Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 894
  • 68 339

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Harvalle ihmiselle toivon yhtä paljon suurta pahaa, kuin sille, joka kehitteli Samsung Smart Remoten.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ja taas pääsee kansa katsomaan linnanjuhlia. Mukavaa päivää kaikille, juhlilla tai ilman...

Liitteet

• original_d9da9eb7-fdc2-42c8-a768-fa465af7ce23_IMG_20211226_100232_HDR~2.jpg
    original_d9da9eb7-fdc2-42c8-a768-fa465af7ce23_IMG_20211226_100232_HDR~2.jpg
    314,8 KB · kertaa luettu: 47

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tahtoisin tehdä visan. Team Moderators -visa olisi hyvä tai Tami-visa tai HYVINKÄÄN TAHKO - THE VISA. En viitsi tehdä. Sitten täytyisi niitä vastauksiakin katsoa, ei jaksa. Mieluummin käy sekoilemassa toisten visaisissa ketjuissa. Friends-visa! Tarkemmin: Ross Geller -visa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Tahtoisin tehdä visan. Team Moderators -visa olisi hyvä tai Tami-visa tai HYVINKÄÄN TAHKO - THE VISA. En viitsi tehdä. Sitten täytyisi niitä vastauksiakin katsoa, ei jaksa. Mieluummin käy sekoilemassa toisten visaisissa ketjuissa. Friends-visa! Tarkemmin: Ross Geller -visa.
Junttiketjussa nämä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaahas, kaikki tietenkin tietävät että tänään on Suomen itsenäisyyspäivä. Suomi täyttää tänään 105 vuotta. En nyt itse välttämättä osaa vastata mitä itsenäisyys merkitsee minulle. No, erityisesti vapautta ja jossain määrin turvallisuutta.

Mutta on näissä itsenäisyyspäivissä aina oma erityisensä mausteensa. Nyt varsinkin kun tulee parin välivuoden jälkeen kunnon Linnan juhlatkin. Katselen tällä hetkellä Yleltä Kohti Linnan juhlia-ohjelmaa ja virittäydyn illan varsinaiseen juhlaspektaakkeliin.

Sen muistan kun Suomi täytti viisi vuotta sitten tasan 100 vuotta. Oli isommat juhlat siellä kuntoutuskeskuksessakin ja minäkin olin ohjelmaa sinne järjestämässä. Ei vain voisi uskoa että siitäkin on aikaa vierähtänyt jo viisi vuotta. Sekin aika mennyt niin nopeasti.

No, hyvää itsenäisyyspäivää kaikille. Tänä vuonna minulla ei ole sen erityisempiä juhlia tänään, näitä juhlaohjelmia ajattelin katsella. Kohti Linnan juhlia ja sitten illan Linnan juhlat.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hyvää itsenäisyyspäivää palstan mussukat.

Tissit ois kiva.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täytyy lähteä pukuostoksille.

Olin tänään Sandikassa itsenäisyysjuhlissa mihin koodi oli tumma puku. Ei tuo kunnon tumma puku parin vuoden tauon jälkeen meinannut mahtua päälle. Luulin että olen vaan lihonut, kun housut ei meinanneet mahtua kiinni ja perseestä puristaa. Mutta sit takkikin ottaa hartiloista kunnolla kiinni, niin vissiin salillakin on osa asiaan.

Kuinka konkelo mä olen ollutkaan, kun vieläkin oon tällainen tuulennussima vinkuheinä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Näin itsenäisyyspäivänä paljon puhetta siitä miten urheasti ikääntyvät sukupolvet puolustivat suomea. Kaikki kunnia siitä! Korostan, että arvostan sitä työtä, jota aiemmat sukupolvet tekivät hyväksemme.

Sitä ihmettelen, että harvoin tai milloinkaan ei nosteta puheen aiheeksi sitä, että lähdimme natsien rinnalla valloittamaan Moskovaa. Olisi joskus mielenkiintoista kuulla niidenkin veteraanien mielipide, jotka lähtivät sotaan vanhojen rajojen yli valloittamaan lisätilaa. Taitaa vain edelleen olla liian iso tabu tämä aihe käsiteltäväksi.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näin itsenäisyyspäivänä paljon puhetta siitä miten urheasti ikääntyvät sukupolvet puolustivat suomea. Kaikki kunnia siitä! Korostan, että arvostan sitä työtä, jota aiemmat sukupolvet tekivät hyväksemme.

Sitä ihmettelen, että harvoin tai milloinkaan ei nosteta puheen aiheeksi sitä, että lähdimme natsien rinnalla valloittamaan Moskovaa. Olisi joskus mielenkiintoista kuulla niidenkin veteraanien mielipide, jotka lähtivät sotaan vanhojen rajojen yli valloittamaan lisätilaa. Taitaa vain edelleen olla liian iso tabu tämä aihe käsiteltäväksi.
No ei sekään väärin olis ollu, jos oltais päästy maailmanhistoriaan niistämällä ryssä. Ja heti oikaistaan, en ole myöskään mikään natsisymppaaja, mutta vähintään yhtä paljon pahaa ja kuolleita njeuvostoliito ja Stalin saivat aikaiseksi kuin Hitlerin Saksa. Nyt vain ollaan kirjoitettu voittajien historiaa ja Suomessa varsinkin ollaan hienosti vaiettu neukkulan tekemisistä kansanmurhista.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

Isäni kertoi ehkä huhupuheena mutta kuitenkin, että isoisäni oli tappanut sotakarkureita ja siksi sukunimemme on vaihdettu. Ehkä näistä syistä ei ole hirveästi ihmisiä, ketkä haluavat asioista kertoa. (meidän nimi vaihdettiin ennen sotia, muusta en on tiedä varmasti)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy