Onnittelut. Sitten vaan se firma pystyyn.Vihdoinkin.
Aika harvoin pääsee tässä iässä halaamaan samaa vuosimallia olevaa vastavalmistunutta.Vihdoinkin.
Tuli ihan tämä ketju mieleen:Terviisiä täältä Rukalta! Rairai! Ihku on auki ja Jägermeisteria on aamusta aloittaneena mennyt pian litra!
No joo. Rukalla kyllä oon ollut eilisestä alkaen. TV:lla Pölösen leffa Onnen maa ja juomana pelkkä vesi.
T. Nynny
Mielellään eilen.Pitäskö alkosta jolopöydän juomat nyt vai vasta huomenna.
Jouluna mitään ryypätä, töissä ollaan illat.Pitäskö alkosta jolopöydän juomat nyt vai vasta huomenna.
Sen takia ainakin itse marinoin itseni bulkkilagerilla sisäisesti tänään.Jouluna mitään ryypätä, töissä ollaan illat.
Suomi saanut oman Gordon Ramseynsä sitten viimeinkin! Unohtamatta mainita sokerimaisterin titteliä myöskään. Onnittelut!Vihdoinkin.
Kiitoksia. Olisin eilen saanut kokin töitä ihan tässä oman talon edustalla. En huolinut, vaikka itämainen ruoka kiinnostaakin.Suomi saanut oman Gordon Ramseynsä sitten viimeinkin! Unohtamatta mainita sokerimaisterin titteliä myöskään. Onnittelut!
Semmosia ne kaverit on. Minutkin yksi vei viime kesänä Osloon.Outoja kavereita minulla. Eilen yksi niistä kävi viemässä minut baarivisaan. Ei siinä muuta, vaan tämä kaveri asuu ihan eri puolella pk-seutua kuin minä. Ja vei siksi, kun pyysin.
Suunnitelmissa on, mutta pitää odottaa vielä viikko, että tili tulee.Käykäähän kaikki kykenevät lahjoittamassa Jatkoajan Joulupataan.