Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 833
  • 66 850

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aikoinaan sitä harmitteli kun Sabatonin keikka siirtyi vuodella eteenpäin, mutta nyt kun miettii niin tässä on melkoiset kissanpäivät ollut nyt keikkojen suhteen itsellä. Viime lauantaina oli tosiaan Sabaton täällä Kuopiossa ja lauantaina on sitten luvassa Rammsteinin keikka Helsingissä. Ei yhtään pöllömpää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nyt on vaikea paikka.

Poika kävi kylässä, mut oikeasti hän ei ole nähnyt
tai
Mut ei edes tätä:

Äitillensä on ny sanottavaa.
Aikamoinen aukko sivistyksessä. Terminatorit, Rambot, Rockyt, Conanit, Kummisedät, Kauriinmetsästäjä yms. yms. vähintäänkin katseluun (mikäli ovat jääneet näkemättä).

+Arskan ja Syltyn 80-luvun toimintapläjäykset ylipäätään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Terminatorit, Rambot, Rockyt, Conanit, Kummisedät, Kauriinmetsästäjä yms. yms. vähintäänkin katseluun (mikäli ovat jääneet näkemättä).

+Arskan ja Syltyn 80-luvun toimintapläjäykset ylipäätään.
Kuulustelin: noista kuulemma vain Kauriinmetsästäjä on näkemättä. Terminaattorit on nähty useampaan otteeseen. Joku geeni on menny perille.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ennen tämän viestin lähettämistä oon 5 tykkäystä vajaa lähettämiin viesteihini verrattuna. Peukkua nyt perkele!

Palstaurani alkuaikoina ei uniset modet tunnistaneet tykkäyksiä, kuten eivät tuomarit laskeneet Tamin kakkossyöttöjäkään. Syytän tästä erästä hammaslääkäriä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ennen tämän viestin lähettämistä oon 5 tykkäystä vajaa lähettämiin viesteihini verrattuna. Peukkua nyt perkele!

Palstaurani alkuaikoina ei uniset modet tunnistaneet tykkäyksiä, kuten eivät tuomarit laskeneet Tamin kakkossyöttöjäkään. Syytän tästä erästä hammaslääkäriä.
Yli 45 000 tykkäystä ajalta jolloin kakkostykkäyksiä ei jaettu, tehkää perässä! Take my word!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Yli 45 000 tykkäystä ajalta jolloin kakkostykkäyksiä ei jaettu, tehkää perässä! Take my word!
Heti tulee joku Bondi keulimaan.. Me kuolevaiset painitaan eri sarjassa.

Kiitos tykkääjille. Tämän myötä saan rauhan. Paitsi jos jatkossa kirjoitan niin paskoja viestejä, että niille ei ole tykkääjä. Tämä sitten olkoot oma häpeäni.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä oon muuten enää 489 viestin päässä palstalle eniten spämmineistä kirjoittaneista 20 jäsenestä! Veikkaan että viimestään syssyllä nousen tuonne "hall of fameen". Tykkäyksissä en ole enää aikoihin kilpaillut parhaimpien kanssa, vaikka tuo reilu 15 tonnia onkin ihan kiva määrä. Mutta olin mä joskus parisen vuotta sitten hetken aikaa tuolla tykätyimpienkin listalla. Hetkellisesti.

Minä. Olin. Yksi. Tykätyimmistä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä oon muuten enää 489 viestin päässä palstalle eniten spämmineistä kirjoittaneista 20 jäsenestä! Veikkaan että viimestään syssyllä nousen tuonne "hall of fameen". Tykkäyksissä en ole enää aikoihin kilpaillut parhaimpien kanssa, vaikka tuo reilu 15 tonnia onkin ihan kiva määrä. Mutta olin mä joskus parisen vuotta sitten hetken aikaa tuolla tykätyimpienkin listalla. Hetkellisesti.

Minä. Olin. Yksi. Tykätyimmistä.
Yli 55 000 viestiä aikana, jolloin kakkosviestejä ei jaettu! Tehkää perässä! Take my word!!!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yli 55 000 viestiä aikana, jolloin kakkosviestejä ei jaettu! Tehkää perässä! Take my word!!!
Oot vielä reilu puolisen vuotta meikäläisen jälkeen rekisteröitynyt tänne, niin en voi edes syyttää epäreiluudesta. En vain millään pysy mr. Bondin tahdissa. Hopee ei oo häpee, etenkään kun vastassa on legenda.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
T/V -lukemasi näyttäisi olevan 0,82.

