Uutisiahan on jatkuvasti. Keskustelu suuntautuu ehkä mieluummin Ukrainan sotaan näistä lähimmistä katastrofeista.Erikoisen vähän uutisointia tai muutakaan keskustelua Turkin maanjäristyksestä. Siellä on ihan saatananmoinen mayhemi käynnissä ja kuolleita valtavasti.
Minä menen kaverin kanssa tänään ensi-iltaan katsomaan (vaimo ei jostain käsittämättömästä syystä lämmennyt). Viimeksi ensi-iltaan on houkutellut Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999).Tänään perjantaina on tosiaan vihdoin Jope-elokuvan ensi-ilta. Isäukon kanssa sovittiin jo että mennään tässä helmikuun aikana se katsomaan. Pakkohan se on näin Jopen huumorin suurena fanina nähdä.
Onko sulla oikeasti seinäkello? Setämies oot.Heräsin (kuselle) seinäkellon mukaan noin 7:25 ja katsoin että onkohan kello rikki kun on niin älyttömän hiljaista. Yleensä liikenteen melu kuuluu tuohon aikaa jo tosi hyvin tänne sisälle kun nastarenkaat ropisee asfalttia vasten. Kännykästä tarkastin että on se oikeasti jo noin paljon. No nukuin vähän lisää ja heräämisen jälkeen avasin verhot ja katsoin ulos. Näköjään tuo uusi lumi vaimentaa liikenteen äänet tosi tehokkaasti.
Eikö ihmisillä ole enää seinäkelloja? Olen hädin tuskin setämiesiässä ja taloudesta löytyy puolen tusinaa seinäkelloa.Onko sulla oikeasti seinäkello? Setämies oot.
Työpaikalla on seinällä kello. Kotona riittää kun on kello tietokoneessa,pädissä, puhelimessa, ranteessa, uunissa ja mikrossa.Eikö ihmisillä ole enää seinäkelloja? Olen hädin tuskin setämiesiässä ja taloudesta löytyy puolen tusinaa seinäkelloa.
Onko sulla oikeasti seinäkello? Setämies oot.
...
Eikö ihmisillä ole enää seinäkelloja? Olen hädin tuskin setämiesiässä ja taloudesta löytyy puolen tusinaa seinäkelloa.
No, tottahan toki meidän taloudessa seinäkello on... ja vielä ihan ite tekemä. Tosin, koneisto on tietysti jostain "tiimarista", mutta kellotaulun pohja on mun tekemä ja vaimo teki siitä kelloksi ymmärrettävän...Työpaikalla on seinällä kello. Kotona riittää kun on kello tietokoneessa,pädissä, puhelimessa, ranteessa, uunissa ja mikrossa.
Meillä ei edes konttorilla ole seinällä kelloa. Tai alakerran aulassa saattaa olla.Työpaikalla on seinällä kello. Kotona riittää kun on kello tietokoneessa,pädissä, puhelimessa, ranteessa, uunissa ja mikrossa.
Aina näin. Eikö olisi paljon jännempää, jos kello olisi jäljessä? Auton nopeusmittaritkin näyttävät tunnetusti aina hieman liikaa, vaikka paljon jännempää olisi, jos mittarivirhe olisi toiseen suuntaan. Yhdellä kouluaikojen kaverilla oli muuten sellainen vanha Saab, jonka nopeusmittari näytti liian vähän. Eksoottista. Tosin auto ei kiihtynyt niin hurjiin nopeuksiin, että tuosta olisi ollut suurta haittaa.Sekä keittiössä että olohuoneessa on seinäkello. Sijoitettu silleen sopiviin paikkoihin ja laitettu näyttämään muutama minuutti etuaikaa, että kerkeää ajoissa sinne minne on menossa.
Ei kai sitä nyt ehdoin tahdoin kannata punaista korttia ottaa?Voi että kun tekis mieli provota ja olla hankala. Mut näin mukavana miehenä en löydä mihin tarttua. Tai löydän, mut se ois jo liian helppoa. Olen mä yhden varoituksen urani aikana saanut. Hui.
No tietenkään. Mut ees Joku raportois. Uskottavaa tarttumapintaa en laiskana miehenä viitsi etsiä.Ei kai sitä nyt ehdoin tahdoin kannata punaista korttia ottaa?
Oli oikein mielenkiintoinen juttu. Suosittelen lukemaan.Onnellinen orja Kun Teemu menee kotiin, hänestä tulee ”orja” – tältä tuntuu, kun nainen alistaa 24/7
Katsoin äkkiä otsikon luettua mitä se Selänne on taas tehnyt/kommentoinut.
Raportoin tästä peenis-sanan ja saat penaltia.No tietenkään. Mut ees Joku raportois. Uskottavaa tarttumapintaa en laiskana miehenä viitsi etsiä.
Miksi muuten joku oli kovin pöyristynyt kun Antin penis näkyi telkkarissa?
Raportoin tästä peenis-sanan ja saat penaltia.