Pikkuisen oli täälläkin maa valkoisena aamulla aikaisin, mutta lumi/räntä, what ever, suli siitä sitten aamupäivän kuluessa. Keli on kyllä huomattavan viileä alkuviikkoon verrattuna, mutta yön yli kestänyt sade teki kyllä hyvää monessa mielessä: lumi, routa, katupöly... kaikki saavat kyytiä sateen ansiosta.Eilen kannoin kesätassut autoon aikomuksenani vaihtaa ne työpaikalla kun siellä on pelit ja vehkeet semmoisiinkin hommiin. No ensinnäkin tuonne ulos oli satanut noin 10 senttiä lunta ja auraamattomalla tiellä sai ajella aika varovasti. Toisekseen, kesärenkaiden pultit on jossain. Tuolla ne on ennen ollut peräkontin lokerossa, mutta eipä ole enää. En siis vaihda renkaita tällä viikolla.
Edit: En edes tässä kuussa.
Mikä on erittäin kivaa. Pitkästä aikaa näitä siirtyviä vapaapäiviä osuu arkipäivillekin kun oli pari nihkeää vuotta. Ja korkki on auki kun grillailen parvekkeella.Jaahas vappu osuu maanantaille. Pitkä viikonloppu edessä viinaan menevälle kansanosalle.
Ovela Bond-viittaus?Jahas, huomenna pitkästä aikaa junan kyytiin. Toivottavasti ei tarvitse lähteä katolle tappelemaan.
Onneksi junassa harvemmin sattuu mitään.Jahas, huomenna pitkästä aikaa junan kyytiin. Toivottavasti ei tarvitse lähteä katolle tappelemaan.
Kuulin villin huhun, että Pieksämäen asemalla soisi blues.Jahas, huomenna pitkästä aikaa junan kyytiin. Toivottavasti ei tarvitse lähteä katolle tappelemaan.
Minulla ei ole kuin seitsemän vuotta edellisestä kerrasta.Keskustelin tänään sen mukavan lähihoitajattaren kanssa melkein kuuden minuutin ajan lähtiessämme koulutuspaikasta päivän päätteeksi. Ilmeisesti huumorimme osui hyvin yhteen ja muutenkin juttua riitti, koska hän ei paennut vierestäni, joten tämä on hyvä merkki tulevia vastaavia tilanteita silmälläpitäen: pitää vain petrata tuota sosiaalista kanssakäymistä, koska taidot ovat helvetin pahasti ruosteessa. Edellisen kerran pääsin näin pitkään juttelemaan nuoremman naisihmisen kanssa reilusti yli kymmenen vuotta sitten, joten jo oli aikakin.
Seitsemän kertaa seitsemän... (feat. Danny)Minulla ei ole kuin seitsemän vuotta edellisestä kerrasta.
Sehän on 49. MInä oon 50. Ihan eri lukema.Seitsemän kertaa seitsemän... (feat. Danny)
Saattoi tehdä työtänsä.Keskustelin tänään sen mukavan lähihoitajattaren kanssa melkein kuuden minuutin ajan lähtiessämme koulutuspaikasta päivän päätteeksi. Ilmeisesti huumorimme osui hyvin yhteen ja muutenkin juttua riitti, koska hän ei paennut vierestäni, joten tämä on hyvä merkki tulevia vastaavia tilanteita silmälläpitäen: pitää vain petrata tuota sosiaalista kanssakäymistä, koska taidot ovat helvetin pahasti ruosteessa. Edellisen kerran pääsin näin pitkään juttelemaan nuoremman naisihmisen kanssa reilusti yli kymmenen vuotta sitten, joten jo oli aikakin.
Hän on kuulemma ollut runsaan vuoden verran työttömänä, joten epäilen tuota. Joka tapauksessa: mukava nainen, muttei ihan omaa tyyppiäni.Saattoi tehdä työtänsä.
Juu - tarkoitinkin itseäni ja sitä kuinka monta vuotta... jne...Sehän on 49. MInä oon 50. Ihan eri lukema.
Olisihan se uskomattoman hienoa ja ikiaikainen unelma saada vielä joskus nähdä kunnon liigakiekkoa sekä paikallispelejä Espoossa!20-luku on kuuma uusi aika suomalaiselle jääkuokalle ja pirteille uusille yrittäjille. Pian saadaan Jokerit ja Blues takaisin edustustasolle!
Tappara ei peittele:"I'm sorry Jon" ja voittaa silti.