Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 405
  • 66 797

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Pidä kaksin käsin kiinni tuopista niinku. Mä tiiän että haluut olla sekaisin ja vapaa huolista niinku, mutta jatka vaan kunnes et enää pysy tuolissa niinku.

Kiitän elämänohjeista! Tähän laittaisin jotain Tami Talkia, mutta en osaa lunttaamatta, enkä jaksa luntata. Ne tehkööt sen paremmin, jotka osaavat.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Rahatilanne on tällä hetkellä sen verran finaalissa, että tuli ostettua kaupasta varmaan paskinta "juustoa", jota olen ikinä maistanut. Viipaleet kulkevat nimellä "America's Finest", ja koostumus on jotain aamupalajuuston ja betonin väliltä, ts. keskeltä vetelä löllerö ja reunoilta kivikova kuin viriilin miehen stondis. Koko juuston nimi on loukkaus hyviä juustoja kohtaan, ja maku taas on sitä luokkaa, että tekisi mieli heittää koko paketti alakerran naapurin koiralle. Mikäli tämä on America's Finest, minä olen paavi. Saatana.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Hornetit harjoittelevat Hämeenlinnan taivaalla. Hienoa seurailla kun lentävät matalalla ylitse. Jytinä aika maltillinen kun eivät kovin lujaa liiku.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lämmin keväinen päivä on ollut. Siinä jossain parinkymmenen plus-asteen hujakoilla. Meidän pihassa aukesi viimein ensimmäiset narsissit.
 

Liitteet

  • IMG_20230511_154130_HDR.jpg
    IMG_20230511_154130_HDR.jpg
    985,2 KB · kertaa luettu: 27

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Raumalaiset ja porilaisethan ovat samaa porukkaa, joten tuskin tuttuni olisi pahoittanut mieltään, jos olisi kutsunut häntä raumalaiseksi tai onnitellut aikoinaan esim. Lukon mestaruudesta.
Ei ei... Tule vaikka seuraamaan tuota meidän hiekkalaatikkoa. Porilaiset tekevät paremmat kakut.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raumalaiset ja porilaisethan ovat samaa porukkaa, joten tuskin tuttuni olisi pahoittanut mieltään, jos olisi kutsunut häntä raumalaiseksi tai onnitellut aikoinaan esim. Lukon mestaruudesta.
Olisitko sinä ollut iloinen, kun joku olisi onnitellut sinua aikoinaan Jokereiden mestaruudesta?

Jos olisit ollut, niin tuo onnitellut vittuilija olisi ollut varmaan aika pettynyt.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Eilen lensi hävittäjä/hävittäjiä tässä Lappeen yllä. Yhden onnistuin näkemään vilaukselta. Aivan jäätävä jylinä oli tässä.
Asuin kakarana parin kilometrin päässä lentokentästä. Ilmavoimatkin siellä lensi aika ajoin. Tokihan niihin koneisiin tottuu, mutta kyllä ne minut kerran säikäytti oikein kunnolla kun lensivät kahdella Dragenilla kohtuu matalalla pihan yllä.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Asuin kakarana parin kilometrin päässä lentokentästä. Ilmavoimatkin siellä lensi aika ajoin. Tokihan niihin koneisiin tottuu, mutta kyllä ne minut kerran säikäytti oikein kunnolla kun lensivät kahdella Dragenilla kohtuu matalalla pihan yllä.

Minusta tuntuu, että nuo todella matalalla suoritettavat nopeat lennot ovat loppuneet täällä Hämeenlinnan alueella. Lapsuudessa oli lähes jokakesäinen juttu.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisitko sinä ollut iloinen, kun joku olisi onnitellut sinua aikoinaan Jokereiden mestaruudesta?

Jos olisit ollut, niin tuo onnittellut vittuilija olisi ollut varmaan aika pettynyt.

