Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 403 801
  • 67 083

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen ollut tänä kesänä minulle itselleni ehkä jopa poikkeuksellisen monessa livemusiikkiesityksessä. Tässä kesän aikana on muistaakseni ainakin ollut ne pari ilmaista konserttia heinäkuun alussa, Wanaja festivaalien kaksi festaripäivää, varsin musikaaliset kaksi kesäteatteriesitystä, Viikatteen keikka ja eilen varusmiessoittokunnan konsertti.

On ollut hienoa päästä tämän kesän aikana näinkin moneen musiikkiesitykseen jo osallistumaan. Pari edellistä vuotta kun oli varsinkin koronan takia paljonkin hiljaisemmat myös livemusiikin kohdalla niin onhan näinkin runsaasta tapahtumakesästä nauttinut kyllä.

Olen jotain uuttakin oppinut itsestäni samalla. Minulla on todellakin melko runsas musiikkimaku. On uponnut kesällä kuitenkin hyvin niin iskelmämusiikki, jazz, poppi kuin raskaampikin musiikki. Viikatteen keikka noista kokemistani varmaankin se mieleenpainuvin koska se oli sitten eniten sitä omaa henkilökohtaista lempimusiikkiani mutta kyllä olen nauttinut kesän muistakin musiikkiesityksistä.

Sitten ilokseni olen huomannut kuinka paljon minäkin sitten lopulta pidän musiikista. Olen pitänyt itseäni junttina joka ei oikein musiikin päälle ymmärrä mutta kyllähän musiikki on tärkeä asia tässä elämässä. Myös minulle. On ihanaa kuulla melodioita, laulantaa ja nauttia siitä. Ja musiikki on kyllä parasta livenä, tätä on varsinkin nyt oppinut arvostamaan kun livemusiikkiakaan ei parin viime vuoden ajan oikein ollut niin helposti ainakaan tarjolla mutta nyt kun noita esityksiä on taas ollut niin on sen merkityksen oivaltanut hyvin.

Tuo oikean varusmiessoittokunnan konserttikin eilen oli kyllä kerrassaan upea kokemus. Soittivat konsertin nimen eli Suomipoppia! mukaan suomalaista popmusiikkia ja soittivat sekä lauloivat sitä kauniisti ja hienosti. Näitä oli oikein kunnon ja iso soittokunta soittamassa, sekin oli upea näky. Sekä laulajiakin oli selkeästi enemmän kuin vain yksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Veljeni kyllä myy koivuklapia ja myös kotiin kuljetettuna. Mutta hänen tilauskirjat on täynnä täksi syksyksi ja osittain jo ensi vuodeksi. Ja taidatte kuitenkin olla liian kaukana kotiin kuljetusta varten. Traktorilla on todella tylsää köröttää neljääkymppiä nelostiellä. ;-)
On meillä puuta talvenkin varalle ihan reilusti… varastossa olis ollut vielä tilaa.

Ja ei traktorilla moottoritielle, saattaa tulla sanomista tylsyyden lisäksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näinä 16,5 vuotena, joina olen ollut jatkislainen, olen käyttänyt kännykkää selaillakseni sivustoa vain muutaman kerran eli suunnilleen kuusi tai seitsemän vuotta sitten. Tuolloin minulla oli käytössä joku vanha Huawei, joka oli helvetin hidas ihan muutenkin ja se muuttui vielä hitaammaksi tällä palstalla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen neitsyt ja olen päättänyt olla neitsyt kuolemaani asti, koska haluan olla hyvä roolimalli lapsilleni.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin Twitterissä selaamassa yhden entisen nimimerkin edesottamuksia ja suureksi yllätyksekseni huomasin päässeeni "Ruusumies"-kategoriaan. Vielä suurempi yllätys oli, että minut on nimetty johonkin hyväntekeväisyysjääkiekko-otteluun ja vieläpä "Toverit"-joukkueeseen. Ehkä jopa vasemmaksi pakiksi.

En halua todellakaan mässäillä kenenkään henkilökohtaisella elämällä, saati vaikeuksilla, mutta olen hyvin hämmentynyt. Mikäli tämä viesti on liikaa tai hyvän maun vastainen, modet poistakoot. Olen kuitenkin vilpittömin mielin liikkeellä, enkä yhtään ymmärrä, mistä on kysymys ja miksi mut on sekoitettu tähän performanssiin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kertokaa nyt joku mikä sen hyypiön twitteri on, mä en ainakaan sitä omin avuin löydä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kävin Twitterissä selaamassa yhden entisen nimimerkin edesottamuksia ja suureksi yllätyksekseni huomasin päässeeni "Ruusumies"-kategoriaan.
Itse pääsin "risumieheksi". Ei se yllätä, kun suippokorva valinnan teki.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse pääsin "risumieheksi". Ei se yllätä, kun suippokorva valinnan teki.

Paljon onnea! Oliko teillä joku palstabiiffi? Itse en muista koko heppua. Mutta sovinisti hän ei ainakaan vaikuta olevan :D.

Onko sulle tullut jo lisäinfoa, missä ja milloin pelataan? Rauman yöelämä kuulostaa traumaattiselta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Paljon onnea! Oliko teillä joku palstabiiffi? Itse en muista koko heppua. Mutta sovinisti hän ei ainakaan vaikuta olevan :D.

Onko sulle tullut jo lisäinfoa, missä ja milloin pelataan? Rauman yöelämä kuulostaa traumaattiselta.

Jopa raumaattiselta. Heh..

Se riittää, että on porilainen & raumalainen sekä Ässät vs Lukko.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jopa raumaattiselta. Heh..

Se riittää, että on porilainen & raumalainen sekä Ässät vs Lukko.

Mä en ole suippokorva, niin en näistä tiedä :D.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti. Hoida roolisi tyylillä, me koitetaan pitää yläpää kunnossa ja toimivana.
Mä luulen, että sen pitäisi mennä ihan päinvastoin :D.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös