Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 344 041
  • 66 863

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Museokortille tuli taas käyttöä, kun kävin vuoden tauon jälkeen Ilmailumuseossa Aviapoliksessa. Samat koneet siellä oli edelleen, joten niiden suhteen ei ollut mitään yllätyksiä, mutta nyt suoritin tuon reissun yksinään, joten pystyin keskittymään ihan eri tavalla näytteillä oleviin koneisiin. Todella rentouttava kokemus ja aivan erilainen kuin visiittini Heurekaan. Pääsin myös lieventämään kaukomaiden ja ylipäänsä matkustamisen kaipuuta istumalla puolen tunnin ajan käytöstä poistetuilla turistiluokan istuimilla. Kovin olivat mukavia istuimia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
14 veljestä ja sukkaa alkaa tulemaan...
Jotenkin makeat värit.
 

Liitteet

  • IMG_20230731_162146_HDR.jpg
    IMG_20230731_162146_HDR.jpg
    915,9 KB · kertaa luettu: 55

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Terveisiä Yhdistyneestä Kuningaskunnasta. Hyvä reissu oli, kelikin oli oikein suomalainen. Hyttysiä ei tosin ollut, eli parempi kuin sata jänistä.
Kiusasitko niitä isohattuisia vartiokaartilaisia?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On nää jotkut dösät kivoja kun on korkeammat penkit. Voi enemmän rauhassa ottaa huikkaa. 26. tälle päivälle menossa ja melko selvänä, kiitos päiväunien. Kotona enää vaan neljä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
IS: Nyt puhuu Helena Koivu – ”Olen ilman rahaa, kotia ja lapsia”

Toivottavasti kaikki jääkiekkoilijat ottavat avioehdon, niin ei pääse eksät liikaa osingoille. Tuollekin Mikko antanut kohta miljoonaan, kuten avioehdossa luki. Silti on rahat loppu ja köyhyys ja katu odottavat :( voi vitsi.
No eihän se miljoona ole yhtään mitään, normaalin yh-äidin luottokorttilaskutkin kun on vuoden aikana semmoset 300 000. Ja sekin on varmaan summa jonka avulla on just ja just vyötä kiristämällä ja nälkää näkemällä selvitty. Helena on kuitenkin jopa kouluruokalaskut maksanut, ne on varmaan useita miljoonia nekin per lapsi. Varmaan. En tiedä kun laskelmat on tehnyt Mikon lakimiehet, itse Helena ei ole koskaan eläessään ilmeisesti joutunut minkään asian hintaa miettimään.

Kauhea on kohtalo Helenalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No olihan siitä jo täällä.

Pitäiskö järjestää keräys Helena Koivulle?
Hyvä idea! Jos osallistutaan vaikka vain jollain pikkusummalla, niinku vaikka 700 000 eurolla per naama, ja jos meitä nyt saatais vaikka kymmenenkin osallistumaan, niin sehän olisi 600 miljardia, kai, en oo varma kun tätä ei oo Mikon lakimiehet vielä laskeneet. 600 miljardilla varmasti saisi talon ja lapsien kouluruokamaksut ainakin parin vuoden ajan maksettua.

Nyt minä täällä vain kauhuissani odotan että koska se auto tulee hakemaan minut lentokoneella Suomeen, eihän minulla ole edes luottokorttiani enää jolla voisin lentokentältä ostaa itselleni matkavaatteet ja lapsilleni tuliaiset, kyllä niihin varmaan joku 400 000 menisi kuitenkin ja ei Mikko enää anna minun käyttää luottokorttia. Mistä minä nyt sen 900 000 euroa saan edes?

Käytännössä minua kidutetaan ja pidetään epäinhimillisissä oloissa, ja vain koska aloin kitisemään siitä että Mikko ja Cindy vähän kävivät poreammeessa kahdestaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hyvä idea! Jos osallistutaan vaikka vain jollain pikkusummalla, niinku vaikka 700 000 eurolla per naama, ja jos meitä nyt saatais vaikka kymmenenkin osallistumaan, niin sehän olisi 600 miljardia, kai, en oo varma kun tätä ei oo Mikon lakimiehet vielä laskeneet. 600 miljardilla varmasti saisi talon ja lapsien kouluruokamaksut ainakin parin vuoden ajan maksettua.

Nyt minä täällä vain kauhuissani odotan että koska se auto tulee hakemaan minut lentokoneella Suomeen, eihän minulla ole edes luottokorttiani enää jolla voisin lentokentältä ostaa itselleni matkavaatteet ja lapsilleni tuliaiset, kyllä niihin varmaan joku 400 000 menisi kuitenkin ja ei Mikko enää anna minun käyttää luottokorttia. Mistä minä nyt sen 900 000 euroa saan edes?

Käytännössä minua kidutetaan ja pidetään epäinhimillisissä oloissa, ja vain koska aloin kitisemään siitä että Mikko ja Cindy vähän kävivät poreammeessa kahdestaan.

Minä olen Helena Koivu enkä ole poreamme, vaikka Mikko niin luulikin. Minä olen palju.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jälleen kerran minulle ehdotettiin työkkärin Urapolun toimesta, että voisin muuttaa Helsingistä jonnekin muualle ja aloittaa uuden elämän jossain toisessa kaupungissa. Ajatus tuntuu houkuttelevan koko ajan enemmän ja enemmän, sillä olen miettinyt tuota jo vuosien ajan. Minuahan ei tänne oikeastaan sido mikään, paitsi ehkä tuo myöhemmin tässä kuussa alkava iltalukio. Olen rajannut vaihtoehdot muutamaan kaupunkiin eli Turkuun, Espooseen, Naantaliin, Saloon sekä Poriin. Yhdistävä tekijä kaikissa on meren läheisyys sekä läntinen sijainti.
 

Duke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Oulun Kärpät, ManU, AC Oulu
Mistä löytyy Jatkoajan hiihtoharrastus-ketju? Haulla löytyi äkkiä vain kilpahiihtojuttuja. Pitäisi 25 vuoden tauon jälkeen päästä nurisemaan miten hiihto on paskaa, kelit on paskoja, ladut on paskassa kunnossa, luistelutekniikan salat ei aukene sitten millään ja kaikilla muilla on paremmat välineet.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mistä löytyy Jatkoajan hiihtoharrastus-ketju?
Ehkä suosikkiketjuni (Jukola-ketjun ohella) koko palstalla:

 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ei huonosti Postilta. Vuorokaudessa paketti Vantaalta Ouluun kotiintuotuna. Pitänee tässä käydä antamassa positiivista palautetta nopeasta toimituksesta firman sivuilla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei huonosti Postilta. Vuorokaudessa paketti Vantaalta Ouluun kotiintuotuna. Pitänee tässä käydä antamassa positiivista palautetta nopeasta toimituksesta firman sivuilla.
Toisaalta Helsingissä kirjeen lähettäminen esimerkiksi Herttoniemestä Kontulaan voi pahimmillaan viedä viikkoja. Noh, joskus Postikin onnistuu yllättämään positiivisesti, joten kaiketi tässä on onnittelut paikallaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Toisaalta Helsingissä kirjeen lähettäminen esimerkiksi Herttoniemestä Kontulaan voi pahimmillaan viedä viikkoja. Noh, joskus Postikin onnistuu yllättämään positiivisesti, joten kaiketi tässä on onnittelut paikallaan.
Myönnetään, että ajattelin saavani kyseisen paketin vasta loppuviikosta tai ens viikon alusta, mutta kerrankin kävi näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös