Hyvä idea.Johtopäätös:
Ei kannata hankkia kissaa.
Hyvä idea.Johtopäätös:
Ei kannata hankkia kissaa.
Matkustaminen ei ole helppoa, joten minä en lähde Tampereelle. Kun siellä on se Simo Frangenkin, jota en voi sietää ja tunne on molemminpuolinen, kuten minulle on ystävällismielisesti kerrottu.
Tääl oli kokolailla raikas keli päivällä kun vettä niinsanotusti tuli. Antti Tuiskun tapaan sata salamaa toteutui aika hyvin. Jytinää oli kun örkkibändin keikalla.Aurinko paistaa ja vettä sataa, taitaa tulla kesä. Ja ilmeisesti viikonloppuna onkin ihan lämmintä. Odottelen tässä nyt, että tuo saderintama jatkaisi kulkuaan pohjoiseen ja sade loppuisi niin voisin käydä vähän kävelemässä ulkona.
Pistetään oikeaan ketjuun:
Joku akka ulkoiluttaa kissaansa hihnassa tuossa asuntoni edessä menevällä pihatiellä. Onko tuollainen kissojen talutus miten yleistä, joskus olen tuollaiseen törmännyt mutta suht harvinaista taitaa kuitenkin olla. Onkohan tuolla pelkona että kissa lähtee omille teilleen jos antaa sen hengailla vapaasti ulkona.
Itse ulkoilutin kumpaakin kissaani valjaissa vuosien ajan. Kolli vihasi niitä yli kaiken ja pyrki karkaamaan niistä jatkuvasti, mutta maanittelulla, anelulla ja lahjonnalla onnistuin jotenkin pitämään katin kiinni. Myöhemmin kissa kasvoi valjaista yli ja koska asuttiin silloin ns. rauhallisella alueella, päätettiin, ettei kissan tarvinnut valjaita käyttää, koska muutkin naapuriston kissat kulkivat vapaina.Pistetään oikeaan ketjuun:
Joku akka ulkoiluttaa kissaansa hihnassa tuossa asuntoni edessä menevällä pihatiellä. Onko tuollainen kissojen talutus miten yleistä, joskus olen tuollaiseen törmännyt mutta suht harvinaista taitaa kuitenkin olla. Onkohan tuolla pelkona että kissa lähtee omille teilleen jos antaa sen hengailla vapaasti ulkona.
Minkähän näköinen karvanaama se Homo-suvun edustaja oli, joka ensimmäisenä riipaisi oikein kunnon kännit, ja millähän aineilla? Tahtoisin tietää, mutta vastausta ei löydy.Mikähän siinä on kun ei ikinä lauantaina jaksa kaupoille lähteä ja sitten herää sunnuntaina rapuloissa ja nälissään. Olikohan luolamieskeräilijöillä sama? Kiva lähteä kankkusessa metsästää mammutteja. Ellei naisväen keräämät juuret maistu mutta eihän ne kankkusessa maistu.
Pakko lähtee metsästää kohta kebabeja. Se on vaarallista puuhaa. Kaikki eivät retkeltä koskaan palaa. Onneksi ihmiskunnan kohtalo ei ole minun käsissäni.
Olisiko ollut joku esihistoriallinen metsästäjä-keräilijä tyyppi joka napsi suuhunsa käyneitä marjoja jostain kasvista? Olut lienee vanhin alkoholijuoma, jota ihminen on valmistanut. Sen historia ulottuu jonnekin reilun 10000 vuoden päähän.Minkähän näköinen karvanaama se Homo-suvun edustaja oli, joka ensimmäisenä riipaisi oikein kunnon kännit, ja millähän aineilla? Tahtoisin tietää, mutta vastausta ei löydy.
Kyllähän tiede kiva juttu on, mutta ei se pysty vastaamaan elämän suuriin kysymyksiin.
Ei välttämättä ollut karvanaama. On se voinut olla naisoletettu.Olisiko ollut joku esihistoriallinen metsästäjä-keräilijä tyyppi joka napsi suuhunsa käyneitä marjoja jostain kasvista? Olut lienee vanhin alkoholijuoma, jota ihminen on valmistanut. Sen historia ulottuu jonnekin reilun 10000 vuoden päähän.
Olin vähän aikaa hoidossa, kun mulla oli sellainen päähänpinttymä, joka aiheutti välillä hankaluuksia esim. kadulla liikkuessa ja pururadalla myös. Uskon, että sain apua tähän ongelmaan mm. terapian avulla ja aloitin myös uuden harrastuksen postimerkkien keräilyn. Että en sekoa visuaalista ärsykkeistä niin helposti kuin ennen kävi joskus!
Muutin myös ruokavaliota ja poltin kaikki päiväkirjat ja hakkasin kirveellä palasiksi sen kirjahyllyn. Eli olo on ihan hyvä ja toivottavasti saan käännettyä uuden lehden elämässä!
Imuri vittuili väärälle kissalle.Tänään minun pieni orpo-poika kertoi, että:
"vitun imuri, en pelkää niin, että häivyn kahdeksi päivää piiloon."
Joko opiskelit raumankielen pikakurssin?Kahden vuorokauden päästä pitäisi olla jo Raumalla luultavasti sopivassa nousukiidossa ja eka matsikin on silloin jo pelattu. Vähän ollut hankaluuksia orientoitua työntekoon loman jälkeen, varsinkin kun loma vielä päättyi tuohon kesärinkiviikonloppuun. Onneksi tähän alkuun vain nelipäiväinen työviikko.
Vastahan minä siellä marraskuussa kävin matsia katsomassa. Eikä vaatinut kuin vähän yli promillen että raumalaisia rupesi ymmärtämään. Eiköhän tuo onnistu puoleen päivään mennessä.Joko opiskelit raumankielen pikakurssin?