Vaikea kysymys, Jokereiden menestyskausista on niin pitkä aika, että muistikuvat ovat heikot ja mielikuvitukseni on sen verran huono, etten osaa tilannetta kuvitella. Sen tiedän, että vittuilija olisi ollut mulkku tyyppi: olin nimittäin pikkupoika Jokereiden viimeisen mestaruuden aikoihin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei ole asiaa, mutta kun pakko kirjoittaa niin kirjoitan. Lauantaina pääsee kaverin mökille lappeeseen ties kuinka pitkästä aikaa (30v arvio). Elämä hymyilee. En tiedä kuinka kauan mutta nautin niin kauan kuin tätä kestää.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Asuin kakarana parin kilometrin päässä lentokentästä. Ilmavoimatkin siellä lensi aika ajoin. Tokihan niihin koneisiin tottuu, mutta kyllä ne minut kerran säikäytti oikein kunnolla kun lensivät kahdella Dragenilla kohtuu matalalla pihan yllä.
Me asuimme aikoinaan n. kymmenen kilometrin päässä Oulunsalon lentokentästä, jolla Ilmavoimat piti harjoituksia joka kevät niin pitkään kuin muistan. Kerran sattui niin, että Drakenit puhkoivat äänivallin jossain siinä meidän lähistöllämme ja painekartio irroitteli muutamia kattotiiliä niin meiltä kuin naapuristakin - minä korjasin vahingot itse, kuinkas muuten, mutta naapuri soitti kentälle tapahtuneesta ja armeija hoiti kuntoon hänen kattonsa...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näinkin voi tulla naapurin kanssa riita. Kuulkaas. Rotta juosta vipitti eilen pihan poikki, en minä nähnyt, mutta naapuri kertoi. Sanoin, että kaikkialle se Jarkko Ruutu ehtii, mistä naapuri mulkaisi, että Jarkko Ruutu on viisas mies. Tähän älyttömyyteen oli jo pakko vastata, että totta kai, onhan sillä silmälasit. Nyt on sitten riita tommosen jokerifanin kanssa. Ihmeteltävää menoa. Ja rotan meno oli tuon idiootin mielestä ihme myös. Eikö idari tajua, että tämä kaupunki on jokerifaneja täynnä. Vuosikymmeniä sitten näin ei ollut, oli vain junantuomia HIFK-faneja.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näinkin voi tulla naapurin kanssa riita. Kuulkaas. Rotta juosta vipitti eilen pihan poikki, en minä nähnyt, mutta naapuri kertoi. Sanoin, että kaikkialle se Jarkko Ruutu ehtii, mistä naapuri mulkaisi, että Jarkko Ruutu on viisas mies. Tähän älyttömyyteen oli jo pakko vastata, että totta kai, onhan sillä silmälasit. Nyt on sitten riita tommosen jokerifanin kanssa. Ihmeteltävää menoa. Ja rotan meno oli tuon idiootin mielestä ihme myös. Eikö idari tajua, että tämä kaupunki on jokerifaneja täynnä. Vuosikymmeniä sitten näin ei ollut, oli vain junantuomia HIFK-faneja.
Mutta Jarkko Ruutuhan on viisas mies. Toki hän oli myös rotta, jääkiekkoasioissa, mutta voi olla molempi.

En tiedä onko hän myös reaalimaailmassa pelkästään viisas mies, vai myös rotta, joka vetää vaikkapa bussinkuljettajaa sucker punchilla jotta välttyy maksamasta bussilippuaan, ja ostoskeskuksessa kaatuu teatraalisesti Securitas-hemmon edessä ja kiljuu että toi mummo puukotti minua päähän, tappakaa se hullu, ja kun sitten jää kiinni että ei se mummo sua puukottanut, niin sepostaa että joo multa piilolinssit siinä tipahti. Ja kun Jarkko on kauppajonossa, niin hän näyttää kieltä ja lällättelee viereisen kassajonon ihmisille, ja sitten kun sieltä joku ammattikoulun reputtanut ilarimelart tulee kyselemään että mikä vittu sua vaivaa saatanan rotta, hän luikkii taas Securitas-hemmon taakse, ja kohta jostain syystä sieltä Jarkon kassajonosta on joku puolalainen käskyttänyt jonkun tusina-arabin hakkaamaan ilarimelartin jonossa olleen sotaveteraanin michaelschumacheriksi.

Onneksi minä olen niin rikas ja kuuluisa ja viisas että en asu missään rottien ja/tai Hifk- ja Jokeri-fanien pilaamalla alueella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Malmille avattiin tänään Normal - niminen liike. Pitkät oli jonot sisälle, mutta siinä käytävällä jakelivat jotain ilmaiskasseja. No mähän sain kaks kun ekan pistin reppuun. Siskon lapsille hyvä tuliainen. Eikö se ole vähän teinityttöjen kauppakin. No matkalla kotiin mietin että mitähän niissä kasseissa on. Jotain ihonhoitotuotteita kenties. Joku iso pumppupurkki nestesaippuaa ainakin näytti olevan. Kenties joku kukkaistuoksuinen ehkä. No kotona katsoin tarkemmin ja käsidesi. 70 % alcohol. Hitot siskon tytöstä. Mä soitin rinkiin. Kaikkien janoisten sankari saapuu valkoisella ratsulla tukka hulmuten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös