Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 546 891
  • 67 947

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Yksi boldattu ilmoittautuu! Enpä ole varmaan viiteentoista vuoteen esiintynyt kuuntelijoiden "iloksi" mikin varressa.

Aivan järkyttävää paskaahan tuo meikäläisen ääni on. Jos sitä ei osaa edes selvinpäin laulaa niin ei kai se kännissä ainakaan paremmaksi muutu. Ja aika vahvat pohjat sitä piti vetää että sinne laulamaan edes uskaltautui. Melkoinen noidankehä.
Itsehän en edes selvinpäin uskalla laulaa. Tai no siis varmaan uskaltaisin ja olen kai joskus laulanutkin, mutta siinä on sanotaanko aistit vähän turhan herkillä ja kiinnittää huomiota esim. omaan ääneensä. Kivempi laulaa kun on vähän menovettä alla.

P.S aivan varmasti on myös joku suakin paskempi laulaja ollut mestoilla!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Yksi boldattu ilmoittautuu! Enpä ole varmaan viiteentoista vuoteen esiintynyt kuuntelijoiden "iloksi" mikin varressa.

Aivan järkyttävää paskaahan tuo meikäläisen ääni on. Jos sitä ei osaa edes selvinpäin laulaa niin ei kai se kännissä ainakaan paremmaksi muutu. Ja aika vahvat pohjat sitä piti vetää että sinne laulamaan edes uskaltautui. Melkoinen noidankehä.
Meikäläisellähän oli joskus aika hyväkin lauluääni, vaan menin paskomaan sen huutamalla punkkia ja äänihuulet paskaksi. Silti jollain lailla onnistuu aina seitinohuissa karaokessa laulaminen. Ainakin omasta mielestä. Viimeksi veljen kanssa hoilattiin Bad Religionia ja kyyllä kai ne stemmat lähti sinne ihan ok.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kerran jossain, ei nyt ihan räkälässä, mutta sanotaanko että hieman rustiikimmassa juottolassa yksi kaveri halusi n. puolentoista promillen jurrissa välttämättä mennä vetämään karaokessa suosikkibändiltään Volbeatilta jonkun biisin (tähän väliin todettakoon, että itse en voi sietää koko bändiä- varsinkin koska Michael Poulsenin laulu on sellaista saatanan volinaa), ja pyysi vielä kuvaamaan kyseisen performanssin.

(Sanottakoon, että kaverini oli jossain Singstarissa vetänyt ihan hyvin mielestään, joten looginen ajatusjatkumo oli sen välittyvän esityslavallekin.)

Noh, esitys alkoi ja oli juuri sen mukaista, kuin voi kuvitellakin- tuhannen kaljapäissään kun vielä yrittää matkia sitä volinaa. Toki sitä nyt kaveriaan koittaa kannustaa ja noin, mutta hölmöltä tuntui seistä siinä tyhjähkön estradin edessä kuvaamassa kaverin puhelimella niitä nuotinvieruksia. Joku jurrinen äijä sitten vaappui siihen viereen, katseli esitystä hetken, ja kysäisi: "onks toi sun kaveris?" Annettuani myöntävän vastauksen, tuli vastauksena suora palaute: "sano sille, että on ihan paska", jonka jälkeen häipyi muualle.

Kaverini tietysti kännistä intoa puhkuen asteli luokseni esityksen jälkeen, ja kysyi kuinka meni. Näytin hänelle videotallenteen, jolloin ilme muuttui hieman vakavaksi. Sen jälkeen koittikin baarin vaihto, ja loppuilta kuluikin enemmän tai vähemmän hiljaisissa merkeissä sekä nollatessa- hän omaa suoritustaan ja minä kuulemaani. Solidaarisena miehenä en toki sen suuremmin laulusuoritusta kommentoinut, senkin takia, että omaa lauluääntäni voisi käyttää Guantanomo Bayssa kidutusvälineenä.

Sen illan jälkeen ei toverini ainakaan omassa seurassani tai seurueessamme karaokeen sortunut. Harmi tietysti, että yksi negatiivinen kokemus vei maun koko touhusta. Oma suhtautumiseni karaokeen taasen on hyvinkin sama kuin Seppo Rädyllä oopperaan- "Hyi saatana".
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sen illan jälkeen ei toverini ainakaan omassa seurassani tai seurueessamme karaokeen sortunut. Harmi tietysti, että yksi negatiivinen kokemus vei maun koko touhusta. Oma suhtautumiseni karaokeen taasen on hyvinkin sama kuin Seppo Rädyllä oopperaan- "Hyi saatana".
Nää on silleen aina vähän ikäviä juttuja. Tavallaan jos tykkää lauleskella niin huono kokemus pilaa sitten mielenkiinnon. Ehkäpä kaverisi joskus vielä innostuu uudelleen.

Jos jotain karaoekessa pitäisi olla niin ehdoton kielto Bohemian Rhapsodyn laulamiseen. Kuopiossa kerran joku sankari veti niin helvetillisessä jurrissa kyseisen biisin sillä tavalla että D.Santonia lainatakseni tuota olisi voinut käytää siellä Guantanamossa kidutusvälineenä. Oli siis niin järkyttävän kuuloista ja itse asiassa myös näköistä kun äijä vetää tyyliin välillä polvillaan siellä lavalla.

Tosin kerran olen nähnyt myös hyvin vedetyn Bohemian Rhapsodyn karaokessa. Joku sellainen suht spurgun oloinen jantteri yllätti aika täysin kun kävi vetäisemässä sen. Tuo olikin todennäköisesti ainoa kerta kun se kuulosti karaokessa hyvältä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Yksi boldattu ilmoittautuu! Enpä ole varmaan viiteentoista vuoteen esiintynyt kuuntelijoiden "iloksi" mikin varressa.

Aivan järkyttävää paskaahan tuo meikäläisen ääni on. Jos sitä ei osaa edes selvinpäin laulaa niin ei kai se kännissä ainakaan paremmaksi muutu. Ja aika vahvat pohjat sitä piti vetää että sinne laulamaan edes uskaltautui. Melkoinen noidankehä.
Täällä ois ainakin toinen paska laulaja...
Joskus Kärppien kultajuhlien aikaan tuli vetäistyä jossain räkälässä Yön Likaiset Legendat duettona yhden hemaisevan ylipainoisen kaunottaren kanssa. Jotakin muutakin me laulettiin, mutten enää muista mitä. Mulla on kyllä nuottikorvaa, muttei lauluääntä, joka selvinpäin rajoittaa vahvasti osallistumista musiikillisiin talkoisiin, muttei sitten tuhannen päissään.

PS. @Roger Moore n kysymykseen: Joo, sain, mutten siltä duetto-kaunottarelta...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinka yleistä muuten on täällä pääkaupunkiseudulla, että sellaiset nuoret aikuiset (ikähaarukka 18 - 30 vuotta) solkkaavat englannin ja suomen sekoitusta? Olen kyllä kuullu suomen ja ruotsin sekoitusta sekä joskus myös suomen ja somalinkielen sekoitusta, mutta eniten minua hämää tuo englannin ja suomen sotkeminen keskenään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei 3.30 kyllä ihmisen aika heräämiselle ole kun saatanan älyluurilla piti puoleen yöhön katsella reaktiovideoita kun nuoret daamit kuuntelee vanhempaa rokkia. Sitten itse kahlaamaan Maidenia, Metallicaa ja Zeppeliniä.

Luonnollisesti Fear of the dark, Dickinsonin Tears of the dragon ja Metallican nothing else matters. Ja sitten Zeppeliniltä stairway to heaven.

Johtopäätös: Rokki ja raskaampi musiikki ylipäätään tulee ja on tullutkin jo räppipäidenkin keskuuteen kunnolla takaisin kuunteluna sekä viitteinä biiseissä. Kaksi genreä jotka eivät siedä toisiaan, mutta räpin suunnalta jengi on uskaltanut aina tunnustaa väriä bändipaidoilla tai muulla ulkoisella tekijällä. Sama itsellä räppifanin asemassa.

Maidenin musta paita lähtee tänään päälle periaatteen vuoksi. Se on siisti. Balanssiksi Carharttia valkoisten kenkien ja lätsän muodossa. Shortsit sitten samalta pytingiltä mustina, tietty.
 
Viimeksi muokattu:

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Luen ketjun "Yhden hitin ihmeitä" nimen jatkuvasti "Yhden hiNTin ihmeitä" ja mietiskelen, kuka Jatkiksen pride-siivestä on avannut oman päiväkirjansa tänne.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Luen ketjun "Yhden hitin ihmeitä" nimen jatkuvasti "Yhden hiNTin ihmeitä" ja mietiskelen, kuka Jatkiksen pride-siivestä on avannut oman päiväkirjansa tänne.

