No, jos meni pieleen jonnettelu, niin kerroppa miten otit vastaan vaikka Beastie Boysin debyytin sen ilmestyttyä?En ole koskaan kuullutkaan tyylilajista. Kuten vaikkapa tuo tämän palstan aiheeseen suunnattu ketju todentaa.
Eli nyt on jonnettelu spotattu myös viestitolkulla toistetun räpinpaska-huutelun lisäksi.
No, jos meni pieleen jonnettelu, niin kerroppa miten otit vastaan vaikka Beastie Boysin debyytin sen ilmestyttyä?
Lainattu kesän festarit -ketjusta tänne.
Noiden ihmistyyppien kohdalla on hyvä muistaa että heille on helvetin kova paikka kun raskaampi musiikki ja räppi ovat olleet jännitteenä toisilleen suunnilleen aina.
On syntynyt esimerkiksi jo 1986 yhteistyötä.
Nuo nummenkalliot ovat hiljalleen katoava luonnonvara ja se on samalla hyvä sekä huono asia.
Noin yleisellä tasolla myös se on kova paikka kun usea räppäri sattuu olemaan raskaan musiikin ystävä ja väriä tunnustetaan esimerkiksi fanipaidoilla. Tuo aiheuttaa hyvää tärinää kun räppäreiden musiikkimaku kyseenalaistetaan ja heität vastapalloon että ilmeisesti Metallica, Iron Maiden ja vaikkapa Led Zeppelin ovat sitten kauttaaltaan paskaa.
Kolmas kova paikka on tuo väkivalta mitä tietyt raskaan musiikin ystävät kohdistivat ysärin lopussa ja 2000-luvun alussa räppifaneihin skininatsi-larppaajien kanssa. Jos oli löysemmät kuteet, pääsi myllyttämään ilman kutsua. Onhan se upeaa julistaa oikean musiikin sanomaa kun aikuinen ihminen hakkaa pari valkoista ja tummaa lasta.
Ja ei hiphop-kulttuurin ympärillä hengannut porukkakaan mitään jeesuksia täynnä ollut. Ihan yhtä kusipäistä väkivaltaan tarttumista sekä puristista asennetta näkyi. Jäätävä häpeätahra ja löytyi vielä paljon idiootteja räppäreitä jotka löivät natsin, rasistin tai skinin leimaa kaikkien raskaan musiikin fanien suuntaan. Hyvä alku olisi ollut lopettaa itse se Metallican luukuttaminen jos piti päteä.
Itse olen helvetin tyytyväinen että vuonna 2022 pystyy lähestulkoon jokaisen raskaamman musiikin ystävän kanssa käymään keskustelua.
Vittuilu kuuluu asiaan, mutta niin pitääkin. Hyvin monet asiat salonkikelpoistuvat nykyään tai ovat sen tehneet. Itse toivon että kärjistetysti sanottuna näiden kahden tyylilajin edustajat säilyttävät sen hyvän autenttisen junttiuden ja tekijät tekevät yhteistyötä jatkossakin.
Lähinnä se jonneus on vain osoitus siitä ettei sinulla ole mistään asioista hajuakaan, mutta päätät silti tulla tänne huutelemaanEli se ettei ollut syntynyt, on vapaalippu tuohon? Vetää sanattomaksi.
Lähinnä se jonneus on vain osoitus siitä ettei sinulla ole mistään asioista hajuakaan, mutta päätät silti tulla tänne huutelemaan
Ja se tekee susta asiantuntijan arvioimaan mun pukeutumista?Uskaltaisin väittää tietäväni jotain hiphopista ja alleviivatusti suomalaisesta räpistä. Tuolla suomirap-ketjussa tullut viihdyttyä sellainen 10 vuotta hiljalleen.
Ja se tekee susta asiantuntijan arvioimaan mun pukeutumista?
No, en keksi kyllä mitään muuta tulkintaa tuolle käyttämälläsi 'niillä'...Sinä lähdit jostain syystä lainaamaan minua vaikken viitannut sinuun mitään missään yhteydessä.
No, en keksi kyllä mitään muuta tulkintaa tuolle käyttämälläsi 'niillä'...
