Creed Bratton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Vedättekö tekin joskus kaksi päivää "keittoa", välillä urheillen, mutta jättäen syömättä?
@pettter in juttuja nämä. Itse en.
Vedättekö tekin joskus kaksi päivää "keittoa", välillä urheillen, mutta jättäen syömättä?
Oisko päivitystä junamatkasta vielä? Vähän huolestuttaa tällaiset. Toi nimi ja junamatkustelu..Upgreidasin itseni junassa ekstra-luokkaan. Maksaa itsensä takaisin jos juon viisi kuppia kahvia. Ja tästä varmaan pääsee nopeammin katolle. Tosin harvoin junassa nyt mitään ihmeitä sattuu. En sitten tiedä pitäisikö ihmetellä, äsken tuli junaan kaksoset jotka ilmeisesti viskoo puukkoja sirkuksessa ja ilmeisesti jotain jalokiviä on tässä kyydissä.
Tulihan se kutsu sieltä..Kannattaa seuraavalla kerralla kokeilla chatgpt:n hyödyntämistä. Ainakin itsellä sinne työnkuvauksen laittamalla ja pyytämällä tekemään hakemuksen sen pohjalta sain suhteellisen hyvän hakemuspohjan jota lähteä muokkaamaan.
Toki tuo oli englannniksi, mutta kai se jollakin tasolla toimii myös suomeksi.
Onhan noi hienoja sitten valmiina, mutta mulla kun on tuommoisessa suurinpiirtein hamsterin kärsivällisyys, niin ei tulisi valmista...Käly toi jostain marttojen tapahtumasta minulle vähän ristipistotyynynpohjia (5€ kpl, eli tosi halpoja). Minä aloittelin vähän orvokkeja tekemään (ks. Liite). Kyllä on taas rentouttavaa pistelyä tiedossa... Iisoppi tykkää.
Tutuissa merkeissä mennään. Hyvää vappua kuitenkin itse kullekin.
En tajunnut sanaakaan tästä, joten ehdottomasti ehkä.Mites @Roger Moore , kurkotitko päätäsi katolle juuri ennen Pönttövuoren tunnelia? Joten liekkö pää pohjosessa ja @RmTorso PiPSilässä..
Jään kuulolle, sikäli että se tänne kuuluu.
Missä päin Idän pikajuna tällä hetkellä puksuttaa ja onko siellä myös joku belgialainen pöyhkeilijä komeine viiksineen? Joku lienee myös menettänyt henkensä?En tajunnut sanaakaan tästä, joten ehdottomasti ehkä.
Ne erikoismiehet matkustaa aina vähän erilailla.Missä päin Idän pikajuna tällä hetkellä puksuttaa ja onko siellä myös joku belgialainen pöyhkeilijä komeine viiksineen? Joku lienee myös menettänyt henkensä?
Olisi itse asiassa ihan mielenkiintoinen twisti. Mutjoo, nyt itse asiassa kotimatkalla. Tällä kertaa linjuriautolla, sehän on maantien ässä.Missä päin Idän pikajuna tällä hetkellä puksuttaa ja onko siellä myös joku belgialainen pöyhkeilijä komeine viiksineen? Joku lienee myös menettänyt henkensä?
Jotenkin olin saanut kuvan että olisitta "peljännyt" joutuvanne agentti keikalle junan katolle matkalla Pieksänmäen Satama Rokkiin tjn. , ja aattelin että juuri ennen tunnelia...ja silleen. Ja nyt Roger Mooren torso jossain muualla kun pää. Päällänsä PieksämäenPalloSeppojen paita numerolla 007.En tajunnut sanaakaan tästä, joten ehdottomasti ehkä.
Kuivalainen rapisi.
Oliko terapeutin nimi Hutchinson = Hut Chin Son = maja leuka poika?Therapist = The rapist.