Tuossa olisi ainekset kyllä kunnon tulimeri-ketjuun. Moderaattorien painajainen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kuinka yleistä muuten on täällä pääkaupunkiseudulla, että sellaiset nuoret aikuiset (ikähaarukka 18 - 30 vuotta) solkkaavat englannin ja suomen sekoitusta? Olen kyllä kuullu suomen ja ruotsin sekoitusta sekä joskus myös suomen ja somalinkielen sekoitusta, mutta eniten minua hämää tuo englannin ja suomen sotkeminen keskenään.
Omat lapseni eivät ole edes noin vanhoja ja tuota keskenään harrastavat. Käyvät toki kouluaankin englanniksi. Nykynuorison puhetta ei ole tullut kuunneltua, mutta varmaan kännyköiden ansiota sekin kun kaiket päivät kuunnellaan enkkua vääntäviä "influenssereita" ja pelataan enkunkielisiä pelejä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tosin kerran olen nähnyt myös hyvin vedetyn Bohemian Rhapsodyn karaokessa. Joku sellainen suht spurgun oloinen jantteri yllätti aika täysin kun kävi vetäisemässä sen. Tuo olikin todennäköisesti ainoa kerta kun se kuulosti karaokessa hyvältä.
En käy käytännössä koskaan karaokemestoissa saati että lähtisin itse lavalle ”laulamaan”. Olen kuitenkin funtsinut, että Bohemian Rhapsody olis varmaan yks vaikeimmista biiseistä vetää karaokessa. Kerran kuitenkin jollain nuuskapiknikillä eksyttiin hetkeks karaokebaariin ja kun vetäjä ilmoitti seuraavan esiintyjän esittävän Queenin Bohemian Rhapsodyn, heräsi mielenkiinto, mitäköhän sieltä tulee. Keski-ikäinen, harmaahiirulaisen oloinen nainen veti biisin ihan helvetin hienosti. Esityksen päätyttyä olikin pakko kehaista pöytämme ohi kävelleelle naiselle, että olipa hieno esitys.

Jäänyt jostain ikivanhasta Aku Ankasta mieleen kohtaus, jossa poliisimestari Sisu oli pidättämässä Jopi Jalkapuolta ja luetteli siinä perusteita pidätykselle. Näitä oli muistaakseni häiriökäyttäytyminen tjsp. sekä väärin laulaminen. Ehkä tosta on jäänyt päälle pelko, että eksyessäni karaokelavalle Sisu tulee ja vie putkaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minäkin olen muistaakseni kaksi kertaa laulanut karaokessa. Minun lauluäänelläni ei paljoa myöskään kehdata karaokessa laulaa niin siksi jäänyt laulukerrat vähiin. Kerran kuitenkin yön yli vieraspelireissulla Raumalla vedin Den glider iniä erään toisen kanssa. Toisella kerralla Hämeenlinnan jossain yökerhossa sain laulaessani osakseni lähinnä naurua säälistä. Siitä jäi niin huonot vibat että olen tajunnut olla laulamatta karaokessa.

Molemmilla kerroilla oli myös alkoholilla osuutta asiaan. Noista karaokekerroista sen verran aikaa kuitenkin että elettiin aikaa jolloin osasin ottaa alkoholia vielä kuitenkin ilman ongelmia ja joinkin alkoholia välillä.

No, asiasta toiseen. Isäni toi äsken minulle varsiharjan ja vähän jotain saunapesuainettakin. Taas isästä iloa ja hyötyä. Pääsen siivoamaan tuon kylpyhuoneeni lattian. Se onkin sen verran likaisesta kunnossa ollut jo pitkään että on tosi kiva päästä se vihdoin pesemään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Tosin kerran olen nähnyt myös hyvin vedetyn Bohemian Rhapsodyn karaokessa. Joku sellainen suht spurgun oloinen jantteri yllätti aika täysin kun kävi vetäisemässä sen. Tuo olikin todennäköisesti ainoa kerta kun se kuulosti karaokessa hyvältä.

En käy käytännössä koskaan karaokemestoissa saati että lähtisin itse lavalle ”laulamaan”. Olen kuitenkin funtsinut, että Bohemian Rhapsody olis varmaan yks vaikeimmista biiseistä vetää karaokessa. Kerran kuitenkin jollain nuuskapiknikillä eksyttiin hetkeks karaokebaariin ja kun vetäjä ilmoitti seuraavan esiintyjän esittävän Queenin Bohemian Rhapsodyn, heräsi mielenkiinto, mitäköhän sieltä tulee. Keski-ikäinen, harmaahiirulaisen oloinen nainen veti biisin ihan helvetin hienosti. Esityksen päätyttyä olikin pakko kehaista pöytämme ohi kävelleelle naiselle, että olipa hieno esitys.
...
Nyt voin olla väärässäkin, mutta muistaakseni Koivusen Ari, jo ennen Idolsia, osallistui Japanissa Karaoken MM- kisoihin ja veti ainakin Bohemian Rhapsodyn, tuli kaiken kaikkiaan kolmanneksi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt voin olla väärässäkin, mutta muistaakseni Koivusen Ari, jo ennen Idolsia, osallistui Japanissa Karaoken MM- kisoihin ja veti ainakin Bohemian Rhapsodyn, tuli kaiken kaikkiaan kolmanneksi.

Ainakin tsunamin uhreille järjestetyssä konsertissa siellä suunnalla esitti kyseisen biisin. Olisikohan ollut 2005.

Karaokessa itselle turvallinen ratkaisu oli aikoinaan Kilpi - Sielut iskee tulta. Kun oli vähintään 2 promillea alla, toki.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pitäähän sitä nuottiöljyä olla...

Todellinen salaisuus oli kuitenkin siinä että tuon kyseisen biisin kykeni laulamaan siedettävästi jos vähänkään osumatarkkuutta löytyi. Ei mitään erityistä kohtaa jossa olisi pitänyt naulata homma.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Joskus tosi kauan sitten minun ja veljen kaverit tuli Helsingistä tänne Pohjanmaalle ja eivät voineet käsittää, että joka baarissa on karaoke. Siinähän se viikko vierähtikin.

Jos nyt paljastan oman bravuurini, niin suomalaisista se on Kolmannen Naisen Suomen Nuoret ja muilla kielillä Bada Religionin 21st Century.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Soitin tästä parvekkeelta työpaikasta, ja heti alkuunsa näen kun jotain tulee suoraan kohti, ja sitten kopsahdus ikkunaan sekä suustani mitälie ärräpäitä. No puluhan se sitten pääni kautta otti vauhtia ja lensi varmaankin nolostuneena pois.
Mikähän tuota vaivas vai oliko tuo joku merkki?
Joku tietäjä vois valistaa...

Sälekaihtimet kiinni, mutta oliko niin hyvät vauhdit vaan päällä ja hämääntyi, kun mongolianvaahteran perään vehreä parvekkeeni jatkeena, luulen ma.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Piti ihan nostalgian takia ostaa tuo klassinen sininen "Erittäin hieno Suomalainen shampoo."
Porukoilla monesti joskus ysärillä tuota oli ja onhan tuo tyylikäs purkki. Haluan Erittäin Hienon logolla olevan t-paidan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Piti ihan nostalgian takia ostaa tuo klassinen sininen "Erittäin hieno Suomalainen shampoo."
Porukoilla monesti joskus ysärillä tuota oli ja onhan tuo tyylikäs purkki. Haluan Erittäin Hienon logolla olevan t-paidan.
Purkkia suunnittelemassa on ollut Kirsti Paakkanen. Ei ihme että on edelleen hieno.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Joku onnistui ajamaan autonsa järveen tuossa vastapäätä olevan venelaiturin vieressä. Ukon saivat sieltä ulos ja nyt seurataan kun palomiehet yrittävät saada auton ylös.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän sitä jotkut epäilee että osataanko me miehen kanssa nauttia kunnolla yhteisestä lomasta. Jos meidän lomanautinto on se että pakataan reput ja lähdetään metsään retkelle... niin kuka sitä on kiistämään. Me tykätään kävellä yhdessä metsässä ja löytää joku mukava paikka jossa pysähtyä, levittää retkipatjat, kaivaa repusta kahvit&eväät ja nauttia toistemme seurasta. Luonto- ja metsäkävelyt on meille molemmille tärkeitä. Minä suunnistan ja mies luottaa siihen että tiedän mihin mennään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös