Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Lepakot aktivoituneet kotipihalla. Hienoa seurata tuota lentelyä. Ehkä majailevat tuolla meidän vanhassa piharakennuksessa.
Perkeles, että haisee lepakonpaska pahalta. Heti hätyytän pois, jos mökkiin pesiytyvät.Lepakot aktivoituneet kotipihalla. Hienoa seurata tuota lentelyä. Ehkä majailevat tuolla meidän vanhassa piharakennuksessa.
Mökillä asuu saunassa lepakko. Kerran tuli sille ikävä yllätys kun lämmitin päiväsaunan. Heitin löylyä niin raukka putosi kirkuen alas katosta ja mönki hädissään pakoon lattiaa pitkin. Toisella kertaa oli saunan ovi auki ja lensi sisään siitä kunnes törmäsi kuumaan ilmaan ja kääntyi hädissään takaisin. Tippui alas lattialle mutta nousi pian seinää pitkin ylös turvaan. Ikävää kun pilaamme hänen elämänsä saunomalla. Tuolla mökillä muistan nähneeni lepakoita pikkupoikana 90 -luvulla. Pitkä perinne siis jo.Lepakot aktivoituneet kotipihalla. Hienoa seurata tuota lentelyä. Ehkä majailevat tuolla meidän vanhassa piharakennuksessa.
Aikoinaan tuli asuttua usean vuoden ajan Malmin hautausmaan kupeessa. Monena iltana tuli käytyä ihmettelemässä lepakoiden lentelyä siinä hautausmaan eteläisen päädyn kohdalla. Ei mitään käsitystä lajista, mutta pieniä ne olivat.Lepakot aktivoituneet kotipihalla. Hienoa seurata tuota lentelyä. Ehkä majailevat tuolla meidän vanhassa piharakennuksessa.
Ite oli kerran baarissa kahden lepakon kanssa samassa pöydässä.
Mä olen joskus nähnyt ja häätänytkin kaksi lepakkoa miesten vessasta kun itselläni oli niin kova pisuhätä!!Lepakot aktivoituneet kotipihalla. Hienoa seurata tuota lentelyä. Ehkä majailevat tuolla meidän vanhassa piharakennuksessa.
Sellainen käsitys minulla on, että Aasiassa, Afrikassa sekä Etelä-Amerikassa on lukuisia paikkoja, joissa tuollaisia kaiteettomia siltoja on vallan runsaasti ja useammat niistä sijaitsevat hengenvaarallisessa paikassa. Eihän tässä tarvitsisi mennä kuin itärajan yli, kun törmäisi vastaavanlaisiin tapauksiin eli sikäli reaalimaailma on joskus fantasiaakin ihmeellisempi.Olen katsellut kesän aikana LOtR ja Hobitti -rainoja ja tarinat sijoittuvat kyllä maailmaan, jossa on digattu kaiteettomista silloista hengenvaarallisissa paikoissa.
Mä olen ollu Mansessa lepakkobaarissa. Oli siä homopoikiakin. Oikein mukavaa sakkia olivat.Mä olen joskus nähnyt ja häätänytkin kaksi lepakkoa miesten vessasta kun itselläni oli niin kova pisuhätä!!
Mä oon kanssa tuolla päin nähnyt, tai en ihan hautausmaan lähellä vaan Longinojan metsiköissä.Aikoinaan tuli asuttua usean vuoden ajan Malmin hautausmaan kupeessa. Monena iltana tuli käytyä ihmettelemässä lepakoiden lentelyä siinä hautausmaan eteläisen päädyn kohdalla. Ei mitään käsitystä lajista, mutta pieniä ne olivat.
Ja pyöräsuunnistus. Vittu pyörä helvettiin ja juosten mars, mars.Haavipallo on varmaan typerin laji, jota olen ikinä katsonut televisiosta.
Sano se Kanukeille!!Haavipallo on varmaan typerin laji, jota olen ikinä katsonut televisiosta.
Eräällä haavipallon pelaajattarella on kyllä ollut paras perse, minkä olen päässyt näkemään ja kokemaan, joten itse lajia näkemättä, en hauku lajia aivan suohon.Haavipallo on varmaan typerin laji, jota olen ikinä katsonut televisiosta.
Jäitkö katsomaan haavi auki?Eräällä haavipallon pelaajattarella on kyllä ollut paras perse, minkä olen päässyt näkemään ja kokemaan, joten itse lajia näkemättä, en hauku lajia aivan suohon.
Jotain on minullakin jäänyt kokematta, nimittäin tuollainen tilanne. Omat lapset ovat kyllä joskus pyytäneet rahaa, kun on ollut tiukkaa... ja olen myös antanutkin.Se vittumainen tunne, kun vanhemmat tai ainakin toinen heistä eli äiskä tulee kerjäämään rahaa "kyllähän sulta nyt muutama tonni löytyy taskunpohjalta" -periaatteella, jotta hän pääsisi ulkomaille kunnolliseen hotelliin jossain kivassa kaupungissa, jossa hän ei ole käynyt pitkään aikaan. Ei löydy, vaan pitää loppukuu elellä kädestä suuhun, ellei joku palkkaa minua töihin.