Varmaan opetetaan, mutta kuka sellaista muistaisi. Itse kuuntelin musiikkia kuulokkeilla jos sinne viitsin raahautua ylipäätään.Opetetaanko kouluissa enää lapsille Föhn -tuulen syntyä?
Taas kerran sekä YLE että maikkari "uutisoivat" tästä ihmeestä (joka sentään tapahtuu lähes joka vuosi vähintään muutaman kerran talvessa) kuin se olisi maailman ihmeellisin asia, jota ei ole koskaan aiemmin tapahtunut. Voi sun perkele, kun ottaa päähän tällainen nollauutisointi.
"Kyllähän jätkä oli kummiksi sellainen McDavid/Bedard -tason ykköspick".
Joo toki itekin heitin vastauksena vaan "Alexandre Daigle".Ei tietysti poista vielä automaattisesti sitä vaihtoehtoa, että kilpailu / draftin yleistaso olisi muilta osin ollut kuin vuonna 2012. Tai 1995, kun Aki-Petteri varattiin numerolla 3.
Onnittelut!Tuli eilen käytyä katsomassa ekaa kertaa kaveripariskunnan vauvaa. Samalla pyysivät kummiksi. Ei nyt tuon kaverin kanssa niin hirmu herkkiä asioita jutella, mutta tavallaan rivien välistä osasin lukea jotain kun tämä sanoi "Kyllähän jätkä oli kummiksi sellainen McDavid/Bedard -tason ykköspick".
Myönnän, olen otettu.
Juu on minullakin kolme kummilasta ennestään. Vanhin on pian 17, toiseksi vanhin täyttää kohta 13 ja kolmantena reilut 2-vuotias. Ja nyt siis tämä nuorin tulokas on viisiviikkoinen. Kai sitä jotain on osannut oikein tehdä kun kummiksi pyydetään. Kivaahan se on.Onnittelut!
Kristillinen kasvatus on sitten vastuullasi.
Kovin kristillistä kasvatusta ei 3 kummilastani ole saaneet, ovat olleet mukana elämässä koko ajan siitä huolimatta.
Vanhin lähti yliopistoon, nuorin mennee luokioon. Välimalli tanssi vanhoja.
Oikein hyvin ovat pärjänneet, kummisedästään huolimatta. Toki toivon ja oletan minullakin on ollut positiivinen vaikutus.
Katsoa saa, muttei koskea... ainakaan ilman lupaa...Onhan se kun nuori mies katselee kun 16 naista availee simpukkaansa. En tiedä kuinka moni nainen katseli kun nuori mies availi haarojaan. Minä, tietenkään en... ;-)
Kyse oli siis kuntojumpasta.
Katsominen on sallittua. Tuijottaminen… ei suotavaa.Onhan se kun nuori mies katselee kun 16 naista availee simpukkaansa. En tiedä kuinka moni nainen katseli kun nuori mies availi haarojaan. Minä, tietenkään en... ;-)
Kyse oli siis kuntojumpasta.
Älä lähre shinne…Muksusta asti olen kovasti pitänyt Star Warsista, ja juurikin siitä syystä olen jättänyt katsomatta kaksi viimeistä osaa Skywalker -saagasta. En pidä niitä osana kaanonia. Nyt sieltä näyttäis tulevan The Last Jedi telkkarista. Tämä taitaa olla se hetki kun se tulee (ainakin alku) katsottua.
Kesken jäi, oli kyllä aikamoista kuraa.Älä lähre shinne…
Teitte viisaan valinnan!Kesken jäi, oli kyllä aikamoista kuraa.
Silvennoinen ja Kahilainen selittämässä: "Etelämantereella on usein hyvin liukasta, joten vaihdamme kitkat alle jo Tulimaan puolella ennen kuin ajamme lossiin."
Joo tätä tuli itsekin tehtyä aina kun se oli mahdollista. Pelasin jopa lukion koripallojoukkueessa, vaikka tällainen 174 cm pätkä olenkin.Tyttö lähti Vantaan koulujen hiihtokisoihin. Ei ole varmaan hiihtänyt kertaakaan tänä talvena, mutta saapahan olla päivän pois koulusta. Fiksu likka.