Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 377 579
  • 66 966

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntuu että hukkaan meni mestaruus kun ei mennyt Mantalle. Sama juttu oli olympialaisissa. Pahaa jopa teki katsoa mitalien jakoa telkkarista. Retardifiilis.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tänään vietetään kansainvälistä tupakatonta päivää. Päivän teema on Tupakka – uhka ympäristöllemme.

Tupakan viljely, tuotanto ja käyttö ovat haitaksi ympäristölle. Tupakkateollisuus edistää toiminnallaan ilmastonmuutosta, tuhlaa luonnonvaroja ja vahingoittaa ekosysteemejä. Tupakaviljely kiihdyttää myös metsien katoamista, etenkin kehittyvissä maissa.

Hyvä päivä siis viettää Tup-akka-lakkoa.


 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Tänään oltiin luokkaretkellä Repovedellä, ja valmistauduin todella hyvin sateiseen keliin. Ei sadetakkia, sadehousut taikka sateenvarjoa. Sentään oli maastokengät :)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näillä näkymin työkokeilu alkaa maanantaina ja kestää aluksi kuukauden. Jos ja kun teen hyvää duunia ja osoittaudun luottamuksen arvoiseksi, voidaan kokeilua jatkaa parin kuukauden verran, jonka jälkeen voin päästä vakituiseksi työntekijäksi kyseiseen firmaan. Vaikka kyseessä onkin franchise -ketju, olen kiinnostunut vain ja ainoastaan palkkasuhteesta, en yrittäjyydestä. Joo, yrittäjäkin voi olla palkkasuhteessa, mutta minä en enää jaksa lähteä tuohon leikkiin mukaan.
 

Glove

Jäsen
Näillä näkymin työkokeilu alkaa maanantaina ja kestää aluksi kuukauden. Jos ja kun teen hyvää duunia ja osoittaudun luottamuksen arvoiseksi, voidaan kokeilua jatkaa parin kuukauden verran, jonka jälkeen voin päästä vakituiseksi työntekijäksi kyseiseen firmaan. Vaikka kyseessä onkin franchise -ketju, olen kiinnostunut vain ja ainoastaan palkkasuhteesta, en yrittäjyydestä. Joo, yrittäjäkin voi olla palkkasuhteessa, mutta minä en enää jaksa lähteä tuohon leikkiin mukaan.
Lycka till, toivottavasti saa vakipaikan. Oma työkokeilu tuossa vuoden vaihteen molemmin puolin ei loppujen lopuksi poikinut mitään, vaikka alkuun olikin puhetta, että voisi olla mahdollisuus jatkoon jos oon hyvä työntekijä. Olivat kyllä työhöni tyytyväisiä, mutta sitten Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, yrityksen myynti sukelsi, ja tuonti Venäjältä pysähtyi, joten se siitä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla näyttäisi olevan "Kalamiehiä?" -ketju. Olen mies ja horoskooppimerkiltäni kala niin kai mun pitäisi sinne kirjoittaa...
Ei sellaista horoskooppimerkkiä kuin kala ole olemassakaan
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hyvinkään parhaat juottolat? Lentokentän lähellä jossa festarit on ei näytä lähellä olevan.
Jos pääsee rannekkeella kulkemaan sisälle ja ulos niin tietenkin otat kaljaa narikkaan sopivan määrän ja sitten lähdet aina välillä ulkopuolelle juomaan. Kätevää ja halvempaa kuin festarien anniskelualueella kaljan kittaaminen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä tulee autoilulle hintaa kun tankkaamaankin pitää ajaa melkein 100 km. Kai noiden pitäisi ostaa sähköautot niin voi kotona tankata.

Voihan sitä aina alkaa valmistamaan itse biodieseliä!

 
K

Kiekkokatsoja

Ei nyt ollut tarkoitus herättää kateutta, mut reilu tunnin kävin tuolla asemalla katselemassa ihmisiä kun ne menee jonnekin. Kaljaakin kun oli.
Itse puolestaan tykkään istuskella tunnin ulkona paikassa, jossa ei tarvitse nähdä ketään menemässä minnekään. Veden äärellä. Joko järvi taikka joki. Siinä pari kaljaa, ja tulee rento olo keholle ja mielelle. Toimii myös ilman kaljaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Itse puolestaan tykkään istuskella tunnin ulkona paikassa, jossa ei tarvitse nähdä ketään menemässä minnekään. Veden äärellä. Joko järvi taikka joki. Siinä pari kaljaa, ja tulee rento olo keholle ja mielelle. Toimii myös ilman kaljaa.
Tekniikan museo, Herttoniemenranta sekä Arabianranta ovat sellaisia paikkoja, joissa pääsee nauttimaan toisinaan useita tuntejakin täydestä rauhasta veden ääressä. Varsinkin ensimmäinen paikka on juuri ihanteellinen siihen tarkoitukseen, koska huolimatta suosiostaan sieltä löytyy aina yksi vapaana oleva penkki, jossa nauttia elämästä. Vaikka olen ollut stadilainen vuodesta 2000 lähtien, en koe ydinkeskustaa tai sen puistoja miellyttävinä paikkoina, joten muun muassa siksi en ole vieläkään käynyt Koffin puistossa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aikani kuluksi voisin väsätä Roger Mooren karaoken settilistan:

Koneeseen kadonnut
Lokin päällä lokki
Valot pimeyksien reunalla
Sitkeä sydän
Enter Sandman
Zombie feat. joku random parikymppinen muija
Jezebel
Tears in Heaven
-------encore---------------------
Syksyn sävel
Tahroja Paperilla
Musta Aurinko nousee

Eka vedetään tollanen Apulanta-potpuri, sitten käväistään Juha Tapion luona, sitten nopeat Metallicat ja Cranberriesit jolloin saadaan vierailevia artisteja mukaan. Sitten vedetään vähän Jezebelin tahdissa ja sen jälkeen rauhoitutaan Tears in Heavenin parissa. Lopuksi vielä encoressa vähän Manserokkia, olkoonkin että Juice on savolainen.

En tiedä unohdinko jonkun mitä olen joskus laulanut, nämä siis kaikki on tosiaan joskus vedetty ja tuo Zombiekin duettona. Jotain varmaan puuttuukin mutta mennään nyt tälläsellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös