nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Olen samaa mieltä. Enemmän pitäisi sallia vääntämistä, koska keskustelu kuolee muuten. Muistan taannoiset sapelinkalisteluni Iivulin kanssa, ja vaikka emme olleet varmaan mistään koskaan samaa mieltä, niin itse en olisi heittänyt kaveria pihalle. En, vaikka hän aika tukevasti minulle avautuikin ennen lähtöään. Tiedän että saatan itsekin olla joskus kovin kärkevä, joten ihan yhtä lailla minun perseeni kestää sitten merivettä. Kannattaisin itsekin siis sallivampaa linjaa, jopa sellaista että vain lain kanssa törmääminen johtaisi reaktioihin, mutta minä en valitettavasti siitä päätä.Lueskelin tota (v)ihastuttavat moderaattorit -ketjua. Täälä tosiaan on porukkaa enempikin ketkä raportoi jotain viästejä mikkä ei miällytä. Ainoon tyyppiset viästit mitä ite voisin raportoida olis jotkut missä kerrotaan mun henkilökohtasia, yksityisiä asioita/tietoja. Tai sitten jotain kilometrin pitusia diipadaapa viästejä mikkä vaikeuttaa palstan selaamista. Näitäkin tiätty pitäs olla useempia että vaivautuisin. Veikkaisin että jotain 95% viästeistä mikkä johtaa peli/porttikieltoon ei mun moderoinnin alla aiheuttas mitään toimenpiteitä. Monille on tullu naureskeltua, joskus hyväntahtosesti, joskus tyyliin että "ei vittu mikä hönö." Mutta en mää usko että tää palsta ny mikskään apukoulun välitunniks muuttuis vaikka vähän löysättäs ravattia.