@alwahla Taidan tietää tuon tunteen miltä tuntuu kun joku seurueen tai muun jäsenistä on kovin kärsimätön. Minäkin olen päässyt viime vuosien aikana tutustumaan pariin vastaavanlaiseen henkilöön jotka ovat kovin kärsimättömiä. Muuten hyviä tyyppejä kyllä mutta tuo kärsimättömyys on aika leimaavaa. Luulen että on jotain sairautta taustalla että ovat noin kärsimättömiä. Kaiken pitäisi tapahtua nyt ja heti, millään ei malteta odottaa tai keskittyä. Onhan tämä aika hermostuttavaa toisaalta.
No, minäkin olen alkanut saamaan aikani paremmin kulumaan. Mikä on hyvä asia. Ennen päiväni olivat välillä melko tyhjiäkin mutta nyt olen saanut lisää sisältöä elämään ja päivät sujuu paremmin. Olen alkanut seuraamaan muutamia sarjoja oikein kunnolla Cmoresta ja Viaplaysta ja kun on tylsää tai kalenterissa väljää niin täytän päiviäni seuraamalla sarjoja.
Otin taas Viaplaynkin kun urheilukaudetkin hiljalleen alkaa. Onko joku yhdeksän päivää enää kun esimerkiksi Valioliiga käynnistyy. Otin kyllä jo nyt tämän Viaplayn koska ohjelmatarjonnassa oli muun muassa Maikkarin vanhahko tv-sarja Käenpesä jota teki mieli alkaa seuraamaan taas. Muita seuroja mitä nyt seuraan on Willy Fogin Matka maailman keskipisteeseen, Southpark ja Cmorelta Rantabaari, Salattujen elämien vanhoja jaksoja uusintana sekä Roba.
En nyt mitään tajunnan räjäyttävää vielä ole katsellut mutta kyllä noitakin sarjoja seuraamalla saa aikansa hyvin kulumaan. Ja nuo sarjat on helpohkoja valintoja siinä mielessä että ovat tuttuja minulle entuudestaan. Ehkä sitä sitten innostuu lisää kun on nuo sarjat edes saanut katseltua ja alkaa katselemaan muitakin sarjoja.
Tänään minulla oli myös A-klinikalla tapaaminen. Puhuin ja kysyin siitä mahdollisuudesta alkaa vaikka vertaistukihenkilöksi. Syksyn koulutukset ovat alkaneet jo mutta minun pitäisi ottaa yhteys tähän näistä palveluista vastaavaan henkilöön, tiedän sitten milloin keväällä alkaisi koulutukset ja olisiko minulla mahdollisuus päästä siihen koulutukseen mukaan.
Elämä on muuten ihan hyvin raiteillaan. Niin hyvin kun se mielenterveyskuntoutujalla voi olla. Elämässä on myös nykyään kivasti sisältöä mikä on hyvä asia. Tykkään tuostakin kun olen nyt säännöllisesti alkanut käymään siellä Klubitalolla, pyrin käymään siellä kahtena päivänä viikossa. Voisi siellä useamminkin käydä, maksimissaan viitenä päivänä (eli arkipäivät kun talo on auki, viikonloppuisin talo ei ole kuin poikkeustapauksissa auki) viikossa mutta tukihenkilöni on suositellut minulle myös lepoa niin ei pidä liiankaan täyteen kalenteriaan työntää.
Eikä tuo Klubitalolla käyminen ole minulle mitään pakkopullaa vaan tykkään siellä käydä. Siellä on mielenkiintoisia ja mielekkäitä tehtäviä tehtävänä, olen paljon siellä keittiöpuolella hommissa ja porukka talolla on varsin mukavaa.