Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 375
  • 68 340

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nuo tulodesiilit yms aika jänniä. Kuulun nimellisesti 9. desiiliin, mutta kun hesarissa on tällainen laskuri nimeltään "Vertaa tulojasi muihin suomalaisiin" niin yhtäkkiä "Tällöin sinulla on pienemmät tulot kuin 70 prosentilla suomalaisista.". Jos elatusmaksut vielä laskee pois tuosta tuloista niin tienaankin vähemmän ku 80%.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänää ajattelin laittaa vähän joulua meillä kun vaihdoin liinoja ja laitoin tonttuja. Vaihdoin minä keittiöön verhonkin (ks.liite). Jotenkaan ei homma meinannut lähteä käyntiin. Varmaan siksi että usein koristelu tulee tehtyä vasta aatonaattona ja nyt olin pari päivää etuajassa. Suurimmalla osalla tonttuja (ja muita) koristeita on omat tietyt paikat enkä osaa laittaa niitä muualle. Tietyt liinat sopii tiettyyn paikkaan ja eihän niitä muualle voi laittaa. Olen tapojeni orja... ;-)

Liitteet

• Screenshot_20221221-143558~2.png
    Screenshot_20221221-143558~2.png
    896,2 KB · kertaa luettu: 69

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Terviisiä täältä Rukalta! Rairai! Ihku on auki ja Jägermeisteria on aamusta aloittaneena mennyt pian litra!

No joo. Rukalla kyllä oon ollut eilisestä alkaen. TV:lla Pölösen leffa Onnen maa ja juomana pelkkä vesi.

T. Nynny

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Terviisiä täältä Rukalta! Rairai! Ihku on auki ja Jägermeisteria on aamusta aloittaneena mennyt pian litra!

No joo. Rukalla kyllä oon ollut eilisestä alkaen. TV:lla Pölösen leffa Onnen maa ja juomana pelkkä vesi.

T. Nynny
Tuli ihan tämä ketju mieleen:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viimeinen piirakanpaistorutistus. Huomenna meidän uuni on varattu kinkulle. Äiti leipoo ja Iisoppi paistaa. Nyt on menossa pelti nro 4. Tämän päivän tuotokset on tilauspiirakoita eli rahaa on tulossa... Ainakin äidille.

Liitteet

• IMG_20221222_110749_HDR.jpg
    IMG_20221222_110749_HDR.jpg
    378,8 KB · kertaa luettu: 43

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Yrität päättää esimerkiksi jonkun suoratoistopalvelun tilaamisen tai poistaa käyttäjätunnuksesi jostain kaupalliselta sivustolta, niin tästä tehdään aina mahdollisimman hankalaa, että ihminen turhautuisi siihen prosessiin ja jättäisi asian sikseen. Sitä "päätä tilaus" tai "poista tunnukseni" nappia harvoin löytää mistään yksinkertaisesta ja helposta paikasta, vaan se usein on piilotettu johonkin ihmeelliseen paikkaan.

Helvetin ärsyttävää.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Alkukodin kohdalla maantiellä on kaiteet suojana jyrkistä ojanpientareista. Oli joku nuori tyttö onnistunut saamaan tuliterän iskän Audin kaiteen päälle poikittain. Eikä ollut ensimmäinen auto tälle talvelle sen kaiteen päällä.

Ajelkaahan rauhallisesti.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pitäskö alkosta jolopöydän juomat nyt vai vasta huomenna.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suomi saanut oman Gordon Ramseynsä sitten viimeinkin! Unohtamatta mainita sokerimaisterin titteliä myöskään. Onnittelut!
Kiitoksia. Olisin eilen saanut kokin töitä ihan tässä oman talon edustalla. En huolinut, vaikka itämainen ruoka kiinnostaakin.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pienen hetken joulurauha kun lapset vein äidilleen ja oma äitini ei ole vielä tullut tänne. Korkkasin kaljan ja paketoin lahjat (kolme sellaista eli siskon lapsille, omien lapsieni lahjat eli putousliput menee kirjekuoreen ja toisaalta saavat ne vasta perinteisesti uutena vuotena Lappeenrannassa tai mökillä).

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Outoja kavereita minulla. Eilen yksi niistä kävi viemässä minut baarivisaan. Ei siinä muuta, vaan tämä kaveri asuu ihan eri puolella pk-seutua kuin minä. Ja vei siksi, kun pyysin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy