Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 543
  • 68 365

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vietettiin äsken klubitalolaisten kanssa tosi kiva peli-iltama. Olimme itse asiassa siellä Linnanpuistossa Hämeenlinnassa nyt pelaamassa minigolfia. Täällä samaisessa Linnanpuistossa oli siis myös ne Wanaja festaritkin.

Tämä minigolf oli yllättävänkin mukava ja mielenkiintoinen laji. Tuli vietettyä oikein mukava puolitoista tuntinen lajin parissa. Ja vielä kun kelikin oli kohdillaan niin mikäs siinä kesäiltaa viettäessä.

En ollut pariin vuoteen minigolfia pelannutkaan. Mutta on kyllä sellainen laji mitä pelaa mielellään joskus uudelleenkin.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
10v tyttäreni suoritti juuri yleisen uimataitomerkin eli sen 200m uinnin josta 50m selkää (alkuun piti vielä hypätä veteen siten että pää käy pinnan alla). Päihittää siis uimataidossa monta jatkislaista.
Tiedetään kuka huutaa apuun kun käsi ei enää tapaa pohjaa ja vähät voimat alkaa ehtyä, eri asia ehtiikö ja hädässä "Czesckun tytär apuun" on pirun vaikea huutaa.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos lopettaisinkin töissä käynnin, ja alkaisin postailla paljastavia kuvia itsestäni onlyfans-sivustolle. Sillä kuulemma tienaa?
Ilman muuta, miesoletettuna kassinkulmaa näkyviin kalsarin alta ja naisoletettuna perskannikkaa tiskiin. Puolimiljoonaa seuraajaa ja helppo elämä. Muistat vaan vilautella säännöllisesti. Ehkä saat jopa oman realityn ;).

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Järkyttävän kipeä jalka. Kissanpureman takia hermokipu ja älytön kipu.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos lopettaisinkin töissä käynnin, ja alkaisin postailla paljastavia kuvia itsestäni onlyfans-sivustolle. Sillä kuulemma tienaa?
Kuulostaa houkuttelevalta. Alan heti kuukausisponsoriksesi. Onhan se semmoinen Ruutuysi-tyyppinen kisailusivusto, jossa paljastetaan pieni osa ruudun takaa ja ja sitten arvaillaan mitä on kuvassa? Vastaan Ed Sheeran.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt kävi meikäläiselle hieman ohraisesti kun reissu mihin minun piti myös tänään osallistua niin peruuntui. Olin jo istuskelemassa reissun Hämeenlinnan lähtöpaikassa linja-autopysäkillä kun oliko se tuo reissun opas joka tuli kertomaan minulle että reissu on valitettavasti peruttu.

Sääli sinänsä, olisi varmaan ihan mielenkiintoista ollut lähteä tuolle retkelle. Ja odottelinkin sitä jo jonkin verran. Reissulle ei kuitenkaan ollut tarpeeksi lähtijöitä niin se jouduttiin perumaan.

Se olisi ollut tuollainen reissu jolla olisi vähän kierrelty Ahveniston maauimalaa ja Aulangon kisakylää jne ja tämä opas olisi kertonut tarinaa olympialaisista. Tosiaan kun Helsingin olympialaisista tulee tänä kesänä kuluneeksi 70 vuotta ja osa kisoista kisattiin täällä.

Kai tuota retkeä oli aika heikosti mainostettukin. Meikäläinenkin löysi ilmoituksen retkestä ihan sattumalta samalla kun etsin mahdollisia kiertokävelyjä täällä Hämeenlinnassa.

No, saan kuitenkin tietenkin ja onnekseni rahat takaisin. Nyt istuskelen jäätelöllä kahvilassa ja odotan yhtä bussia että pääsen takaisin asunnolleni.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hain tietenkin kesäkuun puolivälissä elämäntilanteeni takia sairauspäivärahaa. Tänään sain jo viestin että päätös on tehty ja se on luettavissa sähköisessä asiakaspalvelusta huomenna. Sitten siinä samassa viestissä kerrottiin jo siitä että Kela suosittelee minulle pitkään kestäneiden mielenterveyssairauksien vuoksi kuntoutusta. Kelan kuntoutusta.

Kyllähän tässä mielenkiinto heräsi heti. Millaisia nämä mahdolliset kuntoutusjaksot olisivat ja missä niitä järjestettäisiin? Jokseenkin innostuinkin.

Toivottavasti mielikuvani kuntoutuksesta olisivat edes puolikseen totta. Jossain kuntoutuslaitoksessa, jossa olisi ehkä uima-allas ja saunakin, täysihoito, vähän kuntoiluakin ehkä luonnossa ja majoitusta. En minä oikeasti tiedä millaisia nuo Kelan kuntoutukset ovat, jostain on vain piirtynyt tajuntaani tällaisia mielikuvia. Voihan nuo olla ihan hyödyllisiä ja ehkä jopa ihan kivojakin.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Varmaan se palstahahmohuumorius.

Ei Peteä kannata lukea kuin piru raamattua.
Okei, en tiennyt tälläisesta "hahmosta" sen kummemmin mitään, välillä vain herättänyt hämmennystä nuo tekstit. Sen verran uusi vielä olen. Hyvä tietää, että jutuissa on mukana värikynää, mieluummin niin.

Humoristisuudesta voi olla tosin montaa mieltä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Huomenna tulee pari ystäväpariskuntaa kyläilemään. Eilen jo aloittelin järjestelyt siivoamalla talon hieman paremmin, kuin yleensä. Ei sillä, että vartavasten siivoaisi vieraita varten, mutta kun hyvä syy löytyi hakea motivaatiota puunaamiseen tuosta.

Tänään tuli aloiteltua ruokatarjoilu valmisteluja. Lasagnea varten keitin kunnon liha ja kasvisraguut. Pitkään porisutin, ja aivan mahtavat sååsit tuli jopa omalla keittiömestarin mittapuulla tehtyä. Bechamelitkin tein normina ja vegaanisena.

Kaivelin ensimmäiset uudet omat perunat maasta, ja pihalta keräsin ison satsin yrttejä, jotka porasin oliiviöljyn kanssa. Huomenna yrttiöljy perunoille ja uuniin paahtumaan. Parmesaania pinnalle paistoon jälkeen.

Focaccia taikinan tein tekeytymään jääkaappiin.

Menussa löytyy myös,Napoli tyylistä pizzaa, savuahvenpiirakkaa, vihersalaatti suurilta osin pihan tarpeista, tomaatti bufala salaatti vinegretellä ja grissenejä.

Juoma pöydästä löytyy viinit, oluet, lonkerot ja limoncelloa. Grappaa toki kanssa.

Musiikki tarjonnasta kaiuttimen kautta nautimme ainakin Måneskinin ja Teuvo Lomanin tuotannoista!

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät; lentosuukko KooKoolle
Olen viimeisen kolmen viikon aikana kierrellyt tutkimassa valikoimaa eri autokaupoissa ja vain kaksi myyjää vakuutti minut. Toisen kanssa juteltiin ummet ja lammet, vaikka oli aika kättelyssä selvää, että heillä ei ole minulle mitään eikä varsinkaan sitä mitä etsin, mutta hän tiesi haluamastani merkistä ja mallista kaiken ja jakoi tietämystään. Hän oli lähellä eläkeikää, ei mitään egobuustia enää, ihan vain tavallinen ihminen. Toinen myyjä on tuttu, hän ei tyrkyttänyt mitään mun hintarajan yli ja vaikkei sopivaa vielä löytynyt, tarjosi parhaat reunaehdot. Hänen kanssaan kaupat syntyvät, kun oikea kohde löytyy.

Loput (monta) yrittivät jos mitä vilunkia. Jotain rotia nyt tähän touhuun! En muistanut, millaista ajallista painostusta kaupantekoon liittyy (kiireen illuusio), en muistanut rahoituskikkailuja (tää korko on kiinteä, ei voi vaikuttaa = kyllä muuten voi ja paljon), eikä mulla koskaan aiemmin ole ollut tällaista haitaria siitä, mitä mun vaihdokista on tarjottu. Uaah. Onneksi vaihdolla ei ole kiire, toki tykkäisin sen jo hoitaa alta pois.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jatkislainen kaveri soitteli eilen, että hänen lomansa alkaa perjantaina ja tulossa tänne lähistölle kun hänelläkin mökki täällä päin. No minä olen juuri perjantaina lähdössä kotiin päin täältä. Golfkaveria kyseli hän, mutta pitää katsoa jos tässä vielä ehtisi täällä mökillä pyörähtämään ennen loman loppua (viimeinen virallinen lomapäiväni on jatkiksen kesärinkipäivä).

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Isän Chryslerin otin lainaan, kun huomenna on Corollan tomaatin öljynvaihto.

Tuntuu että tuo Rysleri on bussin kokoinen kun vertaa mun aikasempiin autoihin... Ei puhettakaan että saisin sen omaan ruutuun ilman vitunmoista pöyrittelyä, vaan jätin sen lähimarketin pihaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy