Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- in Sami we trust
Eilen tuli negatiivinen päätös edellisestä työpaikasta mihin olin haastattelussa ja heti tänään sitten tuli sähköpostiin uuteen paikkaan haastattelukutsu. That is how it's done!
Olisipa itselläkin noin paljon kysyntää työmarkkinoilla. Ei kyllä ole tarjontakaan täällä kovin hääviä, lähin koulutusta vastaava paikka taisi olla kesätyöntekijä paikalliseen Alkoon.Eilen tuli negatiivinen päätös edellisestä työpaikasta mihin olin haastattelussa ja heti tänään sitten tuli sähköpostiin uuteen paikkaan haastattelukutsu. That is how it's done!
Sinne siis.Olisipa itselläkin noin paljon kysyntää työmarkkinoilla. Ei kyllä ole tarjontakaan täällä kovin hääviä, lähin koulutusta vastaava paikka taisi olla kesätyöntekijä paikalliseen Alkoon.
Joo siinä on vaan semmonen pointti, että pitäisi kirjoittaa hakemus.Sinne siis.
Janohan siinä tulee, kun katselee toisen valmistautumista ja itse on lähes valmis. Pohjanmaan kautta!Czescku alkaa olemaan jo vähän humalassa. Pari tuntia ehtii vielä tässä pohjia ottamaan ennen nordikselle siirtymistä. Täytyy sanoa että todella outoa katsella kun nainen laittautuu. Ei ole moisesta kokemusta lähes 10 vuoteen. Tuokin ollut yleensä liikkeellä aika luonnollisena, mutta tänään poikkeus.
Czescku alkaa olemaan jo vähän humalassa. Pari tuntia ehtii vielä tässä pohjia ottamaan ennen nordikselle siirtymistä. Täytyy sanoa että todella outoa katsella kun nainen laittautuu. Ei ole moisesta kokemusta lähes 10 vuoteen. Tuokin ollut yleensä liikkeellä aika luonnollisena, mutta tänään poikkeus.
Mitäs sitä vierestä katsomaan kun voi osallistuakin... ;-)Täytyy sanoa että todella outoa katsella kun nainen laittautuu.
Tästä olen samaa mieltä vaikka jopa palstaveli on kehoittannut minua pysymään erossa tuosta naisesta (taustoja on joita en rupea täällä kertomaan). En vain pysty (eikä hänkään näköjään minusta).Kaksin on kivaa...
Niin ne magneetit toimii, vetävät toisia puoleensa.Tästä olen samaa mieltä vaikka jopa palstaveli on kehoittannut minua pysymään erossa tuosta naisesta (taustoja on joita en rupea täällä kertomaan). En vain pysty (eikä hänkään näköjään minusta).
Kerran olen Nordiksella käynyt. Googlettelun mukaan kyseessä oli 12. helmikuuta 1986. Tällä päivämäärällä muuan australialainen rockyhtye nimeltään AC/DC esiintyi kyseisessä hallissa.Kannatti laittatua. @pettter kävi kolmannessa erässä näyttämässä hänelle nordista (minä olin tylsästi SaiPa katsomossa).
Ollaan oltu ainakin kerran samaan aikaan samassa paikassa.Kerran olen Nordiksella käynyt. Googlettelun mukaan kyseessä oli 12. helmikuuta 1986. Tällä päivämäärällä muuan australialainen rockyhtye nimeltään AC/DC esiintyi kyseisessä hallissa.
Mää oon käyny kaks kertaa. Hifk-Tappara Vip-aitiossa ja sit Hifk-Ilves joka oli Raipen viimeinen peli sielä (vahingossa päädyin sinne)Kerran olen Nordiksella käynyt. Googlettelun mukaan kyseessä oli 12. helmikuuta 1986. Tällä päivämäärällä muuan australialainen rockyhtye nimeltään AC/DC esiintyi kyseisessä hallissa.
Minä käväisin rokkiasioissa samassa paikassa pari kuukautta myöhemmin. 14.4.1986 siellä esiintyi Dio. Näin ihan livenä kun 46-vuotias mies tökkii muovimiekalla pahvilohikäärmettä. Upeaa.Kerran olen Nordiksella käynyt. Googlettelun mukaan kyseessä oli 12. helmikuuta 1986. Tällä päivämäärällä muuan australialainen rockyhtye nimeltään AC/DC esiintyi kyseisessä hallissa.
Dion näin jo syksyllä 1984. Oli kova se Last in line kiertueen keikka, vaikken muista miekkailua siellä tapahtuneen, mutta samoihin aikoihin Manowarilla oli lavalla oikeat miekat. Kauniisti jäivät lavalle pystyyn kun ne siihen iskettiin. Death to false metal!Minä käväisin rokkiasioissa samassa paikassa pari kuukautta myöhemmin. 14.4.1986 siellä esiintyi Dio. Näin ihan livenä kun 46-vuotias mies tökkii muovimiekalla pahvilohikäärmettä. Upeaa.
Älä sano, Alko on vissiin aika hyvä työnantaja. Henkilöstöstä pidetään hyvää huolta, mikä on valtiolla aika harvinaista nykyään. Koulutusta yms. työhyvinvointijuttuja järjestetään mukavasti ja etenemismahdollisuudet hyvälle tyypille ovat vähintään kohtuulliset. Palkka ei varmaan oo mikään järkyttävä ja rikastumaan tuolla ei pääse, mutta kuitenkin siisti sisätyö suhteellisen säännöllisillä työajoilla.Olisipa itselläkin noin paljon kysyntää työmarkkinoilla. Ei kyllä ole tarjontakaan täällä kovin hääviä, lähin koulutusta vastaava paikka taisi olla kesätyöntekijä paikalliseen Alkoon.
Mulla oli molemmat(!) tyttäret Alkossa töissä eikä kyllä pahaa sanaa. Firma järjesti säännöllisesti nk. maistiaisia eli henkilökunta pääsi tutustumaan uutuutuotteisiin, lisäksi muitä kökkiäisiä jonkin verran...Älä sano, Alko on vissiin aika hyvä työnantaja. Henkilöstöstä pidetään hyvää huolta, mikä on valtiolla aika harvinaista nykyään. Koulutusta yms. työhyvinvointijuttuja järjestetään mukavasti ja etenemismahdollisuudet hyvälle tyypille ovat vähintään kohtuulliset. Palkka ei varmaan oo mikään järkyttävä ja rikastumaan tuolla ei pääse, mutta kuitenkin siisti sisätyö suhteellisen säännöllisillä työajoilla.
Siskontyttö tosta ties kertoa, kun oli siellä joskus joulunajan ruuhka-apulaisena ja piti kokemusta hyvinkin positiivisena.
Ekpa johtaa Suomesta käsin Nigeriassa toimivaa separatistiryhmää, joka pyrkii muodostamaan maan kaakkoisosaan itsenäisen Biafran valtion.Hän kertoo määräävänsä IPOB-separatistiryhmää ja sen aseellista siipeä Eastern Security Networkia, jota hän kutsuu itsepuolustusjoukoksi.
En tiedä Suomea parempaa paikkaa. Täällä kaikki osallistuvat yhteiskuntaan ja laki on kaiken perusta. Nämä asiat pitäisi nyt tuoda Biafraan, oikeusapua tarjoava yrittäjä jatkaa.
Olitko myös 21.9 1994 Nordiksella? Tämä on meikäläisen ensimmäinen ja ainoa kerta siellä.Ollaan oltu ainakin kerran samaan aikaan samassa paikassa.
En päivämäärän perusteella osannut vastata mutta Excel kertoi että siellä olin mukanaOlitko myös 21.9 1994 Nordiksella? Tämä on meikäläisen ensimmäinen ja ainoa kerta siellä.
Tämän vuoksi pyrin välttämään julkisia, joskus kännissä lipsahdan tästä(kin).Helsinki ilmeisesti taas hakenut säästöjä mielenterveyspalveluista. Äsken sporaan hypättyä ihmettelin, miksi porukka on sulloutunut etuosiin ja takana istuu vain yksi, ulkoisesti ihan siisti ja rauhallinen tyyppi. Menin istumaan hänen taakseen kuulokkeet päässä ja huomasin, että kaveri höpisee jotain itsekseen, laitoin musiikin pois ja kuulin kaverin puhuvan täydellisellä suomella "olen kertonut sinulle jo tämän: leikkaan sinun kaulasi auki, laitan sinut roskikseen..." -mantraa. Tää on kyllä toden totta kaikenlaisen kansan kaupunki: toivottavasti kaveri saa apua ja jutut jäävät – ja ovat jääneet – puheen tasolle.