Matkustaminen ei ole helppoa, joten minä en lähde Tampereelle. Kun siellä on se Simo Frangenkin, jota en voi sietää ja tunne on molemminpuolinen, kuten minulle on ystävällismielisesti kerrottu.
No, ei nyt ihan noinkaan. Matkustaminen kotimaassakin on ihan kivaa ja helppoa. Tänä kesänäkin olisin mielelläni lähtenyt vaikka sinne Porvooseen reissuun ja ollut siellä oikein yötäkin mutta tukihenkilöni kanssa sovimme että parempi tänä kesänä minun jättää reissut tekemättä.
Kyllähän se nytkin mieli olisi tehnyt reissuun lähteä ja ei ollut helppo päätös jäädä kotiin mutta ehkä ensi kesänä sitten on parempi tilanne. Mutta varsin mukavaa on reissaaminen ja äskenkin tuli viime kesän Saimaan kiertoreissu mieleen kun söin torilta ostamiani omenalörtsyjä. Hieno reissu oli tuo Saimaan kiertoreissukin. Tosin vain liian lyhyt vaikka kyllä taisi reilun viikon kestääkin.
Paikallisbussilla tai vastaavalla en oikein kyllä vaan uskalla liikkua vieraalla paikkakunnalla ja teen matkat mielummin kävellen. Tuo aina siinä jännittää että osaako jäädä oikealla pysäkillä pois. Ratikallakaan en ole liikkunut koskaan yksin, viime kesänä kyllä @peksa kanssa liikuin ratikalla Tampereella.
Mutta mukavaahan reissaaminen on, noin niin kuin suurinpiirtein.
Vähän äsken rahaa kyllä välitystililtä käyttötililleni nostin että pääsen tekemään sen Helsingin ja Korkeasaaren reissun. Mutta sekin on päiväreissu.