Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 543
  • 68 365

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tapel... siis keskustellaanko teillä(kin) miten se vessapaperi tulee laittaa paikalleen? Patenttihakemus auttaa aina.

Liitteet

• 70BC8843-57D6-4D88-8AF1-B3E2ED50B092.jpeg
    70BC8843-57D6-4D88-8AF1-B3E2ED50B092.jpeg
    240,7 KB · kertaa luettu: 96

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Se olisi vähän niin kuin kesäloma nyt. Oikeasti kyllä joutuu vielä pari pientä työjuttua hoitamaan maanantaina kun ei vaan ehtinyt (eikä huvittanut enää). Ensimmäinen homma olisi pystyttää trampoliini, että tänne huomenna saapuvat siskon pikkuiset pääsevät pomppimaan. Ja toki myös omat lapseni, jotka ensi viikolla haen tänne.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se alkaa vähitellen juhannuksen vietto täällä. Ahvenanmaalainen pannukakku on paistumassa uunissa ja sillä ajattelin herkutella jo nyt tänään illalla. Ostin kaupasta myös tuoreita mansikoita.

Just tuo ahvenanmaalainen pannukakku on tosiaan oma juhannusperinteeni. Joskus 2000-luvun alussa oivalsin alkaa tekemään sitä aina juhannukseksi ja siitä se on sitten minun perinteeksi tullut. Joka juhannus on sitä pannukakkua tullut paistettua. Onhan se kiva että on omia juhannusperinteitä, ja niinhän se on että perinteet täytyy luoda. Minä olen onnistunut luomaan tästä pannukakusta oman perinteen kun olen sitä juhannus toisensa jälkeen paistanut.

Ja mikäs siinä paistellessa. Ahvenanmaalainen pannukakku on mannapuuroineen vain tavallista pannaria muutaman asteen parempaa. Sellain myös kuohkeampaa kun siihen tulee myös tuota mannapuuroa.

Tänään olimme sieltä klubitalolta uimahallin rannalla picnicillä. Oli mukavaa viettää aikaa ulkona, herkutella eväillä jotka talo tarjosi ja pelata mölkkyä. Ensin tänään myös grillattiin talolla.

Minulla on toiveissa että tästä juhannuksesta tulee mukava. Huomenna on edessä se reissu Helsinkiin. Tämä reissu on kovassa odotuksessa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Laitan kuvan tännekin paistamastani ahvenanmaalaisesta pannukakusta lisukkeineen eli kermavaahtoineen, hilloineen ja tuoreine mansikoineen. Ja toivottelen samalla kaikille palstan kirjoittajille ja lukijoille hyvää juhannusta. Muistetaanhan ennen kaikkea turvallisuus tänäkin juhannuksena.

Pannukakku on oikein makoisaa tänäkin juhannuksena. En vain jaksanut kuin kaksi palaa tällä kertaa syödä sitä, tosin palat olivat aika isokokoisia. Minulla oli pannukakun kaverina oikein myös tuoreita mansikoita kun kaupasta ostin. Mansikoiden hinta aika tyyris mutta harvoin niitä kaupasta ostan. Nyt juhannukseksi ostin tapani mukaan yhden rasian mansikoita.

Liitteet

• IMG_20220623_185325056_copy_600x800.jpg
    IMG_20220623_185325056_copy_600x800.jpg
    161,6 KB · kertaa luettu: 73

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Trampoliini valmis. Onneks tuota runkoa ei joka syksy pureta kappaleiksi.

Nyt sauna lämpenemään ja odotellessa virvokkeita.

Oopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ole ihan varma, onko tämä oikea paikka kirjoittaa asiasta, mutta kerron kuitenkin. Tiedätte varmasti, miten jotkut bongaavat lintuja ja kirjoittavat kalenteriin ylös havaintojaan tai maanviljelijöillä on kylvökalentereja ynnä muita. No, minulla on ollut tapana jo vuosien ajan kirjoittaa perinteiseen paperiseen kalenteriin ylös havaintoja, kun olen luonnossa nähnyt hyvin rintavia naisia. Yksi kirjahylly onkin omistettu pelkästään niille kodissani Wildendorfin Venus -patsaan lisäksi.

Tämän alustuksen jälkeen haluaisin kertoa havaintojani hyvin rintavista neitokaisista, kun kävin Tampereella 17.6 kuluvaa vuotta. Jätän tarkat kellonajat tästä pois yksityisyyden suojan vuoksi.

1. Ratinan kauppakeskuksessa tuli vastaan vaaleahiuksinen keski-ikää lähestyvä neitoihminen, jolla oli elovenakaurahiutaletyyppiset kasvot. Hän käveli määrätietoisesti eteenpäin ja huomioni kiinnittyi tämän uhkean upean kaunottaren mahtaviin maitotonkkiin, jotka oli kyllä hyvin verhottu t-paidan ja avonaisen kuoritakin uumeniin. Mutta sen verran taisin toljottaa, että viehkeä neito katsoi vähän minuunkin päin! Eteerinen kaunotar jatkoi kulkuaan ja minulla vähän kuoraisi vatsanpohjasta.

2. Toinen havainto Ratinan kauppakeskuksesta, tällä kertaa hieman eksoottisempaa väriä! Nimittäin tummaihoinen äiti poikalapsensa kanssa ja tällä Afrikan ihmeellä oli todella massiiviset mahtimelonit, jotka törröttivät paidasta kuin kaksi laitumella pyrkivää lehmää keväällä aamunkoitteessa aamukasteisella niityllä. Noilla uskomattoman uhkean muhkeilla munkeilla ruokkisi varmaan koko kylän, pohdin mielessäni ja jälleen tunsin kehossani samanlaisia tuntemuksia kuin tuon aikaisemman Suomi-neidon kanssa!

3. Satakunnankadun länsipäässä tuli vastaan todellä tyrmäävä n. nelikymppinen mahtimeijerimisu, joka häikäisi minut täysin! (Aurinkokin paistoi kyllä juuri suuntaani silloin.) Lyhythihainen paita hädin tuskin pystyi kahlitsemaan nuo megalolloutareet, jotka olivat kuin parhaalla palkintolehmällä maatalousmarkkinoilla. Neitokaisen hieman vaivaantunut hymy naapurintyttömäisillä kasvoilla oli tähänastisen kesän kohokohta ja tämän feminiinisyyden jumalattaren massiiviset maitokannut eivät kaikkoa mielestäni ainakaan ennen tämän kuun loppua!

Päätän raporttini täältä hieman hikisestä kerrostaloyksiöstäni tähän ja menen suorittamaan tämänpäiväisen tarkkailukierroksen paikkakunnalla, joka jääköön salaisuudeksi!

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yksi kirjahylly onkin omistettu pelkästään niille kodissani Wildendorfin Venus -patsaan lisäksi.
Meitä on täällä Jatkiksessa moneen junaan ja vuosien saatossa olen täällä ollessani päässyt lukemaan monia erikoisia paljastuksia, mutta nyt täytyy kyllä myöntää, että olen sanaton ihmetyksestä. Montako vihkoa tuo sinun aarteesi pitää sisällään?

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ei kovin hyvin mee taas kun energiat nollilla. No, saa nähdä kun tilipäivään on viikko että mitä euron päiväbudjetilla saa.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No, rehellistä meininkiä ainakin. Tosin mahdollisilta treffeiltä jos kumppani sattuisi tarttumaan mukaan kämpille, niin tuo kirjahylly ja sen sisältö olisi ehkä fiksumpi pitää visusti piilossa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Joillekin meistä nämä suuret juhlat ovat yksinäisyyden vuoksi aikamoista piinaa. Voimia meille yksinäisille sieluille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy