Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 540
  • 68 312

raakku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Julian Draxler
Opin tänään uuden sanan: perkelöityä! Ylen jutussa Tornionjoen vedenkorkeudesta: "...– Kevät elettiin siinä uskossa, että isoja tulvahuippuja ei ole tulossa. Tämä niin sanotusti perkelöityi muutamassa päivässä ja se oli kaikille yllätys."

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nousi usva, aurinko painuu mailleen...
Jotenkin nättiä.

Liitteet

• IMG_20230522_213503_HDR~2.jpg
    IMG_20230522_213503_HDR~2.jpg
    1 009,9 KB · kertaa luettu: 75

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi pahus, toivottavasti nyt ei tulisi huonoa onnea. Mutta sain väärään osoitteeseen eli "minulle" tulleen osan otto-kortin.

Joskus viime kesänä jo kotiini tuli postin mukana kirjekuori joka oli jollain toisen henkilön nimellä kirjattu minun osoitteeseeni. Tuota sitten koitin muutamankin kerran ohjeiden mukaan kääntää menemään oikealle omistajalle. Mutta tästä tuli kierre johon lopulta kyllästyin, sillä posti palautti kirjeen aina minulle takaisin. Ei toiminut se systeemi että posti olisi toimittanut kirjeen oikealle omistajalleen.

Kirje jäi sitten lopulta pölyttymään minulle. Ja äsken sitten lopulta avasin kirjeen ja siellä oli kortti jossa otettiin osaa johonkin suruun. Nyt kortti on lopulta sitten roskissa.

Vähän sääli ettei tuollainen kortti löytänyt oikeaan osoitteeseen. Vaikka minäkin yritin sitä toimittaa oikeaan osoitteeseen. Tuosta voi seurata vaikka jotain turhia riitoja jos kortin lähettäjä on tärkeäkin henkilö ja voi seurata ihmettelyä, että ette tekään ottanut edes osaa.

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kertokaas joku mikä tapahtuma on Joensuussa 9.-11.6 viikonloppuna, kun silloin siellä on lähes kaikki majoitukset loppuunmyytyjä ja harvat jäljellä olevat about tuplahinnoilla. Itse en googlettamalla löytänyt vastausta eikä muutama tuttukaan siellä päässä tiennyt mitään. Kiinnostaisi kuitenkin tietää, vaikka en varmaan sen takia yöuniani menetäkkään.
Hetki meni itselläkin kaivaessa. Mutta näyttäisi olevan punaisen ristin yleiskokous kyseisenä viikonloppuna. Lisäksi joku vintage-tapahtuma on kanssa, mutta se tuskin hotelleita täyttää.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänään tai viimeistään huomenna rupean lähettämään työpaikkahakemuksia, sillä olen saanut kaikki muut asiat hoidettua alta pois. Sain CV:ni stilisoinnin loppuun viikko sitten, mutta koska en löytänyt mistään sopivaa kuvaa itsestäni, liitin siihen noin 17 vuotta vanhan kuvani, joihin aikoihin olin suunnilleen 35 kiloa nykymittoja hoikempi. Mielenkiintoiset työhaastattelut edessä siis.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Auto huollossa niin piti käppäillä tähän koulun bussipysäkille, kun pitää käyttää tyttö hammaslääkärissä. Turhaan menee vaan aikaa kun julkisilla joutuu liikkumaan. Olisi töitäkin tehtävänä ja nainenkin jäi kotiin lepäilemään.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Rahan tuhlaaminen on helppoa. Tänäänkin tuhlasin vain 4,7miljoonaa.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin juuri kuvan viisivuotiaasta itsestäni; kuvassa minulla on helsinkiläisen futisseuran lippis, espanjalaisen futisseuran pelipaita ja hollantilaisen futisseuran vyölaukku. En ole enää edes futisfani.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Aikoinaan sitä harmitteli kun Sabatonin keikka siirtyi vuodella eteenpäin, mutta nyt kun miettii niin tässä on melkoiset kissanpäivät ollut nyt keikkojen suhteen itsellä. Viime lauantaina oli tosiaan Sabaton täällä Kuopiossa ja lauantaina on sitten luvassa Rammsteinin keikka Helsingissä. Ei yhtään pöllömpää.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Nyt on vaikea paikka.

Poika kävi kylässä, mut oikeasti hän ei ole nähnyt
tai
Mut ei edes tätä:

Äitillensä on ny sanottavaa.
Aikamoinen aukko sivistyksessä. Terminatorit, Rambot, Rockyt, Conanit, Kummisedät, Kauriinmetsästäjä yms. yms. vähintäänkin katseluun (mikäli ovat jääneet näkemättä).

+Arskan ja Syltyn 80-luvun toimintapläjäykset ylipäätään.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terminatorit, Rambot, Rockyt, Conanit, Kummisedät, Kauriinmetsästäjä yms. yms. vähintäänkin katseluun (mikäli ovat jääneet näkemättä).

+Arskan ja Syltyn 80-luvun toimintapläjäykset ylipäätään.
Kuulustelin: noista kuulemma vain Kauriinmetsästäjä on näkemättä. Terminaattorit on nähty useampaan otteeseen. Joku geeni on menny perille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy