K
Kiekkokatsoja
Joskus 2-3h yöunetkin on ok. Voi liittyä ikääntymiseen, tai muuten hölmöilyyn.
Ei tuolla varmaan pilveen pääse vaikka kuinka polttelisi.Puuttuukos tuosta nimestä -bis loppu?
Niin - korkeintaan pilvenreunalle, jos tuo osoittautuisikin jopa myrkylliseksi... ja tietysti, jos on suhteita yläkertaan...Ei tuolla varmaan pilveen pääse vaikka kuinka polttelisi.
Voisi myös tehdä Provinssit ja tiputtaa sen rockin pois ja muuttaa nimensä pelkäksi Rukiiksi.Minä olen sitä mieltä, että RuisRockin pitäisi muuttaa nimensä muotoon RuisPop.
Tai sitten tehdä ns. Provinssit ja olla vaikka "Ruissi". Pelkkä Ruis kuulostaisi hassulta.Minä olen sitä mieltä, että RuisRockin pitäisi muuttaa nimensä muotoon RuisPop.
Testasitkos jo?Onpas turvallinen olo kun on uusi palovaroitin katossa.
Olin menossa jo festarialueella tänään kun vastaankäveli joku uskovainen. Oli vielä niin perkeleen sisukas uskon myyjä etten meinannut siitä eroonkaan päästä sitten millään. Jouduin jonkin helvetin rukouksenkin lausumaan hänen kanssaan että pääsisin hänestä eroon. Vituttaa tuollainen, tai sitten olen liian kiltti.
Kyllä minä sille muutamankin kerran sanoin että jatkaisin nyt matkaa mutta ei se mitään uskonut vaan intti vain.
Oot liian kiltti. Kannattaa opetella tylymmäksi ja todeta vaan tylysti EI sekä jatkaa kävelyä eteenpäin huomioimatta uudelleen koko ihmistä.
Tuo taito auttaa myös tulevissa tilanteissa elämän aikana.
Eipä koskaan ole mitään jätetty myymättä kun on henkkarit nätisti näytetty. Yleensä jos ostan alkoholia, niin ostan yhtä iltaa viikossa varten muutaman tölkin ja ostaessa olen selvinpäin. Silloin ei usein ongelmia tule, suosittelen lämpimästi.Siis myykö ne teille? Miten noi kaupat on nykyään noin.
Family Guyssa on muutenkin paljon hyviä musiikkiesityksiä, siksipä on meikän suosikkiohjelma. Seth MacFarlane on nero.Downsyndrome Girl on kyllä loistava biisi