Enemmän sinulla on siellä joulua kun on tuommonen valo. Minulla ei ole sitäkään.Kissakin on enemmän joulumielellä mitä minä.
Ja viikon päästä pitäisi jouluilla. Kai se pitää jotain käydä lapsille ostamassa lahjaksi.
Enemmän sinulla on siellä joulua kun on tuommonen valo. Minulla ei ole sitäkään.Kissakin on enemmän joulumielellä mitä minä.
1,5 litran lasillinen?Olipa täydellinen ajoitus. Tulin salilta ja kun avaan kotioven niin tyttö sanoo, että just otin ruuan uunista. Siispä suoraan roukapöytään vetämään nachos supreme ja nyt voikin sitten saunaa odotellessa ottaa hyvillä mielin lasin viiniä.
En minä noin pienistä laseista juo.1,5 litran lasillinen?
1,5 litran lasillinen?
Kolmen kilon kasapanos valkkarta huutelee mulle seireenin lailla takapenkiltä...En minä noin pienistä laseista juo.
Ei jumalauta... Nyt jo nää roskalehtien otsikot on luakkaa: "Patrik Laine nähtiin ostavan omenoita Tampereen keskustassa! Katso kuvat!" Olsin oikeesti kiinnostunu tutustuun tähän ihmisen tyhmyyteen ja yksinkertasuuteen, tai siis siihen mikä ajaa ihmisiä klikkaan tämmösiä otsikoita. Mulle on aivan käsittämättömän vaikee ymmärtää miks jollekin Seiskalle tai vastaaville paskalehdille on niin kova kysyntä.Miettikää jos Wayne Gretzky olis suomalainen
Minun käyttämällä irkkikanavalla on aina eloa. Pidempi ura siellä kuin jatkiksessa.Helvetti sentään, vanhalla IRC-kanavalla on pitkästä aikaa eloa, oikein mukava yllätys tähän iltaan.
Tää on tämmönen vanhojen ammattikoulu-aikasten kaverien ryhmä, joka ollu pystyssä jo 12 vuotta(?!). Kouluaikoina kohtuu aika aktiivinen, mutta kun kaikki levisivät ympäri Suomea, niin pikkuhiljaa hiipui. Harmi, kun oli aina välillä hyvää keskutelua ja hyvätahtosta vittuilua seassa.Minun käyttämällä irkkikanavalla on aina eloa. Pidempi ura siellä kuin jatkiksessa.
Joo meillä siis AMK kaverusten 90-luvun lopussa perustama kanava. Itse korkeakouluihmisenä sinne eksyin kaverin kautta ja sinne olen jämähtänyt.Tää on tämmönen vanhojen ammattikoulu-aikasten kaverien ryhmä, joka ollu pystyssä jo 12 vuotta(?!). Kouluaikoina kohtuu aika aktiivinen, mutta kun kaikki levisivät ympäri Suomea, niin pikkuhiljaa hiipui. Harmi, kun oli aina välillä hyvää keskutelua ja hyvätahtosta vittuilua seassa.
Siis tämä?"Irkistä" tulee vahviten mieleen ÄM-irkki vuosien takaa. En ole googlaillut että löytyykö ko. videota enää ja ehkä ihan hyvä niin.
Heli Laaksonen on lounais-suomalainen murretaiteilija, jonka brändi on vakka-suomalainen murteilu. Tehnyt vissiin jonkinlaista menestystä runokirjoillaan. Jonkun mielestä ehkä ylipositiivinen hahmo. Joku mainitsi Laaksosen märkien päiväunien kohteena, mutta muistan lukeneeni jonkun haastattelun, jossa hän rivien välistä antoi ymmärtä, että punkkahommat eivät häntä juurikaan kiinnosta. Ei ole myöskään omalla if I had a chance - listalla.Kuka hän on ja mitä hää sanosi...?
Työkaverilla samanlaista. Jatkuu jo kolmatta vai neljättä viikkoa oireet. Ei koronaa. Alkuviikon oli saikulla mutta loppuviikon täysin työkykyinen. Eilen illalla pisti kuitenkin viestiä että oireet paheni taas. Ei mitään hajua mikä pöpö kyseessä.Ai saattana, kun menee hermot. Olin viimeksi toissa viikolla pari päivää saikulla epämääräisen flunssan takia. Tein tuolloin kolme kertaa kotitestin ja kerran kävin oikein labrassa tsekkaamassa koronatilanteen. Kaikki negatiivisia. Ehdinkin jo olemaan vähän yli viikon semiterveenä, kun taas viime yönä töissä alko taas flunssaoireita pukkaamaan, sopivasti kun alko neljän päivän vapaat. Kotitesti oli taas päivällä negat., mutt olon jatkuessa tällasena, huomenna pitää tehdä testi uudestaan. Vittu, että vituttaa tää jatkuva puolikuntoisuus ja kotona makoilu.
Hieno kuva ja kaunis kissa sinulla. Omaa kattiherraa on hirveä ikävä, mutta taas kerran joulua vietetään hänen kanssa eri maassa. Onneksi tiedän että hällä on kaikki hyvin.Kissakin on enemmän joulumielellä mitä minä.
Kuusta en ole ikinä hankkinut. Sitä toista en kerro.Kuusi hankittu ja sisällä jöpöttää kuin entisen pojan peli.
Kuinka aikasin juuri Sinä sen hankit?