Syvältä tuollaiset tapaukset. Pitäisin kyseistä naista sekä muita samanlaiseen toimintaan syyllistyviä tyhminä, laiskoina ja röyhkeinä. Valitettavasti tuollainen meno on ollut lisääntymään päin tällä vuosituhannella, kun ihmiset ovat "oppineet" hyödyntämään muiden tekemän työn nappamaalla valmiit hedelmät (tässä tapauksessa marjat) parempiin suihin. Veljesi kannattaa asentaa riistakamera tuolle vattumaalle, sillä kyseinen "marjastaja" ei taatusti ole ollut ainoa.En tiedä onko jotkut ihmiset tyhmiä vai vain röyhkeitä. Veli vei eilen traktorilla puulaanilleen (isäni tontille) pari säkkiä klapia talvisäilytykseen. Traktorin hytistä näki että vattumaallamme on jotain outoa keltaista massaa ja meni katsomaan. Siellä nainen keräsi vadelmia. Veli ihmetteli sitten ääneen että mitä sä teet täällä. Nainen selitti että oli ohikävellessään nähnyt vattupusikon ja päättänyt tulla keräämään. Naisen mielestä pusikko oli villi ja käyttämätön. Täytyy kyllä olla aika tyhmä tai sokea jos pitää narutettuja ja kitkettyjä vadelmarivejä, joiden käytävät oli ajettu ruohonleikkurilla siisteiksi, villinä ja hylättynä. Veli kertoi että vadelmamaa on kyllä hoidettu ja käytössä ja pyysi naista poistumaan maaltaan. Nainen häipyi paikalta tuhahdellen.
Meillä se meni kyllä toisinpäin - minä opetin pojalle muuraamista ja tasoittamista. En tiedä, oppiko, mutta opetettu ainakin on. Itse opin noita taitoja omakotitaloni rakennusvaiheessa useammaltakin muurarilta, joista vain pari teki sitä ammatikseen.Tänään onkin aiheena isälle opettaa, että miten harkkoseinä tasoitetaan. Voi jessus minkälainen työmaa, opetus ja isän aikoinaan väsäämän muurin oikaisu.
Savupiippu saa mennä niin vinossa kuin menee.
Minä opin aikoinaan vanhalta juopolta muurarilta ja hyvin opettikin. Isä on tuollainen "kaikki pitää tehdä itse" -tyyppi, niin monet jutut menee ja on menneet tässä talossa aina vähän sinne päin ja nopeasti, nopeasti pitää saada valmiiksi.Meillä se meni kyllä toisinpäin - minä opetin pojalle muuraamista ja tasoittamista. En tiedä, oppiko, mutta opetettu ainakin on. Itse opin noita taitoja omakotitaloni rakennusvaiheessa useammaltakin muurarilta, joista vain pari teki sitä ammatikseen.
Toki siitä on aikaa kun olen viimeksi ollut tällaisissa vastuullisissa hommissa mutta kyllä minä itseeni luotan. Eiköhän ne hommat hyvin mene.
Tuossa äsken kehuin, että nuorena sitä uskaltaa, mutta on sitä joutunut vanhakin uskaltamaan. Rakennettiin nimittäin muuan vuosi sitten saunatupa tontillemme järvenrantaan eikä meillä käynyt ammattimiehiä kuin sähkömies, kaikki muut tehtiin itse. Yksi haastavimmista hommista oli savuhormien teko. Teimme ne Schiedelin kolmireikäisellä elementtihormistolla, joka oli meille järkevin ratkaisu.Tulipa noista muurauksista mieleen kaverin kylppärin seinä. Siis ihan raksamies ammatiltaan. Mutta kun oli sitä perjantai-iltana töiden jälkeen kossupullon ja muutaman oluen kera muurannut niin vinoonhan se meni. Oli sitä sitten vituttanut lauantaiaamuna kun oli raksalle alkanut seinää purkamaan.
Ei silloin ollut nettiä. Ei mediapellejä ja trolleja.Kaikki luulee olevansa jotain helvetin koomikkoja nykyään. Jauhojuttuinensa.
Ei kyllä Kekkosen aikana ollut tällaista. Valtaapitävän kännitoilailuista jos silloin yritti jotain leikkiä laskea, niin se oli heti astetta vakavampi asia. Ura saattoi katketa siihen. Hyvä jos ei Siperiaan lähetetty.
Se on just näin.Eli ennen nämä asiat oli paremmin.
Älä lähre shinne!Meno tuolla Marin -ketjussa on äitynyt samalla tavalla kärkeväksi kuin Venäjä hyökkää Ukrainaan -ketjussa, koronaketjussa (joka nykyään on niin syvällä arkistoissa, että harvemmin sitä jaksaa käydä ihmettelemässä) sekä muissa vastaavissa ketjuissa. Täytyy vetää happea ja koittaa rauhoitella itseään, sillä monet innokkaimmat palstalaiset ovat näköjään vasta pääsemässä vauhtiin.