Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- taistelee elämästään
Pistelinko ei oo päivittänyt twitteriään pariin päivään. Pitäiskö huolestua? *hymiö*
Ei hän kestäisi Marinin bileissä ollenkaan. Antaa pojan nukkua päänsä selväksi.Pistelinko ei oo päivittänyt twitteriään pariin päivään. Pitäiskö huolestua? *hymiö*
Hese - Haisee mennen tullen. Siitä ilmainen slogan puljulle, saavat ilmaiseksi.Helvetti miten voi heseruoka haista. Otin tapojeni vastaisesti sapuskat Hesestä, kun olin Kaaressa ja oli kiire. Ehkä kerran-pari vuodessa syön tuota skeidaa. Siitä on nyt kohta neljä tuntia. Vieläkin haisee rappukäytävässä burgeri ja ties mikä. Ihan älytön löyhkä. Ja tosiaan toin vain ne tänne himaan, en jäänyt tietenkään syömään tuonne aulaan.
Suurin ihmetys on silti siinä, mikä siinä haisee. Ehkä rasva, eihän siinä hirveästi mausteita ole.Hese - Haisee mennen tullen. Siitä ilmainen slogan puljulle, saavat ilmaiseksi.
Hyvän kuuloinen blandis.Meikäläisen kesäloma on vihdoin alkanut. Lasissa santtua ja lonkeroa. Hyvää lauantai-iltaa kaikille!
Ois kyllä siistiä nähdä pitkästä aikaa toi bändi... Lahdessa ainakin ois lähitulevaisuudessa keikka@heavy Sulleko piti kertoa, olinko katsomassa Shiraz Lanea? No olin. Oli loistava!
Piti kuitenkin lähteä. Kuten eilen totesin, Nummis Tavastialla on kuin Monkey in the jungle.
Itse olen nähnyt Shiraz Lanen ainakin sen viisi kertaa, ehkä enemmänkin, en ole laskenut. Aina on ollut hyvä meininki. Eilenkin oli eturivissä paljon hyvännäköisiä mimmejä, mutta silti Hannes veti fistbumpin myös tällaisen nihkeän vanhan brittipop-ukon kanssa. Hannes on loistava esiintyjä, osaa ottaa yleisönsä.Ois kyllä siistiä nähdä pitkästä aikaa toi bändi... Lahdessa ainakin ois lähitulevaisuudessa keikka
Varmaan samaa luokkaa on omat livekokemukset yhtyeestä. Eka kerta jäi tietty parhaiten mieleen, oli joku Velmun tilaisuus Tiksissä. Sieltä tarttui mukaan niiden omakustannekin (oli siis aikaa ennen levytyssopimusta). Mutta nimenomaan se bändin asenne oli se mihin ihastuin välittömästi!Itse olen nähnyt Shiraz Lanen ainakin sen viisi kertaa, ehkä enemmänkin, en ole laskenut. Aina on ollut hyvä meininki.
@heavy ja @Moto Sanokaapa jos olette jampat joskus vaikka Tavastialla. Olisi kiva nähdä, jos teille sopii. Toki sekin käy, jos ette halua :D Minuahan on ollut melko helppo tunnistaa, @Czescku on laittanut kaikkia karaokevideoita ja ties mitä. Muistan ainakin laulaneeni karaokea tukevassa humalassa KooKoo-hupparissa, mikä päätyi tännekin. Ja lätkäkaudellahan minut tunnistaa aina helposti, olen se ainoa KooKoo-kamoihin pukeutuva tyyppi täällä Stadissa. Jos ei muuta niin lippis. Joku KooKoo-vaate ja Länsi-Helsinki on satavarma bongaus. Tulkaa häiritsemään.
Eiköhän nuo kaksi kaveria tiedä, mitä tekevät. Haluatko muuten tulla mukaan?Älä huoli. Niillä on varmaan "räpinpaska" -paidat ja kohtaat turvallisen tilasi.
Eiköhän nuo kaksi kaveria tiedä, mitä tekevät. Haluatko muuten tulla mukaan?
Joo - mahdollisimman kaukana ja mahdollisimman tietämättömänä heidän öyhötyksestään!Kaikesta nykypaskasta yritän parhaani mukaan pysyä erossa, mutta tämä mielensäpahoittaminen on kyllä over the top. En vaan pysty ymmärtämään miten kaikesta saadaa väännettyä vastakkainasettelua ja sukupuolikysymys.
...
Mä oon kuunnellut jo 80-luvulla rappia...Entäs sinä, jonne?Älä huoli. Niillä on varmaan "räpinpaska" -paidat ja kohtaat turvallisen tilasi.
Mä oon kuunnellut jo 80-luvulla rappia...Entäs sinä, jonne?