Kenellä muuten paras yli tuhannen viestin kirjoittajista?
Heittäisin että @Via Dolorosa , hänellä nimittäin yli 50 000 tykkäystä ja viestejä tasan 14 000.

Osan on kyllä pakko olla puhuttuja kakkostykkäyksiä.
 
Viimeksi muokattu:

Descent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihminen on tyhmä, kun oikein yrittää. Heräsin kellon soittoon ennen kuutta, normaalit aamutoimet ja auton kokka kohti työmaata. Ehdin reilun 50km körötellä, kunnes jouduin puhelinta vilkaisemaan: torstai, pitäs puolelta päivin olla päinvastaisessa ilmansuunnassa puolelta päivin. Kestää lopun päivää...

... ei hemmetti mulla on nimenomaan sitä varten vapaapäivä!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainoa kunnon mittari siihen, kuka on hyvä kirjoittaja ja kuka ei, on tykkäys per viesti -juna. Ne joilla on enemmän viestejä kuin tykkäyksiä, ovat kaikki aivan tappotylsiä uuvatteja.

Ja sitten toki meistä yli tykkäys per viesti -junan matkustajista erotetaan vielä lopuksi jyvät akanoista katsomalla, kenellä on kaikista eniten Vuoden Jatkoaikalainen -titteleitä. Myös on syytä muistaa, että ne jotka eivät ole Mensa-kerhossa, hylätään heti.

Kappas, nyt kun tuosta katsoin niin minähän olenkin paras kirjoittaja noilla äsken ihan randomisti kirjoittamillani arvostelukriteereillä! Minulla on enemmän tykkäyksiä kuin viestejä, olen viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, ja olen Mensa-kerhossa.

OLEN SIIS PARAS! PARHAIN!!!

VOITTAJA!!!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä oon muuten enää 489 viestin päässä palstalle eniten spämmineistä kirjoittaneista 20 jäsenestä! Veikkaan että viimestään syssyllä nousen tuonne "hall of fameen".

Mulla on sama tavoite! Upea hetki se tulee olemaan. Järjestelmä toki antaa poikittaista mailaa numeroihini (69 in vase epäselvää !! ) mutta heille menolippi Koreaan !
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ainoa kunnon mittari siihen, kuka on hyvä kirjoittaja ja kuka ei, on tykkäys per viesti -juna. Ne joilla on enemmän viestejä kuin tykkäyksiä, ovat kaikki aivan tappotylsiä uuvatteja.

Ja sitten toki meistä yli tykkäys per viesti -junan matkustajista erotetaan vielä lopuksi jyvät akanoista katsomalla, kenellä on kaikista eniten Vuoden Jatkoaikalainen -titteleitä. Myös on syytä muistaa, että ne jotka eivät ole Mensa-kerhossa, hylätään heti.

Kappas, nyt kun tuosta katsoin niin minähän olenkin paras kirjoittaja noilla äsken ihan randomisti kirjoittamillani arvostelukriteereillä! Minulla on enemmän tykkäyksiä kuin viestejä, olen viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, ja olen Mensa-kerhossa.

OLEN SIIS PARAS! PARHAIN!!!

VOITTAJA!!!!
Tässä olisi kyllä jollekulle kunnon projekti. Selvittää kirjoittajat, joiden tykkäysmäärät ylittävät kirjoitetut viestit. Nämä istuvat tykkäysjunan normi vaunuissa. Yli 2 tykkäystä/viesti pääseekin jo vip loundgeen. Toukkajunassa 0 tykkäyksen kirjoittajat. Onkohan näitä paljonkin?

Kyllähän näistä pitäisi saada oma seuranta teksti tvn sivuille.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ainoa kunnon mittari siihen, kuka on hyvä kirjoittaja ja kuka ei, on tykkäys per viesti -juna. Ne joilla on enemmän viestejä kuin tykkäyksiä, ovat kaikki aivan tappotylsiä uuvatteja.

Ja sitten toki meistä yli tykkäys per viesti -junan matkustajista erotetaan vielä lopuksi jyvät akanoista katsomalla, kenellä on kaikista eniten Vuoden Jatkoaikalainen -titteleitä. Myös on syytä muistaa, että ne jotka eivät ole Mensa-kerhossa, hylätään heti.

Kappas, nyt kun tuosta katsoin niin minähän olenkin paras kirjoittaja noilla äsken ihan randomisti kirjoittamillani arvostelukriteereillä! Minulla on enemmän tykkäyksiä kuin viestejä, olen viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, ja olen Mensa-kerhossa.

OLEN SIIS PARAS! PARHAIN!!!

VOITTAJA!!!!
Minun kirjoitus/tykkäys-suhde on jotain ihan uskomatonta, olen liittynyt palstalle 2015 eli olen kahdeksan vuoden jatkoaikalainen, mutta mensa-kerhoon en kuulu, koska olen mies ja kaikkihan tietää, että mens on ruotsiksi kuukautiset. Enkä minä todellakaan ole myöskään Jari Kurri.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ainoa kunnon mittari siihen, kuka on hyvä kirjoittaja ja kuka ei, on tykkäys per viesti -juna. Ne joilla on enemmän viestejä kuin tykkäyksiä, ovat kaikki aivan tappotylsiä uuvatteja.

Ja sitten toki meistä yli tykkäys per viesti -junan matkustajista erotetaan vielä lopuksi jyvät akanoista katsomalla, kenellä on kaikista eniten Vuoden Jatkoaikalainen -titteleitä. Myös on syytä muistaa, että ne jotka eivät ole Mensa-kerhossa, hylätään heti.

Kappas, nyt kun tuosta katsoin niin minähän olenkin paras kirjoittaja noilla äsken ihan randomisti kirjoittamillani arvostelukriteereillä! Minulla on enemmän tykkäyksiä kuin viestejä, olen viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, ja olen Mensa-kerhossa.

OLEN SIIS PARAS! PARHAIN!!!

VOITTAJA!!!!
En tykkää tästä viestistäsi, ettet ylpisty liikaa. Liika ylpeys saattaisi rypistää samettipukusi.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin. Miten tässä kävi taas näin. Herra X toivoi, että tapaan herra Y:n, joka sitten soitti minulle ja minä sanoin, että joo, tavataan vain. En minä halunnut. Laitoin sitten herra Y:lle tekstiviestin, että perun tapaamisen, että ei mitään henkilökohtaista, mikä oli totuus, kuten sekin, kun sanoin etten ole kovin sosiaalinen ihminen. Loppuun vielä laitoin, ettei tarvitse vastata. Mutta vastaus tuli ja siinä minua sanottiin valehtelijaksi, vaikka ylipäänsä viesti oli kai jotenkin myötämielinen.

Minua ihmetyttää, etten ensinnäkään osaa sanoa ihmisille heti alkuunsa ei ja toiseksi ihmisten tapaamishalukkuus. Erityisihmetyksenä se, että minut tahdotaan tavata, koska en ole mielenkiintoinen ihminen. No niin, ja kun tätä kirjoitan, puhelin soi, se ei juuri koskaan tiedä hyvää. Nyt sieltä soitti alkoholisoitunut ystäväni, enkä tänään jaksa kuunnella häntä. Seuraavalla kerralla.

Lisäksi herra X voisi jo viimeinkin ymmärtää, etten tahdo tavata niitä ihmisiä, joita hänen mukaansa minun olisi tavattava. Yleensäkään en tahdo tavata ihmisiä. Ei se ole heidän syynsä, minä en vain pidä ihmisistä ns. livenä, enkä juuri muutenkaan. Kamala stressi tapaamisista tulee. Eräskin sukulainen tahtoi "kaljalle", voi jumalauta, ja kun siitä oli selvitty (!) niin ei mennyt kuin muutama kuukausi niin tämä halusi uudestaan "kaljalle". Enhän minä edes juo, olen tylsä ihminen. No, menin toistamiseen "kaljalle", mutta käyttäydyin niin oudosti ja huonosti että kolmatta kertaa ei enää tullut.

Tämä nyt tällainen avautuminen, kun ahdisti. Kiitos.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Veikkauksen sivuilta katsoin että viimeiset 36 kk pitkävedon tuottoprosenttini on +230 % ja tulosvedossa olen plussalla 1704 %. Edelliset tekemäni kolme vetoani ovat Kärpät-KooKoo 0-5 (osui, kerroin 187), Tappara voittaa mestaruuden ja tänään Laitoin, että Kanada voittaa eka erän.

En tarvitse mitään kakkossyöttöjä, ylämummo soi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös