En ole ihan varma, onko tämä oikea paikka kirjoittaa asiasta, mutta kerron kuitenkin. Tiedätte varmasti, miten jotkut bongaavat lintuja ja kirjoittavat kalenteriin ylös havaintojaan tai maanviljelijöillä on kylvökalentereja ynnä muita. No, minulla on ollut tapana jo vuosien ajan kirjoittaa perinteiseen paperiseen kalenteriin ylös havaintoja, kun olen luonnossa nähnyt hyvin rintavia naisia. Yksi kirjahylly onkin omistettu pelkästään niille kodissani Wildendorfin Venus -patsaan lisäksi.
Tämän alustuksen jälkeen haluaisin kertoa havaintojani hyvin rintavista neitokaisista, kun kävin Tampereella 17.6 kuluvaa vuotta. Jätän tarkat kellonajat tästä pois yksityisyyden suojan vuoksi.
1. Ratinan kauppakeskuksessa tuli vastaan vaaleahiuksinen keski-ikää lähestyvä neitoihminen, jolla oli elovenakaurahiutaletyyppiset kasvot. Hän käveli määrätietoisesti eteenpäin ja huomioni kiinnittyi tämän uhkean upean kaunottaren mahtaviin maitotonkkiin, jotka oli kyllä hyvin verhottu t-paidan ja avonaisen kuoritakin uumeniin. Mutta sen verran taisin toljottaa, että viehkeä neito katsoi vähän minuunkin päin! Eteerinen kaunotar jatkoi kulkuaan ja minulla vähän kuoraisi vatsanpohjasta.
2. Toinen havainto Ratinan kauppakeskuksesta, tällä kertaa hieman eksoottisempaa väriä! Nimittäin tummaihoinen äiti poikalapsensa kanssa ja tällä Afrikan ihmeellä oli todella massiiviset mahtimelonit, jotka törröttivät paidasta kuin kaksi laitumella pyrkivää lehmää keväällä aamunkoitteessa aamukasteisella niityllä. Noilla uskomattoman uhkean muhkeilla munkeilla ruokkisi varmaan koko kylän, pohdin mielessäni ja jälleen tunsin kehossani samanlaisia tuntemuksia kuin tuon aikaisemman Suomi-neidon kanssa!
3. Satakunnankadun länsipäässä tuli vastaan todellä tyrmäävä n. nelikymppinen mahtimeijerimisu, joka häikäisi minut täysin! (Aurinkokin paistoi kyllä juuri suuntaani silloin.) Lyhythihainen paita hädin tuskin pystyi kahlitsemaan nuo megalolloutareet, jotka olivat kuin parhaalla palkintolehmällä maatalousmarkkinoilla. Neitokaisen hieman vaivaantunut hymy naapurintyttömäisillä kasvoilla oli tähänastisen kesän kohokohta ja tämän feminiinisyyden jumalattaren massiiviset maitokannut eivät kaikkoa mielestäni ainakaan ennen tämän kuun loppua!
Päätän raporttini täältä hieman hikisestä kerrostaloyksiöstäni tähän ja menen suorittamaan tämänpäiväisen tarkkailukierroksen paikkakunnalla, joka jääköön salaisuudeksi!