varmaan tasokas vielä kun siinä näyttelee nimekkäitä näyttelijöitäkin. Hyvähän se olikin, tosin ei nyt niin laadukas kuin etukäteen odotin.

Mutta tänään olin täällä Hämeenlinnassa kesäteatterissa. Täällä pyörii tänä kesänä Dingo-musikaali ja tuo toimi ainakin minulle. Musikaali on kerrassaan loistavaa viihdettä. Musikaalissa kuullaan niin kuin arvata saattaa Dingon musiikkia ja nyt teatterin jälkeen tekisi mieli vain kuunnella Dingon kappaleita.

Oli loistava tuokio äsken minkä vietin Hämeenlinnan kesäteatterilla. Ja Klubitalon jäsenenä sain lipun vielä vain kymmenen euron hintaan kun lipun hinta olisi ilman etuja päälle kolmekymppiä. Eli siinä oli tuntuva alennuskin vielä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viherkasvien hoitaminen on terapeuttista puuhaa. Hommasin peikonlehden, hänen nimensä on Tuppurainen. Kaikkeni teen jopa näin viherkasvi-skenen noviisina, että Allu pysyisi hengissä. Katsotaan.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oletko sinä veteraani? Minä olen kriisinhallintaveteraani.

Wikipedia:
Veteraani on henkilö, jolla on huomattava määrä kokemusta joltain tietyltä alalta...

Sana veteraani tulee latinan sanasta vetus, joka tarkoittaa vanhaa.

Vanha ja huomattavan kokenut. Ettäs tiedätte!

P.S. Joskus kauan aikaa sitten törmäsin "veterinarian" tittelin omaavaan henkilöön ja samaa puuta olimme - veteraaneja. (En selitä tätä).

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kävin pyörähtämässä Heurekassa ensimmäisen kerran reilusti yli kymmeneen (vai onko siitä peräti 15 vuotta, kun viimeksi siellä kävin?) vuoteen ja rehellisesti sanottuna täytyy sanoa, että taidan olla liian tosikkomainen ja liian aikuinen Heurekan vakituiseksi kävijäksi, joten ihan heti en ole sinne uutta reissua suunnittelemassa. Ehkä tuo tilanne muuttuu, kun saan omaa jälkikasvua, mutta nyt...olihan tuo paikka aikamoinen pettymys lapsuus- ja nuoruusmuistoihin verrattuna.

Olen maininnut useampaan otteeseen tällä palstalla, että en tunne oloani kovinkaan rennoksi tai luonnolliseksi pikkulasten keskuudessa (koska en ole lasten kanssa missään tekemisissä enkä näin ollen osaa olla ollenkaan heidän kanssaan) ja Heurekassa noita perheen pienimpiä kyllä riitti, joten luonnehtisin tätä reissuani ennemminkin siedätyshoidoksi. Pari tuntia vierähti kohtalaisen kivuttomasti, vaikkakin suurimman osan tuosta ajasta tuli vaan istuttua, koska ne erilaiset tee-se-itse -jutut eivät vaan kolahtaneet samalla tavalla kuin lapsena ja aika iso osa esitellyistä jutuista oli kohtalaisen tuoreessa muistissa omilta kouluvuosiltani.
Leffat jäivät kokematta, koska kännykän nettiyhteys alkoi takeltelemaan, mutta se ei nyt pahemmin harmita.

Seuraavaksi suuntaan joko Ateneumiin tai Kansallismuseoon, koska kummassakaan paikassa en ole pahemmin vieraillut tällä vuosituhannella.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuoremman tyttären puhelin hajosi (luultavasti joku siskon lapsista tallannut vahingossa päälle). Pakko käydä huomenna Parikkalasta hakemassa hänelle uusi puhelin kun niin hyvin jaksaa täällä pieniä serkkuja viihdyttää ja vielä jokunen päivä mökillä vietetään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy